Ook nog WAKKER? Klets hier mee.
vrijdag 31 oktober 2014 om 01:28
quote:Marjo41 schreef op 31 oktober 2014 @ 01:25:
Haha Myleen. Zet 'm lekker af dan. Of je kijkt morgen de andere helft dan snap je 'm!Ja zit nu al 3 uur te kijken. Ik kan geen film opnemen. Het is zo afgelopen denk ik.
Haha Myleen. Zet 'm lekker af dan. Of je kijkt morgen de andere helft dan snap je 'm!Ja zit nu al 3 uur te kijken. Ik kan geen film opnemen. Het is zo afgelopen denk ik.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 31 oktober 2014 om 01:34
quote:Marjo41 schreef op 31 oktober 2014 @ 01:31:
Oh The Departed kijk je zeker? Die is behoorlijk ingewikkeld, vond ik ook.
Leonardo di Caprio heeft wel meer van die moeilijke films
Ja klopt. Hij is nu afgelopen en nou weet ik weer niet wie die laatste overlevende was, grrrrr.
Kennen in de zin van `wie was dat nou weer, die heb ik de hele film niet gezien`.
Oh The Departed kijk je zeker? Die is behoorlijk ingewikkeld, vond ik ook.
Leonardo di Caprio heeft wel meer van die moeilijke films
Ja klopt. Hij is nu afgelopen en nou weet ik weer niet wie die laatste overlevende was, grrrrr.
Kennen in de zin van `wie was dat nou weer, die heb ik de hele film niet gezien`.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 31 oktober 2014 om 18:37
Nou net boodschappen gedaan voor het werk, had aangeboden broodjes maandagavond te verzorgen voor een zakelijke gelegenheid. Alles goed gelukt en kunnen halen, alleen maandag verse lekkere broodjes en sla halen en dan nog 2 salades maken en de broodjes beleggen.
Over een uurtje komt mijn thuiskapster, eindelijk, pony kreeg ik niet meer goed.
En dan heerlijk weekend.
Over een uurtje komt mijn thuiskapster, eindelijk, pony kreeg ik niet meer goed.
En dan heerlijk weekend.
vrijdag 31 oktober 2014 om 23:12
vrijdag 31 oktober 2014 om 23:28
quote:MocyMoos schreef op 31 oktober 2014 @ 23:24:
Myv je hebt het best wel druk tegenwoordig.
Ja vervelen doe ik niet. En eigenlijk heb ik nog wat projecten liggen maar weet niet waar ik in Hemelsnaam de tijd voor moet vrijmaken hahahaha.
Hoe is het bij jou?
Myv je hebt het best wel druk tegenwoordig.
Ja vervelen doe ik niet. En eigenlijk heb ik nog wat projecten liggen maar weet niet waar ik in Hemelsnaam de tijd voor moet vrijmaken hahahaha.
Hoe is het bij jou?
vrijdag 31 oktober 2014 om 23:42
quote:MocyMoos schreef op 31 oktober 2014 @ 23:39:
Ik heb het rustig momenteel.
Morgen op zoek naar weer een nieuwe fiets. Mijn laatste nieuwe is gepikt.
Gloeiende, alweer!!!
Was die verzekerd? Daar word je toch ook niet vrolijk van. Kan je niet je nieuwe een `oude look` geven? Ik denk dat ik maar een tweedehands had gekocht. Mijn oude fiets heb ik net verkocht, anders had je die wel kunnen lenen.
Ik heb het rustig momenteel.
Morgen op zoek naar weer een nieuwe fiets. Mijn laatste nieuwe is gepikt.
Gloeiende, alweer!!!
Was die verzekerd? Daar word je toch ook niet vrolijk van. Kan je niet je nieuwe een `oude look` geven? Ik denk dat ik maar een tweedehands had gekocht. Mijn oude fiets heb ik net verkocht, anders had je die wel kunnen lenen.
vrijdag 31 oktober 2014 om 23:49
Eindelijk morgen uitslapen. Van de week stond eerst mijn wekker per ongeluk om half 6, tijd vergeten goed te zetten. En een paar keer ging die terwijl ik niet om 7 uur op moest.
Dus net alle 4 de wekkers uitgezet.
En ik heb vanavond nog niet de finale van MKR gezien en heb mij weten te bedwingen om niet op het topic te kijken wie er gewonnen heeft dus ook lekker straks of morgenochtend kijken.
Dus net alle 4 de wekkers uitgezet.
En ik heb vanavond nog niet de finale van MKR gezien en heb mij weten te bedwingen om niet op het topic te kijken wie er gewonnen heeft dus ook lekker straks of morgenochtend kijken.