Ik ben nieuw hier
maandag 3 november 2014 om 11:30
maandag 3 november 2014 om 11:30
Dat weet niemand, aangezien dit forum net vorige week is veranderd... Maar: welkom. (Ik vind alleen je 'heet mij welkom' een beetje onaardig, of bedoel je dit niet zo?)
Ik denk dat je gewoon moet gaan meelezen, sfeer proeven, reageren en dan komt je er vanzelf wel achter waar het leuk is, toch?
Ik denk dat je gewoon moet gaan meelezen, sfeer proeven, reageren en dan komt je er vanzelf wel achter waar het leuk is, toch?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
maandag 3 november 2014 om 11:45
quote:nwdesie schreef op 03 november 2014 @ 11:39:
Welkom! Het forum is veranderd sinds kort iedereen is van slag. Iemand citeren doe je door rechts onder aan het bericht op het eerste dingetje te klikken. Werkt nog niet altijd.Merci! Haha dat wordt dus voor iedereen alles opnieuw uitvogelen. Het citeren is gelukt, dank je wel.
Welkom! Het forum is veranderd sinds kort iedereen is van slag. Iemand citeren doe je door rechts onder aan het bericht op het eerste dingetje te klikken. Werkt nog niet altijd.Merci! Haha dat wordt dus voor iedereen alles opnieuw uitvogelen. Het citeren is gelukt, dank je wel.
maandag 3 november 2014 om 11:58
maandag 3 november 2014 om 12:00
quote:Eindeloos schreef op 03 november 2014 @ 11:58:
Ja, ik weet wel hoe het moet
Maar sinds de vernieuwing van het forum lukt het gewoon niet meer.
Je bent een knapperT.Hmm raar dat het mij dan wel lukt. Ik ben online via mijn telefoon, wellicht dat het daar aan ligt? Dat is een mooi meisje, niet ik haha.
Ja, ik weet wel hoe het moet
Maar sinds de vernieuwing van het forum lukt het gewoon niet meer.
Je bent een knapperT.Hmm raar dat het mij dan wel lukt. Ik ben online via mijn telefoon, wellicht dat het daar aan ligt? Dat is een mooi meisje, niet ik haha.
maandag 3 november 2014 om 12:03
maandag 3 november 2014 om 12:08
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 november 2014 @ 11:59:
[...]
Bij mij werkt alles wel, maar ik begin zo zoetjes aan wel het idee te krijgen dat ik ongeveer de enige ben .Ah I see. Komt vanzelf weer goed. Wanneer er wijzigen zijn heeft het forum even de tijd nodig tot alles weer goed functioneert. Geluksvogel. Ben je ook online via je phone?
[...]
Bij mij werkt alles wel, maar ik begin zo zoetjes aan wel het idee te krijgen dat ik ongeveer de enige ben .Ah I see. Komt vanzelf weer goed. Wanneer er wijzigen zijn heeft het forum even de tijd nodig tot alles weer goed functioneert. Geluksvogel. Ben je ook online via je phone?
maandag 3 november 2014 om 12:09
quote:Eindeloos schreef op 03 november 2014 @ 12:03:
Oké, dat zou het kunnen zijn, dat je mobiel forumt.
Het vernieuwde forum schijnt een MB vreter te zijn, dus kijk uit.
Fijne tijd hier gewenst!
Hmm wellicht.. Ah bedankt voor de tip! Ik ga nu uitloggen en weer verder aan de slag. Heb genoeg uitgesteld.
Merci Eindeloosje.
Oké, dat zou het kunnen zijn, dat je mobiel forumt.
Het vernieuwde forum schijnt een MB vreter te zijn, dus kijk uit.
Fijne tijd hier gewenst!
Hmm wellicht.. Ah bedankt voor de tip! Ik ga nu uitloggen en weer verder aan de slag. Heb genoeg uitgesteld.
Merci Eindeloosje.