Bezoek, bedankt!
zondag 26 oktober 2014 om 19:51
Mijn schoonouders komen regelmatig bij ons op bezoek. Nu heb ik niks met deze mensen, maar probeer wel altijd normaal tegen ze te doen ondanks dat ik mij erger aan sommige dingen van hen. Ik hou er bijvoorbeeld niet van als mensen bij mij op de wc gaan zitten schijten. Ik geef dit ook altijd aan wanneer ik bezoek krijg om misverstanden te voorkomen maar toch presteert mijn schoonvader het om elke keer bij ons op de wc te belanden en blijft dan soms een halfuur lang erop zitten. Ik heb het tot nu toe gedoogd, maar vandaag had hij echt vreselijk vies lopen schijten met remsporen en alles erop en eraan. Ik vind dat je dit niet kan maken als je bij iemand op bezoek bent en het stonk ook nog eens vreselijk. Ik schoot hierdoor enorm uit mijn slof en heb heel hard gevraagd wat hij me nou flikt met zijn viezigheid en wie dat dan moet schoonmaken volgens hem. Nu is mijn vriend boos op me omdat ik volgens hem bot ben geweest, maar dit is toch te zot voor woorden. Sorry voor de smerige topic trouwens maar ben echt nog witheet van woede en moest het even ergens kwijt.

dinsdag 28 oktober 2014 om 20:57
Over waarom sommige mensen liever wassen dan vegen (en hoe veel water dat kost valt reuze mee):
http://www.quora.com/I-ha ... hands-Why-do-they-do-that
http://www.quora.com/I-ha ... hands-Why-do-they-do-that

dinsdag 28 oktober 2014 om 21:13
Ik moest m'n bips vroeger altijd met water wassen van m'n moeder. Bij ons stond er dus ook zo'n fles water. Probeer je basisschoolklasgenootjes maar eens uit te leggen wat een colafles op de wc doet
Ik liet het water achterlangs m'n billen glijden met 1 hand en ondertussen afvegen met m'n andere hand. Nu doe ik dat niet meer, teveel gedoe
Ik liet het water achterlangs m'n billen glijden met 1 hand en ondertussen afvegen met m'n andere hand. Nu doe ik dat niet meer, teveel gedoe

woensdag 29 oktober 2014 om 01:21
quote:matroesjka_ schreef op 28 oktober 2014 @ 20:51:
Ok. Ik zit al 10 min te zoeken naar een tutorial hoe je je billen wast met een fles water maar kan er geen vinden. Oh internet you disappoint me. Ik kan wel wat vinden maar daarbij kleedt men zichzelf of half uit, of ze gieten het water achterlangs over hun billen en dat veroorzaakt een water toilet. Je moet het voorlangs doen. Voorlangs je achterkant spoelen?
Ok. Ik zit al 10 min te zoeken naar een tutorial hoe je je billen wast met een fles water maar kan er geen vinden. Oh internet you disappoint me. Ik kan wel wat vinden maar daarbij kleedt men zichzelf of half uit, of ze gieten het water achterlangs over hun billen en dat veroorzaakt een water toilet. Je moet het voorlangs doen. Voorlangs je achterkant spoelen?

woensdag 29 oktober 2014 om 13:35
Citeren lukt niet, maar n.a.v. de vraag naar het topic over maandverband in het toilet.
Luiers worden ook regelmatig door gespoeld en tampons zijn ook een probleem voor het waterschap.
Zou een heel programma over gemaakt kunnen worden.
TERLOOPSE OPMERKINGEN:
Vindingrijk in het toilet. En dan met de foto van "De denker van Rodin."
Freud heeft van zichzelf ook een vergelijkbaar plaatje met "What is on a man's mind?"
Dat zou je ook op een toilet kunnen hangen.
Luiers worden ook regelmatig door gespoeld en tampons zijn ook een probleem voor het waterschap.
Zou een heel programma over gemaakt kunnen worden.
TERLOOPSE OPMERKINGEN:
Vindingrijk in het toilet. En dan met de foto van "De denker van Rodin."
Freud heeft van zichzelf ook een vergelijkbaar plaatje met "What is on a man's mind?"
Dat zou je ook op een toilet kunnen hangen.

woensdag 29 oktober 2014 om 13:39
Probleem van de fles of gieter is ook "Het vullen van dat ding onder een kleine fontein."
Ik had ooit een slang met douchekop die je er op aan kon sluiten (maar schiet los als het een gladde kraan is.) Slang is te kort en eigenlijk bedoeld om je haren te wassen aan wastafels als er zo'n laag ding op zit.
Ik had ooit een slang met douchekop die je er op aan kon sluiten (maar schiet los als het een gladde kraan is.) Slang is te kort en eigenlijk bedoeld om je haren te wassen aan wastafels als er zo'n laag ding op zit.

woensdag 29 oktober 2014 om 16:14
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 oktober 2014 @ 20:53:
Nou, ik doe het niet. Poep vind ik genoeg voor het riool.
Het waterschap heeft op hun site staan dat het heel veel extra kost.
In het buitenland laten ze die handwasje dan ook altijd doen door de dochtertjes van drie, vandaar dat die dingen daar zo laag zijn. Kinderarbeid is daar doodgewoon.
Nou, ik doe het niet. Poep vind ik genoeg voor het riool.
Het waterschap heeft op hun site staan dat het heel veel extra kost.
In het buitenland laten ze die handwasje dan ook altijd doen door de dochtertjes van drie, vandaar dat die dingen daar zo laag zijn. Kinderarbeid is daar doodgewoon.
woensdag 29 oktober 2014 om 16:17
quote:juubje schreef op 28 oktober 2014 @ 20:55:
Mijn moeder is nog altijd van overtuigd dat een bidet voor je handwasjes is! Dat vond ze zo handig dat ze dat in het buitenland hebben...
In het buitenland laten ze die handwasjes dan ook altijd doen door de dochtertjes van drie, vandaar dat die dingen daar zo laag zijn. Kinderarbeid is daar doodgewoon.
Mijn moeder is nog altijd van overtuigd dat een bidet voor je handwasjes is! Dat vond ze zo handig dat ze dat in het buitenland hebben...
In het buitenland laten ze die handwasjes dan ook altijd doen door de dochtertjes van drie, vandaar dat die dingen daar zo laag zijn. Kinderarbeid is daar doodgewoon.
donderdag 6 november 2014 om 12:57
Ik las dit topic op weg naar mijn werk en kwam met tranen in mijn ogen op kantoor aan.
Mijn baas dacht dat ik gek werd. Het was lastig uit te leggen waarom ik niet meer bijkwam.
Maar Meidtie. Even serieus.
Poep jij nooit? Als ik bij jou in de buurt ben (alvorens overigens uit voorzorg voor zowel mijn zelfbeheersing als mijn stoelgang ZSAMM de pleiterik te maken a la roadrunner), mag ik het dan ook niet over poep hebben? "He, shit" zeggen?
Ik weet niet of ik diep respect of diep medelijden moet hebben voor ofwel het engelengeduld ofwel het fysiek bijna onmogelijke gebrek aan ruggengraat van je vriend, trouwens. Is hij gelukkig? Ben jij gelukkig?
En de brandende vraag blijft;
Hoe reageerde je schoonouders?
Mijn baas dacht dat ik gek werd. Het was lastig uit te leggen waarom ik niet meer bijkwam.
Maar Meidtie. Even serieus.
Poep jij nooit? Als ik bij jou in de buurt ben (alvorens overigens uit voorzorg voor zowel mijn zelfbeheersing als mijn stoelgang ZSAMM de pleiterik te maken a la roadrunner), mag ik het dan ook niet over poep hebben? "He, shit" zeggen?
Ik weet niet of ik diep respect of diep medelijden moet hebben voor ofwel het engelengeduld ofwel het fysiek bijna onmogelijke gebrek aan ruggengraat van je vriend, trouwens. Is hij gelukkig? Ben jij gelukkig?
En de brandende vraag blijft;
Hoe reageerde je schoonouders?
Why own a room when you can build a house?
donderdag 6 november 2014 om 13:17
Maar is dat eigenlijk niet veel smeriger, je wassen met een fles? Je verspreidt zo alle bacteriën toch juist doordat je de poep van je billen spuit en dat water weer overal heenloopt.. Zo'n bidet lijkt me dan ook helemaal niks.
En ik vraag me af waarom je zo'n sproeier/gieter/fles nodig hebt: is het niet voldoende om wcpapier nat te maken? Of boen je echt met je hand (zonder wcpapier..)? Want alleen water erlangs gieten haalt niet alles weg lijkt me.
En ik vraag me af waarom je zo'n sproeier/gieter/fles nodig hebt: is het niet voldoende om wcpapier nat te maken? Of boen je echt met je hand (zonder wcpapier..)? Want alleen water erlangs gieten haalt niet alles weg lijkt me.
donderdag 6 november 2014 om 13:41

donderdag 6 november 2014 om 15:19