Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.

Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je hoort genoeg gekke verhalen idd

Daarom neem ik ook geen pakketjes aan van de buren

En als het bezorgd wordt bij anderen, ben je afhankelijk van wanneer die dan thuis zijn

Als het naar het postkantoor (of het tegenwoordig ook mag heten) gebracht wordt, ben je alleen afhankelijk van de openingstijden. Maar dat is niet erg.
Mylene, redelijke dag gehad gisteren. Totdat neefje uit school kwam spelen.

Vanaf het moment dat ze binnen waren echt alleen maar ruzie... zo frustrerend.

Niets hielp. Ze samen laten spelen, ik erbij, wat anders doen. Het hielp niets.

Uiteindelijk maar tv laten kijken met de mededeling dat ze stil moesten zijn.

Man en ik komen er echt even niet mee omgaan.

Vandaag de dag begonnen met groepstherapie. Die was erg heftig. Halve dag goed van slag geweest.

Uiteindelijk heb ik mijzelf wel kunnen herpakken.

Met zoontje 's middags naar zwemles gegaan en hem daarna op mac donalds getrakteerd. Dat was dan wel weer fijn.

Ik heb mijn man gevraagd of hij morgen zoon kan doen (ontbijt, aankleden en naar school brengen)

Zodat ik ook eens kan uitslapen. Wegens buikgriep is hij de hele week al thuis en slaapt dus ook uit. Morgen gaat hij weer werken en begint dan later.

Krijg ik eerst protest, toen ik erover doorging zei hij dat hij het wel ging doen.

Ik vind het alleen zo jammer dat ik dit als vanzelfsprekend voor hem doe altijd en ik bijna moet gaan zitten zeuren en hij dit dan echt ziet als dat het heel bijzonder is dat hij dat voor mij doet....

Word er best een beetje verdrietig van eigenlijk.

Polka, ja dat is heel frustrerend. Wat voor ons vrouwen (over het algemeen dan) de normaalste zaak is, rekening houden met etc. moet je bij mannen vaak om vragen. Maar probeer het positief te zien, hij doet het in ieder geval wel nu en jij kan uitslapen morgenochtend. Geniet ervan.

Wat is het koud buiten de laatste dagen. Het lijkt wel winter al. En ook zo vroeg al donker. Bah.

YES
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Polka, zwaar hoor die therapie. En zou het ook kunnen zijn dat het je ook zwaar valt van man omdat je zelf al zo op je tandvlees loopt? Dat jouw verwachtingspatroon anders is dan van man en dat het gewoon een teleurstelling is als jij wel gewoon op bent en toch moet doorgaan, zeker als moeder, en dat het in dat oogpunt ook kan tegenvallen als man dan niet even wat overneemt.

Daarbij herken ik wel dat mannen vaak kleinzierig zijn, niet allemaal natuurlijk maar wat jij ook aangeeft, jij moet ook doorgaan voor de kinderen.

- diep zuchten lucht vaak op -

Hoe was je dag vandaag?

Inderdaad Mocy het is flink kouder de laatste dagen. Even wennen weer.

Leuke kat Mv!

Moet morgen nog een dagje werken en dan weekend.
quote:AnneRoos74 schreef op 06 november 2014 @ 19:32:

Inderdaad Mocy het is flink kouder de laatste dagen. Even wennen weer.

Leuke kat Mv!

Moet morgen nog een dagje werken en dan weekend.

He Anne,

Lekker nog maar 1 dagje!

Klopt Moos en Anne, het is opeens flink kouder. Hoewel ik het buiten erg moeilijk vind wat aan te trekken. Van de week had ik een tshirt met korte mouwen aan en buiten een herfstjas (geen winterjas hoor) en zweette ik mij rot. Maar de zomerjas is weer net te koud.

Hier nog geen verwarming aangehad binnen maar ik denk dat ik zaterdag hem even aanzet om het iets aangenamer te maken. Morgenmiddag ga ik even samen met mijn moeder kijken in de stad of er nog een goedkoop vestje is voor op het werk. Mocht ik slagen kan ik die toch niet thuis aandoen want met die kattenharen zie je er al snel niet meer uit. Van het weekend even een oude trui wassen die ik thuis aan kan doen, heb nu niets lekkers warms om schoon aan te trekken.

Iig nog een paar klussen te doen van het weekend .
Mocy en Mylene.

Ik herken dat wel ja.

Mannen zullen waarschijnlijk inderdaad in het algemeen zo zijn...

Het is denk ik ook wel mijn eigen verwachting en de teleurstelling Mylene.

Maar die is helaas niet altijd even weg te slikken.

Vandaag was een redelijke dag. Was wel vroeg wakker omdat man en zoon strijd hadden over het aankleden en dat dreigde te escaleren. Ben er dus maar even tussen beide gekomen.

Maar verder heb ik het mijn man laten oplossen en afhandelen.

Ik was naar de fysio en heb daar nu wel hoofdpijn van, wat logisch is. Maar het maakt het er niet makkelijker op.

Morgen gaan we een weekendje naar vrienden waar ik erg zin in heb. Dus ik probeer mij daar maar op te verheugen!

Hoe was jullie dag?
Fijn weekend Polka!
Dames ik was jullie bijna vergeten
He Piep, leuk dat je er bent. Zet het topic onder je favorieten, dan vergeet je ons niet

Polka, kan mij voorstellen dat je zin in het weekend hebt, even eruit. Doet bijna altijd goed. Ook lekker proberen te ontspannen en alle ` shit` lekker thuis laten.

Heel fijn weekend en vergeet niet te genieten
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 november 2014 @ 23:40:

He Piep, leuk dat je er bent. Zet het topic onder je favorieten, dan vergeet je ons niet

Polka, kan mij voorstellen dat je zin in het weekend hebt, even eruit. Doet bijna altijd goed. Ook lekker proberen te ontspannen en alle ` shit` lekker thuis laten.

Heel fijn weekend en vergeet niet te genieten Ohhh ik jullie als in helemaal vergeten dus niet alleen dit topic...
Wat is het rustig hier sinds het nieuwe forum.

quote:Marjo41 schreef op 07 november 2014 @ 00:20:

Wat is het rustig hier sinds het nieuwe forum.

Ik ben er nog popje.
Ik heb nog een (kanon) biertje in de koelkast staan en hij kijkt me zo verleidelijk aan,maar ik zou morgen pas de eerste open poppen. Oh wacht het is al vrijdag.
Popje?

En wie is Piep?
quote:Marjo41 schreef op 07 november 2014 @ 00:23:

Popje?

En wie is Piep?Piepdemuis redder van het universum aangenaam.
Oh die
Popje

Wat een eer om de redder van het universum te ontmoeten.

Wijntje Marjo?
quote:Marjo41 schreef op 07 november 2014 @ 00:26:

Oh die
Hoe later de avond hoe schoner het volk. Hee Jootje, lekker een wit wijntje gaat er nog wel in

Ja zo'n redder,hier staat ook zo'n man in het winkelcentrum het einde der tijden te verkondigen en dat hij je wel zal redden etc. Zoiets zal het wel zijn.
quote:Jonari schreef op 07 november 2014 @ 00:28:

Popje

Wat een eer om de redder van het universum te ontmoeten.

Wijntje Marjo?Snoesje dan. Je mag ook piep zeggen hoor.
Ik heb hem toch maar opengetrokken.
En wat mag ik voor onze redder inschenken?
quote:piepdemuis schreef op 07 november 2014 @ 00:33:

Ik heb hem toch maar opengetrokken. Dat heb ik nou nooit,huilend aan de alcohol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven