is dit asbest ?
dinsdag 4 november 2014 om 21:15
aan de binnenkant van mijn douchedeur zit een gat
Als ik hier met mijn vinger in voel voelt dit ook anders als bij de andere deuren van slaapkamer
Ook daar zit een deukje in
Bij de douchedeur voelt het vezelig alles zit vrij los
Als ik voel bij slaapkamerdeur is dit heel anders
Ook lijkt het net of er een soort karton papierlaag over de douchedeur zit en dit bladderd ook af zitten blaasjes op en op plaatsen is verf er al af
Kan dit iets met asbest te maken hebben?
Ik probeerde al een foto te plaatsen maar ben nieuw hier en weet niet hoe dat werkt
Als ik hier met mijn vinger in voel voelt dit ook anders als bij de andere deuren van slaapkamer
Ook daar zit een deukje in
Bij de douchedeur voelt het vezelig alles zit vrij los
Als ik voel bij slaapkamerdeur is dit heel anders
Ook lijkt het net of er een soort karton papierlaag over de douchedeur zit en dit bladderd ook af zitten blaasjes op en op plaatsen is verf er al af
Kan dit iets met asbest te maken hebben?
Ik probeerde al een foto te plaatsen maar ben nieuw hier en weet niet hoe dat werkt
dinsdag 4 november 2014 om 21:33
dinsdag 4 november 2014 om 21:45
Ik weet niet wat je in dat stuk hebt gelezen over asbest maar volgens mij maak je jezelf nu een beetje gek. Net heb je ook al een topic over asbest geopend.
In binnendeuren kan asbest zitten maar de kans dat jij nog een deur hebt die zo oud is, lijkt me erg sterk. Kortom, hoe oud is je deur ongeveer? En verder, als je asbest vermoedt, blijf er vanaf, plak er een stuk tape overheen en bel morgen je woningstichting. En bovenal, niet panikeren.
In binnendeuren kan asbest zitten maar de kans dat jij nog een deur hebt die zo oud is, lijkt me erg sterk. Kortom, hoe oud is je deur ongeveer? En verder, als je asbest vermoedt, blijf er vanaf, plak er een stuk tape overheen en bel morgen je woningstichting. En bovenal, niet panikeren.
dinsdag 4 november 2014 om 23:22
woensdag 5 november 2014 om 13:30
Hoi Gravinnetje, ik zat alleen aan isolerend te denken, maar asbest is natuurlijk inderdaad ook brandwerend. Dan zou het wel kunnen inderdaad.
Heeft de woningbouw aangegeven waarom ze niet komen, miemsie? Je hebt toch al eerder asbest laten verwijderen, is toen de rest van het huis niet gecontroleerd op asbestmaterialen? Als dat gedaan is dan is het logisch dat ze niet weer langs willen komen, dan is het namelijk geen asbest.
Heeft de woningbouw aangegeven waarom ze niet komen, miemsie? Je hebt toch al eerder asbest laten verwijderen, is toen de rest van het huis niet gecontroleerd op asbestmaterialen? Als dat gedaan is dan is het logisch dat ze niet weer langs willen komen, dan is het namelijk geen asbest.
woensdag 5 november 2014 om 13:38