Wie heeft ervaring met Zeker&Mobiel?

18-12-2009 17:04 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag stond er een jongen aan de deur van zeker & mobiel (riool ontstoppingsbedrijf) omdat het bij ons vaak bal is, heeft mijn vriend een contract getekend ( 9 euro per maand) nu ben ik gaan googelen en kom veel rare/negatieve reacties tegen.

Dit zijn veelal oude reacties uit 2006/2007.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit bedrijf?
Je kunt een contract dat je aan de deur afgesloten hebt, binnen 7 dagen laten ontbinden.

Ik ken het bedrijf niet, maar ik ben geen fan van bedrijven die deur aan deur hun waren slijten, dan is hun product in mijn ogen niet goed genoeg en hebben ze dus verkopers nodig ipv een foldertje.

Persoonlijk zou ik dus nooit iets aan de deur kopen, omdat je het op een andere manier vaak goedkoper kunt bestellen (en trap aub niet in de speciale aanbieding ).

En hoe vaak zit je riool verstopt per jaar? En hoeveel kost een loodgieter per keer? Wil je echt een onderhoudscontract, dan zou ik ook nu wat andere bedrijven die deze service leveren afbellen om te vergelijken.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Wij hebben positieve ervaringen met het bedrijf. Hebben nu alleen het contract opgezegd omdat we het afgelopen jaar nergens last van hebben gehad.

En ook het opzggen verliep zonder problemen.
Hier ook positieve ervaringen met het bedrijf: al verschillende keren een verstopping/ lekkage gehad en zij komen dezelfde dag nog om het te verhelpen.

Ik vind het ideaal, vooral omdat we hier zulke slechte afvoeren hebben.
Ik sluit geen contracten af aan de deur...als ik iemand nodig heb ga ik eerst zelf zoeken en vergelijken.
Bedankt, dit schept hoop. Vandaag zijn we gebeld of we nog vragen hadden, nee dus. Hier is het ook niet helemaal fijn met het riool, beetje vaag altijd. Ben benieuwd, we gaan het maar een jaar proberen!
Ik ben niet zo kapot van deze firma:

1. De colporteur vertelt onwaarheden.

2. Bij een verstopping komt een monteur met een pompje (stok met rubberdop) uit grootmoederstijd die ik zelf heb liggen. Na even pompen loopt het water weer even door waarmee de klus is gekaard (voor even).

3. Ze hanteren - ondanks dat de wetgever de regels geleidelijk voor diverse branches aan het aanscherpen is - nog steeds een opzegtermijn van 3 maanden. Maar LET OP: Op de servicepas die wordt verstrekt staat de ingangsdatum van het contract. Bij opzeggen hanteert men de datum waarop het contract is getekend. Hier zit een maand tussen. In werkelijkheid hanteert men 4 maanden opzegtermijn! Op z'n zachts gezegd niet erg chique en zeker niet klantvriendelijk!
Damn, wij hebben -dom dom dom- vorig jaar een contract getekend met dit bedrijf en dat wil ik nu opzeggen, maar blijkbaar kan dat alleen 3 maanden voor de contract datum. En laat die nu net nu zijn... dus we zitten er nog een jaar aan vast... (a ¤28,95 ofzo per 3 maanden) Op de site staat niet duidelijk hoe je op moet zeggen en als ik het google kom ik heel veel negatieve reacties tegen (zelfs Tros radar...) Heb nu maar een brief geschreven, maar ik ben bang dat ik er dus nog een jaar aan vast zit...
Ja, vandaag de bevestiging binnen gehad. Opgezegd, maar nog een jaar verplicht 'lid' en dus nog een jaar betalen...
Ik gooi hem maar even omhoog.

We hebben dat contract nog steeds (vergeten) en ook onze problemen zijn er nog steeds maar nooit gebeld. Is waarschijnlijk ook iets in de leidingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven