Miskraam ? Test was negatief.

08-11-2014 14:32 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn laatste menstruatie was 27 september begonnen. Na 39 dagen getest omdat ik dacht dat ik zwanger was maar negatief. Op dag 40 bruine afscheiding 4 dagen lang gehad. Nu op de vijfde dag rood bloed met een soort van stolsel (wat ik anders nooit heb met menstruatie). Wel nog een test gedaan maar ook negatief. Zou dit een miskraam zijn. Normaal verlopen mijn mestruaties ook niet zo dan heb ik altijd gelijk bloed en geen bruine afscheiding.
Was je menstruatie die op 27 september begon echt een menstruatie, of misschien een onttrekkingsbloeding van de anticonceptiepil?
Het klinkt hetzelfde als mijn miskraam.. Ook eerst bruine afscheiding een paar dagen en daarna rood bloed met stolsels. Heb je ook buikkrampen?

Vreemd dat je testen wel negatief waren..

Was het inderdaad een echte menstruatie?
Ja ik ben in augustus gestopt met de pil toen inderdaad bloeding van de pil gehad. Daarna gewonen menstruatie gehad toen twee weken later (dat begon dus op 27 september) weer en dan nu dit verhaal. Ik heb wel een soort buikpijn ja.
Ah ja, dan zou het inderdaad een miskraam kunnen zijn. Klikt wel heel heftig, zeker aangezien het nu zo op een menstruatie lijkt. Ik lees op wikipedia dat het mogelijk is dat 90% van de bevruchte eicellen vroegtijdig wordt afgestoten. Dat maakt de situatie voor jou er nu misschien niet makkelijker op, maar maakt het in ieder geval een 'nomaal' fenomeen dat veel vrouwen hebben.
Oke ja maar normaal met een menstruatie heb ik nooit stolsels of iets en dit zag er echt raar uit kan het moeilijk omschrijven. Leek net een donkerrood stuk vlees of iets. Ik ga volgende week even naar de dokter heb er ook een foto van gemaakt.
Wellicht een heeele vroege miskraam? Je test was wel negatief natuurlijk..

Even rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen! Wellicht een warme kruik maken en tegen je buik leggen.. Kan wat verlichting geven.

Voor de zekerheid nu geen tampons gebruiken..
Maar als je de pil slikt heb je ook geen normale menstruatie. Je lichaam is nu bezig alles weer zelf te doen. Dus geen miskraam maar gewoon een echte menstruatie.
Ik zie de miskraam niet hoor.

Je bent gewoon anders (en pas voor de derde keer) ongesteld nadat je de pil geslikt hebt. Je cyclus is gewoon in de war, niets aan ophangen.
Nou ik denk zelf ook aan een miskraam er lag echt een groot 'iets' in mijn maandveband.'
Dit klinkt niet als een miskraam. Je lijf moet gewoon nog even wennen zonder de pil.
Als het een embryo was, was het 0,1 mm groot ongeveer. Dat zijn gewoon stolsels bloed. En dat is heel normaal bij een echte menstruatie.
Klinkt als een gewone menstruatie, zonder pil. Die menstruatie verandert namelijk ook door geen pil meer te slikken, je baarmoederslijmvlies wordt veel dikker in een pilloze cyclus, dus eerst wat oud bloed verliezen en dan helderrood met stolsels kan heel goed. Dat je niet positief getest hebt wijst ook niet op een zwangerschap. Ik denk dat je cyclus gewoon nog niet regelmatig is.
Oke dat zou kunnen maar bij mijn zoontje 2 jaar geleden ben ik 1x normaal ongesteld geweest en toen al zwanger en toen was ik veel langer aan de pil dan nu
En wat wil dat dan zeggen Iceangel? Dat je daarom wel zwanger was nu en dus een miskraam hebt gehad terwijl alles erop wijst dat het absoluut niet zo is?
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je hier verder mee wilt Iceangel. Of je nu ongesteld was of een miskraam had, wat heeft het verder voor gevolg?
Het zou kunnen, maar dan was het wel een héééle vroege.
Sinds ik gestopt ben met de pil, inmiddels drie jaar geleden, heb ik ook de eerste dagen bruine afscheiding. Dus dat klinkt niet als een miskraam in mijn ogen. Aangezien je gestopt ben met de pil, nog recent, denk ik dat je gewoon ongesteld bent geworden.
Ik heb het idee dat TO wil rouwen om haar bloedstolsel of dat ze het raar vindt dat ze nu niet direct zwanger is.....
Als jij t een miskraam wilt noemen doe je dat TO maar volgens mij ben je gewoon ongesteld geworden en is alle drama niet perse nodig. Ik werd ook wel eens ongesteld met grote stolsels en lapjes weet ik t wat. ( deden het toen nog met condoom ) zou er niet meer van maken dan dat t is.

Desalniettemin hoop ik dat je gauw weer een een regelmatige cyclus hebt en zwanger wordt.
quote:Gravinnetje schreef op 08 november 2014 @ 17:58:

wil rouwen om haar bloedstolsel Sorry, heel ongepast maar
Ik wil gewoon zeker weten of het dat wel of niet was.
Dat kun je niet zeker weten. Gewoon voor de zekerheid maandverband voor het geval dat en op naar de volgende ronde lijkt me..
Nou maandverband moet zeker ik bloed nog steeds best wel aardig en buikpijn. Ja hopelijk lukt het dan wel.
Je had een negatieve test en je was ongesteld, hoe zeker wil je het hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven