Laatste pagina kan wel, als je klikt op xxxxx reacties (onder de titel), kom je er.
Maar ergens in het midden komen: geen idee! STOM!Dank je wel... daar was ik dus nooit zelf achter gekomen Werd helemaal gek van het geklik op 'Volgende'.
Ik heb niet alle reacties gelezen, want geen doen op mijn mobiel. Maar wat is er met de app gebeurd?? Hij doet het niet meer, alleen maar soort van foutmelding. Ik hoop heel erg dat er een nieuwe app komt, of de oude een goede update.
Terug die app inderdaad!! Mon dieu .. de 'tip' van Viva om de link op je mobiele bureaublad te plaatsen is waardeloos! Even 'snel' een item doorlezen is een gruwel. Bah... Ik hoef verder niets van Sinterklaas of voor Kerst
Heel jammer dat de app niet meer werkt. Vond het heerlijk om in bed op mijn telefoon nog wat te lezen op het forum en dat kan niet meer. Natuurlijk kan dat via de website maar dat leest vreselijk en als ik lig draait het beeld (dat deed de app juist niet daardoor was het echt favoriet)
quote:sommerfugl schreef op 02 december 2014 @ 20:07:
Natuurlijk kan dat via de website maar dat leest vreselijk en als ik lig draait het beeld (dat deed de app juist niet daardoor was het echt favoriet)Met mijn iPhone kan ik dat gewoon uitzetten. Het scherm van onderaf omhoog trekken en dan rechtsboven, het tekentje wat lijkt op een @