ben ik zwanger???
maandag 21 juli 2008 om 23:26
ik wil niet zwanger worden.
Maar ben stom geweest.
sex met me ex vriend(overgens de papa van mijn dochtertje van bijna 3)
had een spiraal maar die gaf veel last dus is eruit gehaald.
Normaal gebruiken we een condoom maar op dat moment was die er niet.
Stom stom stom, maar te laat.
Hij is wel optijd gestopt, maar hoor ommeheen dat er in voorvocht ook zaad zit.
Ik had op babybrabbel een online test gedaan.
En daar kwam uit dat ik een hele grote kans heb om zwanger te zijn.
Schijn sex gehad te hebben op me meest vruchtbaarste dag.
Ben erg moe en heb gevoelige borsten, maar hij is echt optijd gestopt, kan ik zwanger zijn??
Maar ben stom geweest.
sex met me ex vriend(overgens de papa van mijn dochtertje van bijna 3)
had een spiraal maar die gaf veel last dus is eruit gehaald.
Normaal gebruiken we een condoom maar op dat moment was die er niet.
Stom stom stom, maar te laat.
Hij is wel optijd gestopt, maar hoor ommeheen dat er in voorvocht ook zaad zit.
Ik had op babybrabbel een online test gedaan.
En daar kwam uit dat ik een hele grote kans heb om zwanger te zijn.
Schijn sex gehad te hebben op me meest vruchtbaarste dag.
Ben erg moe en heb gevoelige borsten, maar hij is echt optijd gestopt, kan ik zwanger zijn??
woensdag 23 juli 2008 om 15:07
quote:Mies85 schreef op 23 juli 2008 @ 13:35:
ze zou vandaag de test doen en de dag heeft nog een paar uurtjes, volgens mij komen al haar post savonds/snachts dus nog even wachten.
ik ben erg benieuwd en ook nieuwschierig naar de aanpak als ze wel zwanger is.ze heeft al vermeld dat abortus moord is wat haar betreft, dus we kunnen allemaal bijzonder opgelucht adem halen hier (halleluja!).
ze zou vandaag de test doen en de dag heeft nog een paar uurtjes, volgens mij komen al haar post savonds/snachts dus nog even wachten.
ik ben erg benieuwd en ook nieuwschierig naar de aanpak als ze wel zwanger is.ze heeft al vermeld dat abortus moord is wat haar betreft, dus we kunnen allemaal bijzonder opgelucht adem halen hier (halleluja!).

woensdag 23 juli 2008 om 15:21
quote:Ann Liv schreef op 23 juli 2008 @ 13:38:
Bananen openmaken aan de onderkant is écht handiger.
Ben jij mijn schoonzus? Als dat zo is wil ik het nu wel graag weten.
Ik vind het echt heeeeel onhandig trouwens. Daar gaat het mijn schoonzus ook niet om. Het gaat haar erom dat "de mensen waar de bananen vandaan komen ze ook zo eten." Dus...
Bananen openmaken aan de onderkant is écht handiger.
Ik vind het echt heeeeel onhandig trouwens. Daar gaat het mijn schoonzus ook niet om. Het gaat haar erom dat "de mensen waar de bananen vandaan komen ze ook zo eten." Dus...
woensdag 23 juli 2008 om 15:23
woensdag 23 juli 2008 om 16:52
woensdag 23 juli 2008 om 17:11
quote:kelly81 schreef op 23 juli 2008 @ 16:52:
nou mijn post komt normaal smorgens maar nu ik op iets zit te wachten dus niet, mijn vriendin is net gaan kijken of hun de post al hebben, maar nee nog niet.
Ik wacht tot half 6 en rij anders naar de apotheek hier in het centrum, maar hoop dat de post dan geweest is.
Krijg je de uitslag per post??
Nou in ieder geval succes meid!
Ben benieuwd.
nou mijn post komt normaal smorgens maar nu ik op iets zit te wachten dus niet, mijn vriendin is net gaan kijken of hun de post al hebben, maar nee nog niet.
Ik wacht tot half 6 en rij anders naar de apotheek hier in het centrum, maar hoop dat de post dan geweest is.
Krijg je de uitslag per post??
Nou in ieder geval succes meid!
Ben benieuwd.

woensdag 23 juli 2008 om 17:53
quote:kaetje schreef op 23 juli 2008 @ 15:21:
Dat is wel een beetje een sneue reden Maar heb je nooit dat een banaan te zacht is en dat het steeltje ombuigt maar niet breekt? Zet dan je nagel in de onderkant en er gaat een wereld voor je open. (Ai, dit klinkt smerig.) Maarre, ik heb zo een familiefeestje met mijn schoonzus, dus als jij dadelijk ook taart moet gaan eten laat het even weten, dan ben ik voortaan voorzichtiger met wat ik allemaal op het forum schrijf.
@Kelly: goed om een test te gaan kopen als de postbode het af laat weten. Het zal fijn zijn om van de onwetendheid af te zijn. Sterkte!
Dat is wel een beetje een sneue reden Maar heb je nooit dat een banaan te zacht is en dat het steeltje ombuigt maar niet breekt? Zet dan je nagel in de onderkant en er gaat een wereld voor je open. (Ai, dit klinkt smerig.) Maarre, ik heb zo een familiefeestje met mijn schoonzus, dus als jij dadelijk ook taart moet gaan eten laat het even weten, dan ben ik voortaan voorzichtiger met wat ik allemaal op het forum schrijf.
@Kelly: goed om een test te gaan kopen als de postbode het af laat weten. Het zal fijn zijn om van de onwetendheid af te zijn. Sterkte!
woensdag 23 juli 2008 om 18:06
Nou heb getest maar de enige test die ze hadden was een of andere vage die ik niet ken, met druppels die je met een pippet erin moet laten vallen.
Nou heb hem gedaan en kreeg 1 streepje dus NIET ZWANGER, ben aan 1 kant opgelucht de andere kant niet helemaal omdat het zo'n vage test was, maar ja die andere testen moeten morgen lijkt me wel komen, dus dan gewoon nog een keer.
Maar voorals nog niet zwanger dus.
En nu heel goed uitkijken.
Nou heb hem gedaan en kreeg 1 streepje dus NIET ZWANGER, ben aan 1 kant opgelucht de andere kant niet helemaal omdat het zo'n vage test was, maar ja die andere testen moeten morgen lijkt me wel komen, dus dan gewoon nog een keer.
woensdag 23 juli 2008 om 18:10
Kelly, we doen allemaal wel eens domme dingen, waarvan je de gevolgen op dat moment zelf totaal niet overziet.
Ik vind sommige reacties hier echt beneden alle peil. Niet reageren is mijn motto als je iemand meteen al bestempeld als dom.. Zegt ook meer over de persoon die het zegt.
Bij een negatieve test zul je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger zijn. Als je al in week 5 zit zou er nu toch wat hcg hormoon in je lichaam moeten zitten. Wat voor test heb je gedaan?
Sterkte in ieder geval!
Ik vind sommige reacties hier echt beneden alle peil. Niet reageren is mijn motto als je iemand meteen al bestempeld als dom.. Zegt ook meer over de persoon die het zegt.
Bij een negatieve test zul je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger zijn. Als je al in week 5 zit zou er nu toch wat hcg hormoon in je lichaam moeten zitten. Wat voor test heb je gedaan?
Sterkte in ieder geval!
woensdag 23 juli 2008 om 19:07
quote:kelly81 schreef op 23 juli 2008 @ 18:06:
Nou heb getest maar de enige test die ze hadden was een of andere vage die ik niet ken, met druppels die je met een pippet erin moet laten vallen.
Gelukkig maar toch?
Als je deze test bij de apotheek hebt gekocht zal hij wel goed zijn ookal kende je het merk niet.
Gelukkig maar toch?
Als je deze test bij de apotheek hebt gekocht zal hij wel goed zijn ookal kende je het merk niet.
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 23 juli 2008 om 20:31
woensdag 23 juli 2008 om 21:27
quote:Tia Dalma schreef op 23 juli 2008 @ 17:13:
[...]
Wat hopeloos ouderwets dan! Kan toch zeker nu ook via internet? *touch the screen!*
Nee dat nog niet, maar je kan wel over een USB stick heen piesen & in de pc stoppen, zegt ie of je zwanger bent of niet en leest al je hormoonwaarden uit......
http://www.worldcrown.net/detail_news.asp?id=57
Bijna hetzelfde volgens mij ;-P
Kunnen we straks massaal onze hormonen uploaden en vergelijken
[...]
Wat hopeloos ouderwets dan! Kan toch zeker nu ook via internet? *touch the screen!*
Nee dat nog niet, maar je kan wel over een USB stick heen piesen & in de pc stoppen, zegt ie of je zwanger bent of niet en leest al je hormoonwaarden uit......
http://www.worldcrown.net/detail_news.asp?id=57
Bijna hetzelfde volgens mij ;-P
Kunnen we straks massaal onze hormonen uploaden en vergelijken

woensdag 23 juli 2008 om 22:24
had bij de trekpleister gehaald
eigenmerk hele vage, maar denk / hoop dat het negatief is.
Heb inmiddels net me de andere testen uit de bus gehaald, is na 7 uur gepost want heb daarvoor nog gekeken.
Morgen ochtend meteen een nieuwe test doen, als die negatief is weet ik dat ik mazzel heb gehad, en dat ik voortaan even me kop erbij moet houden is ie wel positief dan moet ik me verantwooridng gaan nemen, maar ja denk dat ik het wel meevalt.
Zo lekker slapen en morgen een andere test en dan moet het goed zijn.
eigenmerk hele vage, maar denk / hoop dat het negatief is.
Heb inmiddels net me de andere testen uit de bus gehaald, is na 7 uur gepost want heb daarvoor nog gekeken.
Morgen ochtend meteen een nieuwe test doen, als die negatief is weet ik dat ik mazzel heb gehad, en dat ik voortaan even me kop erbij moet houden is ie wel positief dan moet ik me verantwooridng gaan nemen, maar ja denk dat ik het wel meevalt.
Zo lekker slapen en morgen een andere test en dan moet het goed zijn.

woensdag 23 juli 2008 om 22:30
gelukkig maar Kelly. En zorg gewoon dat je condooms in huis hebt... je weet maar nooit. Maar ik denk dat jij dat zelf nu ook wel inziet want volgens mij ben je behoorlijk geschrokken. En nou hopen dat de test morgen ook negatief is. Hoewel ik het voor je vind spreken dat je al zegt dat je je verantwoordelijkheid wel wilt nemen mocht je eventueel zwanger zijn, hoop ik dat dat niet nodig is.
woensdag 23 juli 2008 om 22:48
quote:kaetje schreef op 23 juli 2008 @ 21:00:
Ann Liv, ik zit nu thuis op de bank dus geen (schoon)familie. phiew! *Veegt-zweet-van-voorhoofd-smiley* Maar ik denk dat ik het wel gezellig had gevonden om je als schoonzus te hebben hoor! Geeft ook wat balans in de verhitte bananendiscussie op familiefeesten en -partijen.
Ann Liv, ik zit nu thuis op de bank dus geen (schoon)familie. phiew! *Veegt-zweet-van-voorhoofd-smiley* Maar ik denk dat ik het wel gezellig had gevonden om je als schoonzus te hebben hoor! Geeft ook wat balans in de verhitte bananendiscussie op familiefeesten en -partijen.
woensdag 23 juli 2008 om 23:02
woensdag 23 juli 2008 om 23:17
Sorry voor de inbreuk op je topic Kelly, ik neem je probleem niet minder serieus en ben ervan overtuigd (na je postings gelezen te hebben) dat alles op zijn pootjes terecht gaat komen. Wat de tweede test morgen ook aangeeft.
MissMara, mocht ik Kaetje nog eens tegenkomen en ze begint wéér over het steeltje van de banaan (o zo onpraktisch) kan ik jou dan even wenken om de rust te komen bewaken?
MissMara, mocht ik Kaetje nog eens tegenkomen en ze begint wéér over het steeltje van de banaan (o zo onpraktisch) kan ik jou dan even wenken om de rust te komen bewaken?
woensdag 23 juli 2008 om 23:25