Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
maandag 21 juli 2008 om 21:00
quote:[quote:
mik25 schreef op 21 juli 2008 @ 00:51:
Tuuk is het dan nog een quote
En op dit topic kun je gewoon niet offtopic gaan
Ja dat weet je maar nooit he, vooral de laatste dagen
dit topic is toch voor eauff topic gezwets, hoe zou je dan hier offtopic kunnen gaan???
*gaat in een hoekje zitten nadenken*
mik25 schreef op 21 juli 2008 @ 00:51:
Tuuk is het dan nog een quote
En op dit topic kun je gewoon niet offtopic gaan
Ja dat weet je maar nooit he, vooral de laatste dagen
dit topic is toch voor eauff topic gezwets, hoe zou je dan hier offtopic kunnen gaan???
*gaat in een hoekje zitten nadenken*
dinsdag 22 juli 2008 om 00:29
quote:nlies schreef op 22 juli 2008 @ 00:25:
dank voor jullie heldere uitlegVolgens mij is het topic in de loop van de tijd verworden tot een quote topic, maar was het ooit bedoeld als een offtopic topic en dies meer gezien de titel. Helaas al voor mijn tijd, dus weet de precieze achtergrond niet te verwoorden, hoewel ik volgens mij de uitleg al tig keer voorbij heb zien komen
dank voor jullie heldere uitlegVolgens mij is het topic in de loop van de tijd verworden tot een quote topic, maar was het ooit bedoeld als een offtopic topic en dies meer gezien de titel. Helaas al voor mijn tijd, dus weet de precieze achtergrond niet te verwoorden, hoewel ik volgens mij de uitleg al tig keer voorbij heb zien komen
dinsdag 22 juli 2008 om 10:35
quote:freya25 schreef op 22 juli 2008 @ 07:59:
Als ik het goed heb is dit topic ooit gestart door Yasmijn, dus zoek haar op en vraag om uitleg. Weet alleen niet of ze ook bereid is om het uit te leggen aan iemand die niet onder de noemer eausm valt Geen idee wat eausm betekent , maar yasmijn is even verstopt vor het forum denk ik, die leest joop ter heul (denk ik)
Als ik het goed heb is dit topic ooit gestart door Yasmijn, dus zoek haar op en vraag om uitleg. Weet alleen niet of ze ook bereid is om het uit te leggen aan iemand die niet onder de noemer eausm valt Geen idee wat eausm betekent , maar yasmijn is even verstopt vor het forum denk ik, die leest joop ter heul (denk ik)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 22 juli 2008 om 10:57
woensdag 23 juli 2008 om 12:42