Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
vrijdag 24 februari 2012 om 13:56
Helleu sjoe all...
Wat is dat voor enge man op dat plaatje?? Ieuw.. ik krijg er de kriebels van!
Hier niet veel te melden... ik zit thuis en doe een TBM na.... maar daar ben ik heel slecht in, dus de dagen dat miniol en babyol naar de creche en opa&oma zijn geniet ik intens!
Hier niet veel te melden... ik zit thuis en doe een TBM na.... maar daar ben ik heel slecht in, dus de dagen dat miniol en babyol naar de creche en opa&oma zijn geniet ik intens!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 24 februari 2012 om 21:22
quote:biol schreef op 24 februari 2012 @ 13:56:
Helleu sjoe all...
Die creeps op het plaatje zijn professor Snape en papa Malfoy.
Helleu sjoe all...
Die creeps op het plaatje zijn professor Snape en papa Malfoy.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 5 november 2014 om 12:07
Hallo!!!!! Deze SM is er nog hoor! En hier gaat alles prima!
Babyol is inmiddels naar school en vindt t geweldig.
Miniol heeft onlangs versneld en zit na 5 wkn groep 3 nu in groep 4..
Verder weinig te liegen denk ik...
Babyol is inmiddels naar school en vindt t geweldig.
Miniol heeft onlangs versneld en zit na 5 wkn groep 3 nu in groep 4..
Verder weinig te liegen denk ik...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 5 november 2014 om 12:12
woensdag 5 november 2014 om 12:19
Ik heb maar een nieuwe avatar geüpload, want mijn oude zag er heel raar uit op het nieuwe forum.
Maar present!
Hai Snoes en Mugh! Hoe is het met jullie? Snoes heeft gewoon een brugpieper in huis. Zitten de rugzakken van die stakkers nog steeds zo vol?
Smartie1 en Smartie2 gaan goed! Smartie1 bijna naar de kleuterschool, best spannend hoor
Maar present!
Hai Snoes en Mugh! Hoe is het met jullie? Snoes heeft gewoon een brugpieper in huis. Zitten de rugzakken van die stakkers nog steeds zo vol?
Smartie1 en Smartie2 gaan goed! Smartie1 bijna naar de kleuterschool, best spannend hoor
woensdag 5 november 2014 om 12:27
Wil je mee doen met Biol Smol?
Artemis is dit niet een betere avatar:
http://upload.wikimedia.o ... perclip-01_%28xndr%29.jpg
Artemis is dit niet een betere avatar:
http://upload.wikimedia.o ... perclip-01_%28xndr%29.jpg