Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Hmm mijn zin is idd behoorlijk krom maar wat ik bedoelde te zeggen (+ uitleg): ik was mega chagrijnig en werd weer helemaal vrolijk van jullie tekst dus bedankt!

Verder geen nieuws... saai he
Ja ik heb nieuws!

Ik ben zwanger!!!

okee, dat is een grapje natuurlijk.
DTEEZ!
Nou zeg, ik verheug me op beschuit met muisjes, lees ik die laatste zin.... Dan maar een tosti maken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Heeee! De Slimmies zijn er weer! *zwaait*

Djoels zwanger? Nou zeg, die laatste zin, wat een afknapper. Ik dacht het écht even. Zou zomaar kunnen, toch? (Geef je nog borstvoeding? )
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Zeg waar is Arte eigenlijk, ik wil nu wel weer eens in n hangmat met r, al is het nog maar half 10.
Arte heeft het druk met lekkage in dat klote-huis en zwanger zijn. Maar een lekkere hangmatsessie sla ik niet af!
Helleu sjoe all...

Wat is dat voor enge man op dat plaatje?? Ieuw.. ik krijg er de kriebels van!

Hier niet veel te melden... ik zit thuis en doe een TBM na.... maar daar ben ik heel slecht in, dus de dagen dat miniol en babyol naar de creche en opa&oma zijn geniet ik intens!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Art, is het nou nog steeds niet over met de ellende in dat huis?
Wacht, lees ik nou zwanger zijn??? Gefeliciteerd!
quote:biol schreef op 24 februari 2012 @ 13:56:

Helleu sjoe all...

Wat is dat voor enge man op dat plaatje?? Ieuw.. ik krijg er de kriebels van!

Hier niet veel te melden... ik zit thuis en doe een TBM na.... maar daar ben ik heel slecht in, dus de dagen dat miniol en babyol naar de creche en opa&oma zijn geniet ik intens!

Die creeps op het plaatje zijn professor Snape en papa Malfoy.

Waar je al niet op terecht kunt komen na die update.

Hoe gaat het met de Slimmies ?

Hier geen groep 6 meer, maar inmiddels brugklas.

😊
haha idd! Wat gaat de tijd snel!

Hoe gaat het met iedereen??

Ben wel nieuwsgierig :D
Hallo!!!!! Deze SM is er nog hoor! En hier gaat alles prima!

Babyol is inmiddels naar school en vindt t geweldig.

Miniol heeft onlangs versneld en zit na 5 wkn groep 3 nu in groep 4..

Verder weinig te liegen denk ik...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hallo! Ik werd hierop geattendeerd door de andere slimmies, want we hebben met de meeste onderling nog steeds dagelijks contact :D

Verder weinig nieuws te vertellen, behalve dat ik verloofd ben met mijn vriend (dezelfde nog steeds ) en we begin 2016 gaan trouwen :D
Doe je aan SM tegenwoordig Biol?
Ik heb maar een nieuwe avatar geüpload, want mijn oude zag er heel raar uit op het nieuwe forum.

Maar present!

Hai Snoes en Mugh! Hoe is het met jullie? Snoes heeft gewoon een brugpieper in huis. Zitten de rugzakken van die stakkers nog steeds zo vol?

Smartie1 en Smartie2 gaan goed! Smartie1 bijna naar de kleuterschool, best spannend hoor
Smol
Wil je mee doen met Biol Smol?

Artemis is dit niet een betere avatar:

http://upload.wikimedia.o ... perclip-01_%28xndr%29.jpg
Jij toch ook smol?? Ik zag je toch laatst bij de bondage winkel?
Dank je, Pure. Ik ben de kunst van het sluipmoorden met paperclips nog steeds aan het bestuderen, maar doe dit in het geheim. Om dat nu als avatar te nemen...
Interessante ontwikkelingen de laatste jaren. Biol en Smol samen aan de SM (was dat waar de slimme meiden echt om ging?) en paperclipkiller arte. Je komt nog eens wat te weten na al die jaren!
Denk je dat Biol en ik elkaar "toevallig" tegenkwamen, Pure?
Wat een onthullingen! Dat had ik nooit achter jullie gezocht! Zijn er nog meer mensen die hieraan meedoen? Of ben ik de enige die juist niet mee doet
Ik waardeer jullie rookgordijnen, dames. Alsof er iemand in trapt.
Hallo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven