Napraattopic 7

26-10-2014 20:22 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Voor het nageslacht: ik zit nu op 13959 13960 berichten. Dat jullie morgen niet denken dat ik een beetje loop te trollen omdat ik nog nooit een bericht heb geplaatst, of zo.
Alvast voor Ginger:

If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik was ook al op zoek naar mijn Viola-account.
Is trouwens wel een stom moment voor Yasmijn om op vakantie te zijn. net nu het bij de violen straks weer volloopt.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ook ik heb mijn violenaccount weer eens opgezocht.
Ginger Gefeliciteerd!

Yas fijne reis!
Mochten jullie je afvragen waarom ik vandaag zo weinig reageer; ik trék de spanning gewoon echt niet meer.
Thanks dames, daar kan ik de eerste paar uren van de woensdagochtend mooi op teren!

Kom Stora, dan aai ik je even over je mooie vacht. Heb net onze kersverse hond ook al helemaal in relaxmodus gekregen, misschien lukt dat met jou ook.
Ik heb niet alles gelezen, maar denk een beetje hetzelfde als Thordis in een van zijn (haar?) eerste posts in deze draad.

Ik ben écht een vent kennelijk....
Is er nog een apocalyptisch feestje vanavond? In het licht van het naderende einde?
Gefeliciteerd Ginger!
Feestje? Ja, hoor. Hier is een vast een drankje.

Stora, dit is je tweelingzus

Zennnnnnnn

Hèhè, de pammetjes en kroelbehandeling van Ginger werpen eindelijk zijn vruchten af. Nu nog een lekkere borrel van Merano.
De kroelbehandeling van Ginger hè, niet de pammetjes voordat we worden beticht van illegale praktijken.
Ik ben eens benieuwd hoeveel productiever we allemaal zullen zijn morgen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 oktober 2014 @ 20:45:

Ik ben eens benieuwd hoeveel productiever we allemaal zullen zijn morgen.

Wat zal mijn huis blinken.
Nou, ik bedoel maar. Waar ligt mijn to do-lijst ook alweer...

Ik vind het eigenlijk wel fijn; kan ik éindelijk weer 's uitslapen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 oktober 2014 @ 20:51:

Nou, ik bedoel maar. Waar ligt mijn to do-lijst ook alweer...

[afbeelding]
Yasmijn help waarom ben je nou weg!

Even voor de zekerheid gekeken maar doet het viooltjesforum het nog. Kan mobiel nergens inloggen en bij de volledige weergave krijg ik de melding dat het forum niet bestaat.

Nouja niks aan te doen met deze nick nog weinig gepost want na een nare ervaring vooral als meelezer meegedaan. Hoop toch echt niet dat het weer zo'n debacle word als de vorige keer.
Uitslapen doe ik altijd al. Om 9.00 uur opstaan vind ik vroeg genoeg. Ook veel fijner voor de mensen om mij heen.
MariaT.: om half 9 is er nog een bericht geplaatst daar, dus het forum zal het wel doen.
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 oktober 2014 @ 20:56:

Uitslapen doe ik altijd al. Om 9.00 uur opstaan vind ik vroeg genoeg. Ook veel fijner voor de mensen om mij heen. Het is meer dat ik veuls te bang ben iets te missen; bv. het 100.000ste help-ben-ik-zwanger-of-is-dit-een-gebroken-been-topic.
Thanks Ikea ik ga nog eens goed zoeken hoe ik er in kan komen. Even andere browser gebruiken denk ik.
quote:StoraHuntur schreef op 28 oktober 2014 @ 21:00:

[...]

Het is meer dat ik veuls te bang ben iets te missen; bv. het 100.000ste help-ben-ik-zwanger-of-is-dit-een-gebroken-been-topic.

Oei, dat klinkt wel heel verslaafd. Gelukkig ben ik dat niet.

Lijkt me een leuk topic voor op Fok trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven