VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
MILLE, leuke avatar

Vrolijk, sterkte met je vader. Klinkt niksnieleuk.

Hier drukke dag, stiekem naar het werk geweest in mijn vakantie, om wat dingen te regelen, was zo gezellig dat ik ben blijven plakken tot 17.00 uur. Ach compenseer ik wel weer een keertje. Was in ieder geval erg nuttig

Verder gisteren en vandaag kutberichten gekregen

Achternichtje, moeder van twee kinderen, 27 heeft nog een half jaar te leven.

Creche/zwemles vriendinnetje van Zootje heeft leukemie

Houdt het nou nooit eens op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lief van jullie Meave & Ely. Ik ben blij met jullie steun Vrolijke meisjes :-)

Ely, jij mag ook wel een knuffel hebben. Jeez wat een nare berichten zeg. Knuffel vanavond je kindjes even extra en geniet van je rijkdom.
Mille, ik denk alleen wel dat babymerel nou in de war is. Je hebt je plaatje zomaar veranderd.
Ely,

Soms word ik gewoon bang van het leven.
Ja Meave, dat heb ik dus ook heel erg. Niets is zeker. Ben je zo blij dat je kindjes gezond op de wereld gekomen zijn, kunnen ze zomaar ineens heel erg ziek worden. Of je wordt zelf zo ziek dat je je kinderen niet eens op kunt zien groeien....

Je moet er niet te veel over nadenken, want dat heeft allemaal geen zin, maar dit soort berichten doen je wel even stilstaan bij dit alles.

Wat ik altijd moeilijk vind, als ik dit soort berichten heb gehoord is gezeur van anderen over futiliteiten.

Wees blij dat je leeft!!!
Ja, dat snap ik wel Ely. Maar aan de andere kant is het onbezorgde van sommige mensen ook prettig denk ik maar.

Maar inderdaad soms drukt het leven je aardig hard met je neus op de feiten.
Jasses Elyane, wat een verschrikkelijke berichten weer .

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd heb gehad bij vervelende dingen die me overkwamen, dat ik dacht 'ach, whatever happens, ik ga er niet dood van. Uithuilen en verder gaan.' Maar desalniettemin, ook al is alles minder erg dan een dierbare die ernstig ziek is en/of overlijdt of dat het je zelf overkomt, dan nog kunnen er dingen zijn die voor iemand als persoon erg zijn, ook al heeft het bijvoorbeeld maar met materiële zaken te maken, of met een onbenullige ruzie.... Je hebt nu eenmaal niet altijd invloed op de impact die iets op je heeft. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt!

Wat lief trouwens dat Pebblo zo lekker voor je kookt, Pebbles! Vent hier zou voor de veiligheid de exclusieve lijn van AH inschakelen, of iets thuis laten bezorgen. Mijn man is geen keukenprins, eerder een keukenpiraat.

Makelaar was voorzichtig positief over de bezichtiging. Stel van rond de 30 dat het er al over had om qua bestemmingsplan na te laten trekken of er een uitbouw achter het huis mag. Maar ik durf er niet teveel op te hopen....

Ik heb net een bakje chips, oriëntal fresh & spicy, op. Lekker maar ik voel me nu schuldig...
En ik ben ook blij dat Mille haar avatar veranderd heeft. Ik zat al steeds te kijken van 'he, wie schrijft dit nu weer?'
O bah Elyane, wat een nare berichten zeg. Gats.

En mensen die 'zeuren' over futiliteiten moet je eigenlijk juist benijden. Die kunnen dat nog, die hebben geen grotere zorgen.

Dropje, ik ben erg benieuwd of deze mensen jullie huis gaan kopen, ik heb er een goed gevoel over!
Oh, dat zou wel heel fijn zijn. Kopers voor Dropje!

Hele nare berichten Ely. Ik probeer het maar van me af te laten glijden en onbezorgd verder te leven. Wie dan komt die dan zorgt of zoiets. Heb ik van Pebblo geleerd hoor, was daar niet goed in.

Maar het oude:

Een mens lijdt dikwijls 't meest

Door 't lijden dat hij vreest

Doch dat nooit op komt dagen.

Zo heeft hij meer te dragen

Dan God te dragen geeft.

geeft dan toch wel te denken en daarom probeer ik me niet te laten leiden door angsten en dat lukt me best aardig. :-)

Ik ben ook blij met de nieuwe avatar van Mille.

Pebblo kan beter koken dan ik. Met meer gevoel.

Zijn nog steeds kinderloos, gisteravond hebben we gemakkelijke maalijdsalades gehaald bij Ah (met geitenkaas en honingdressing, héérlijk!) en een stukje gemarineerde biefstuk. Vanavond komen de jongens weer thuis, dus nog één keer samen eten. Misschien ga ik wel eten bij een strandtent opperen.
Harrie kan wel koken, maar kookt juist zonder gevoel, daarom vind ik het meestal minder lekker als hij kookt. Hij mikt maar wat bij elkaar. Maar hij kookt in ieder geval, dus ik mag niet klagen.

Vanochtend bij de vk geweest. Alles was weer goed. Kindje is echter nog niet helemaal ingedaald dus als de vliezen breken moet ik gelijk bellen, ook al ben ik 37 weken zwanger (nou ja, morgen dan).

Van het weekend zouden we eigenlijk naar mijn schoonouders gaan maar dat heb ik nu maar afgeblazen. Stel dat de vliezen daar breken dan moet ik ook daar bevallen omdat ik dan echt niet meer mag 'reizen'.
O ja, Schorrie wilde uit mijn borst drinken! We waren even naar bed gegaan samen en dat doen we dan altijd bloot. Ineens zat hij aan mijn borst en gaf een kus op de tepel. Hij bleef maar aandringen, ik kon hem haast niet van me afslaan. Volgens hem was de linkerborst van de baby en de rechter van hem. Dat gaat wat worden straks als ik echt aan het voeden ben......
Wind, ben je nog ziek?? Want je gaat bijna op vakantie, ik hoop dat je je wel een beetje goed voelt. 1 voordeel als je ziek bent, je maakt geen kleren meer vies .

Ik heb net je wiegje in elkaar geschroefd, idd een makkie. Morgen nog even de matrashoes en wiegdeken wassen (heb ik nog even bij de HEMA gekocht toch maar, dan heb ik een extra setje voor de Bugaboo) en dan kan 'ie opgemaakt worden.

Morgen moet het bed omhoog, en de matrasbeschermer erop
Druk hier trouwens, je kunt wel zien wie er het meeste tijd heeft
Bedverhogers had ik niet eens in huis... Kraamhulp vroeg er nog wel om, maar ja... Ze heeft uiteindelijk toch gewoon mijn bed verschoond.

Heerlijk dagje bij mijn ouders, althans, moeder, want mijn vader was aan het werk. Drie totaal gare kindjes net in bed gekieperd. Benjamin ging ineens brullen in de auto, wel gek, want het is tijdens zijn gewone slaaptijd. Maar ja, misschien is dat het ook wel, een buikslaper in een maxicosi is al niet fijn (nee, hij ligt niet op zijn buik in dat ding hoor ) en ik heb 'm nu natuurlijk uit zijn ritme gehaald.

Weer enorm verwend, ook nog met cadeautjes die vriendinnen van mijn moeder dan daar hebben achtergelaten. Zo leuk en lief.

Vrolijk en Ely, bah, wat een ziekenhuis/ziekte ellende weer. Blijft heftig hoor. Ziekenhuisellende is maar niets.
Ik heb ook geen bedverhogers, wel kratten van Heineken, 5 stuks. En dat terwijl we geeneens bier drinken .

Ik zet het bed wel omhoog, wil graag thuisbevallen en dan is het denk ik toch wel handig..... Zie vooral op tegen die matrasbeschermer. Vorige keer hadden we die niet gebruikt omdat we toen toch al een nieuw bed besteld hadden. Maar nu wil ik toch eigenlijk niet dat mijn matras doordrenkt wordt. Schijnt ook dat het matras dan echt verpest is .

Ik denk dat ik zo maar eens naar bed ga. Slaap zo slecht in steeds, echt vermoeiend. Heb soort van hartkloppingen als ik 's avonds in bed lig waardoor ik me dan heel onrustig voel. Vraag me af wat ik daaraan kan doen, nog maar even googlen....

Wat een geklaag van mij, en dat terwijl ik het zwanger zijn nog helemaal niet zat ben hoor!
Mmm, voor thuisbevallen wel een beter idee inderdaad. Ja, dat plastic is zo warm.....

Je klaagt niet hoor, je deelt mee en slecht slapen sucks. Ik ga nu lekker slapen (weliswaar onderbroken, maar de 3 uurtjes die ik achter elkaar slaap benut ik goed!).
Trusten Lien, ik ga nu ook echt!
Ja hoor, ik loop weer eens achter de feiten aan. Welterusten dames, en ik kan me voorstellen dat je slecht slaapt, Morrie, mag je best over schrijven!!
Ik ben er ook nog hoor. Kom net terug van sporten en het is hier stil! Ga zo lekker douchen en lekker naar bedje toe.

Morrie, klaag maar wat je wil want op een plastic laagje liggen, hoogzwanger zijn en nog eens slecht slapen is genoeg reden tot klagen.

Drop, ik hoop echt dat ons geduim heeft geholpen!

Vader mag nog niet naar huis. Toch nog steeds te onregelmatig ritme, dus moet iig tot na het weekend blijven.

Ely, hoe vordert het met je huwelijksvoorbereidingen? Ben je er al helemaal klaar voor?
Nou, ik ben blij dat ik jullie op zo'n simpele manier blij heb kunnen maken met wat inspiratieloze blauwe lettertjes

Ik zal het babymerel wel even gaan uitleggen Meave

Ely, wat een rotberichten inderdaad. Het houdt niet echt op nee

Morrie, er moest idd. weer een plasje naar lab, dinsdag horen we meer. Duurt alleen zo lang als een kind zich steeds zo beroerd voelt. Koorts is weer flink opgelopen gisteravond
Bah, sterkte met het meisje. Toch maar weer een keer van top tot teen laten onderzoeken lijkt me zo.

Heerlijk weer en Linoleum thuis, dus ik ga een boek lezen in de tuin met vingers in mijn oren en laat Linoleum zijn papa-dag lekker vullen.
Vrolijk, sterkte met vader. Hoop dat ritme senl regelmatig is, en blijft. Zorgen om je ouders zijn naar.

Morrie, ik heb nog nooit op een zeiltje gelegen. Mijn verloskundige zei dat bij slechts een aantal vrouwen de vliezen in bed breken, en dat dat bij een nog kleiner aantal in een keer gebeurt, Bij de meesten sijpelt het in plaats van een stroom. Dus de kans dat je met het hete weer voor jan l*l op plastic ligt is groter dan de kans dat je vliezen daadwerkelijk op zo'n manier breken dat het zeiltje nodig is. Ik lag op een handdoek, met het idee dat die ook wel wat sijpelend vruchtwater kon opvangen als ik er zelf nog geen erg in had.

Mijn kinderen zijn gisteren voor het eerst verbrand. Ik kreeg ze (licht)rood terug van schoonouders die hadden gedacht dat het zo'n vaart niet zou lopen omdat ze al aardig gebruind zijn.

En Tom heeft een blauwe kin. Gevallen dacht ik, maar nee. Hij heeft gisterochtend terwijl niemand het in de gaten had zijn kin heel de tijd vacuum getrokken. Met zo'n ding waar je voorradbusssen of wijnflessen vacumeert. Eigenlijk heeft hij dus een soort zuigzoen op zijn kin. Ziet er niet uit.
Mille, beterschap voor Mini.

Lien, gaat Linoleum zijn eigen bedrijfje goed? Zijn webshop waar hij het over had toen jullie hier waren? Vroegen Pebblo en ik ons af.
Mille, beterschap voor Mini. Sterkte hoor, hopen maar dat ze geen blaasontsteking heeft, al weet je dan wel waarom ze die koorts heeft.

Pebbles, bij mijn vriendin braken de vliezen wel in bed, en ook echt een hele guts. Het kán dus wel . 10% van de bevallingen beginnen met gebroken vliezen. Maar ik begreep dat de HEMA een soort waterdichte moltons heeft die niet kraken en niet zo plasticeriger zijn, die ga ik maar eens even bekijken zo.

Heb vannacht wel goed geslapen gelukkig, Harrie weliswaar op de bank dus zeer ongezellig, maar zo slapen we beiden het beste. En nu het nog kan vinden we dat wel belangrijk .

Schorrie is bij mijn ouders, ook lekker rustig. Alleen de werkster is beneden, ze is voor het eerst dus is langer bezig. Ik wil dat ze klaar is en weggaat, nu ben ik aan het strijken omdat ik me anders schuldig voel .

Lekker Lien, met boek in de tuin, heerlijk. Voel je je weer wat meer mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven