Bruine afscheiding + pijnlijke tepels
zaterdag 1 november 2014 om 14:47
Sinds 2 weken heb ik last van bruine (draderige) afscheiding met soms een beetje bloed. Dit is begonnen 4 dagen na mijn menstruatie. Sinds gisteren heb ik ook last van pijnlijke tepels. Volgens het internet kan dit duiden op een mogelijke zwangerschap, maar ik zit aan de pil en neem die altijd correct in. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
zaterdag 1 november 2014 om 15:01
zaterdag 1 november 2014 om 15:46
Ja, heb een lichte pil dus gebeurt wel vaker dat ik last heb van menstruatie middenin mijn cyclus, maar ik was toch een beetje bezorgd, aangezien ik hetgene waar ik nu last van heb nog nooit gehad heb. Toch bedankt voor je reactie, het stelt me toch al een beetje gerust want het laatste dat ik op dit moment wil is een baby!
zaterdag 1 november 2014 om 21:13
Ik heb het toevallig op dit moment ook en een paar maanden terug ook. Beide keren na de menstruatie begonnen. De laatste keer ging het over na de volgende menstruatie. Zwangerschapstesten waren ook altijd negatief. Ik krijg de indruk komt dat het komt door het (te lang) doorslikken van mijn pil. Mijn afgelopen doosje (drie strips) heb ik in één keer achter elkaar doorgeslikt en geloof ik was dat die paar maanden terug ook het geval. Kan dat het bij jou zijn?