Gezondheid alle pijlers

Bruine afscheiding + pijnlijke tepels

01-11-2014 14:47 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 weken heb ik last van bruine (draderige) afscheiding met soms een beetje bloed. Dit is begonnen 4 dagen na mijn menstruatie. Sinds gisteren heb ik ook last van pijnlijke tepels. Volgens het internet kan dit duiden op een mogelijke zwangerschap, maar ik zit aan de pil en neem die altijd correct in. Weet iemand misschien wat dit kan zijn?
ja hoor, dat is een uitnodiging om maandag naar je huisarts te gaan.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Echt? Heb hier al eerder last van gehad (een jaar geleden), maar dit duurde toen geen 2 weken en ging ook niet gepaard met pijnlijke borsten
Ik zou er een testje tegenaan gooien. Negatief = huisarts.
Eens met hierboven.
Ik zou id ook even langs de huisarts gaan en vragen om een doorverwijzing naar de gyn.

Heeft mij in ieder geval wel van hetzelfde probleem afgeholpen.
Er staat op het internet ook dat dit kan wijzen op oud menstruatiebloed (lijkt me logisch, aangezien ik toen net mijn maandstonden had gehad), maar dit is toch wel lang. Iemand dit al gehad? Kan dit weekend natuurlijk niet naar de dokter dus daarom dat ik het hier vraag.
@jantientje1, hoe ben je dan van je probleem afgeraakt?
En het is niet dat ik niet daar de dokter wil ofzo, maar ik ga er gewoon veel te veel heen terwijl het altijd voor niks blijkt te zijn = duur!
Doe een test. = test negatief: ga naar de dokter. Dokter te duur? Hoe bedoel je? Woon je niet in Nederland?
Neen, en hier wordt het grootste deel ook wel terugbetaald, maar waar ik woon zijn de dokters duur en heb er momenteel het budget niet voor...
Doe nou even een testje. Kom vetellen, wat de uitslag was, praten we dan verder.
Ok, maandag ga ik gelijk achter een test!
Kan ook gewoon een doorbraakbloeding zijn. De kans op een zwangerschap is zo klein. Je bent aan de pil en daarnaast ben je pas ongesteld geweest.
Ja, heb een lichte pil dus gebeurt wel vaker dat ik last heb van menstruatie middenin mijn cyclus, maar ik was toch een beetje bezorgd, aangezien ik hetgene waar ik nu last van heb nog nooit gehad heb. Toch bedankt voor je reactie, het stelt me toch al een beetje gerust want het laatste dat ik op dit moment wil is een baby!
@Nushy; door jouw foto krijg ik trek in paaseitjes

OT: eens met bovenstaande reacties. Doe even een test en anders maandag de huisarts
De Action heeft in diverse steden ook op zondag geopend. 2 testen bij de Action voor nog geen 2 euro. Dus morgen testen!
Ik heb het ook meerdere keren per jaar. Geen idee wat het is. Besteed er nooit echt heel veel aandacht aan maar een beetje ruwe seks kan al de oorzaak zijn. Ik ben in ieder geval nog kinderloos:D
Ik heb het toevallig op dit moment ook en een paar maanden terug ook. Beide keren na de menstruatie begonnen. De laatste keer ging het over na de volgende menstruatie. Zwangerschapstesten waren ook altijd negatief. Ik krijg de indruk komt dat het komt door het (te lang) doorslikken van mijn pil. Mijn afgelopen doosje (drie strips) heb ik in één keer achter elkaar doorgeslikt en geloof ik was dat die paar maanden terug ook het geval. Kan dat het bij jou zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven