ben ik zwanger???

21-07-2008 23:26 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil niet zwanger worden.

Maar ben stom geweest.

sex met me ex vriend(overgens de papa van mijn dochtertje van bijna 3)

had een spiraal maar die gaf veel last dus is eruit gehaald.

Normaal gebruiken we een condoom maar op dat moment was die er niet.

Stom stom stom, maar te laat.

Hij is wel optijd gestopt, maar hoor ommeheen dat er in voorvocht ook zaad zit.

Ik had op babybrabbel een online test gedaan.

En daar kwam uit dat ik een hele grote kans heb om zwanger te zijn.

Schijn sex gehad te hebben op me meest vruchtbaarste dag.

Ben erg moe en heb gevoelige borsten, maar hij is echt optijd gestopt, kan ik zwanger zijn??
Test:)

Online testen zijn onzin natuurlijk. Hooguit een risico inschatting welke bij jou hoger liggen. Ofwel, ja, je kan zwanger zijn. En, nee, dat hoeft niet.
Het schijnt een fabeltje te zijn dat er in voorvocht zaad zit.
Ja
Ja, in voorvocht zitten ook spermatozoiden oftwel zaad. Erg dom dus inderdaad, maar nu niks meer aan te doen. Hoe lang is het geleden, ben je al overtijd?

Wanneer het minder dan 72 uur geleden is, kun je nog naar de huisarts gaan voor een morning after pil. Maar ik maak uit je bericht op dat het langer is geleden dan drie dagen. Neem contact op met je huisarts. Dat lijkt mij het verstandigste. Zij weten de juiste vragen te stellen en advies te geven.

Succes!
het is een interactiefe test daarbij geef je je eerste dag laatste menstruatie aan en je geeft aan hoelang je cyclus is en wannner je gemeenschap hebt gehad en wat je klachten zijn.

Dan maakt ie een berekening en ik weet wel dat het geen garantie geeft, maar dacht ineens wel shit.

Ik hoop dat het een fabeltje is al hoor ik vaker dat het er wel in is.

Heb al testen besteld, doe ik ook via die site heb je er 3 voor nog geen 1, 75 als het meezit zijn ze er morgen en anders woensdag dan test ik het maar gewoon even pfff.
sex is geweest op zaterdag 5 juli dus inderdaad al langer terug zou naar berekning dan bijna 6 weken zijn, hmmm niet zo mooi dus/

En ja heeeeel erg dom, en heb er verder niet bij stil gestaan bedacht me het van de week ineens.

Gisteren had ik ongi moeten worden maar niks gekomen.

Vandaag alleen wat bruinig bloedverlies, maar lees overal dat het vaak voorkomt in een beginnende zwangerschap.
Als die bloeding niet doorzet zou ik toch even een fatsoenlijke test doen van het kruidvat of zoiets. Die zijn goedkoop en betrouwbaar. 1,75 lijkt me wel erg goedkoop.
ik zeg...zwangerschapstestje dan maar?

Wat ik dus eigenlijk helemaal niet begrijp.

Je wilt niet zwanger worden,bedenk je je dat dan pas NA de sex?

En waarom niet de dag erna de morning afterpil?

Enne...testen besteld?

Ik zeg loop ff naar de DA of Etos en binnen 5 minuten weet je het!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik heb deze testen toen der tijd ook voor mijn dochtertje gebruikt en zijn super betrouwbaar.

Misschien nog wel beter als die dure.

Het zijn van die sticks die je in je urine houdt.

Laat ik het erop houden dat ik ook maar een mens ben en als je al zolang geen sex hebt gehad heb je ook je behoefte en je SUPER DOM om geen condoom te gebruiken, maar als je super opgewonden ben denk je daar niet aan en zeker niet omdat dit helemaal niet de bedoeling was en tot 2 weken daarvoor was het nog mijn vriend, zou nooit het zomaar met iemand doen.

Ben druk met me werk, ben gastouder in huis dus heb niet altijd tijd om met alle kids naar het centrum te gaan en durf het eigenlijk ook niet zo goed, mensen kenne je toch, en die ik besteld heb zijn binnen 1 a 2 dagen in huis.
en je dacht... joh, laat ik eens op viva vragen die meiden zijn vast helderziend en sneller dan die testen?
ZOEmMMMMmmmmMMMmmmmMMMMmmm

JA... kan maar zo dat je zwanger bent. VOel ik zo

Lijkt me een vrij goed plan om een test te doen en díe te laten bepalen of je zwanger bent
jeetje... alsof het zoveel uitmaakt dat je een testje koopt bij de plaatselijke drogisterij....

Testen die handel!
nou zeg... nee dat dacht ik niet kwam via via op deze site en las wat berichten en denk dit is een leuke site om me op aan te melden, fijn om je gevoel erop te zetten en je onzekerheid en fijn dat er meiden zijn die hun gedachte met je delen, en hun meing zeggen en of mijn gevoel kan kloppen.
oké, hierbij dan: je gevoel kan kloppen...
dank je wel, jammer dat er eerst zo flauw gereageerd wordt.
Je moet weten dat er eigenlijk iedere week wel zo'n topic wordt geopend met de vraag: kan ik zwanger zijn?

Dus misschien zijn we hier met zn allen een beetje moet ervan

En ps: wat als je nou zwanger blijkt te zijn?
quote:sweetcandy schreef op 22 juli 2008 @ 00:29:

En ps: wat als je nou zwanger blijkt te zijn?Dan raad ik haar aan niet hier een topic te openen met de vraag wat ze moet doen.
quote:absoluteEinstein schreef op 22 juli 2008 @ 08:01:

[...]

Dan raad ik haar aan niet hier een topic te openen met de vraag wat ze moet doen.
Hoi Kelly, natuurlijk kan je zwanger zijn. Voor jou hoop ik van niet geloof ik, want je zit er niet op te wachten. Maar ik wens je veel sterkte en een dikke

Laat je het weten als je getest hebt?
Dat er in voorvocht geen zaad zit is echt waar. En mijn 3 tantes heten Doornroosje, Sneeuwwitje en Goudlokje.

Natuurlijk zit er zaad in voorvocht!!!! Weet je hoe veel baby's zo geboren zijn? (bij ons in de familie dus 3).

Testen! Oh, en menstruatie begint ook heel vaak met bruine afscheiding.
OMG
"Niet alleen in sperma, maar ook in het voorvocht van de man zitten al zaadcellen (voorvocht is het vocht dat uit de penis komt voor de zaadlozing, het klaarkomen). "

Bron: Jongeren Informatie Punt
JA van voorvocht kan je ook zwanger raken. Dat weet ik heel zeker.....

Enneeuh... Babbybrabbeltest?

1. Heb je pijn aan je boobies? Ja! 33%

2. Ben je nog niet ongesteld? Ja! 33%

3. Heb je geen condoom gebruikt? Ja! 33%

Tja zwanger dus...
Te laat, te laat zei Winnetou, het zaad is al naar binnen toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven