Miskraam ? Test was negatief.
zaterdag 8 november 2014 om 14:32
Mijn laatste menstruatie was 27 september begonnen. Na 39 dagen getest omdat ik dacht dat ik zwanger was maar negatief. Op dag 40 bruine afscheiding 4 dagen lang gehad. Nu op de vijfde dag rood bloed met een soort van stolsel (wat ik anders nooit heb met menstruatie). Wel nog een test gedaan maar ook negatief. Zou dit een miskraam zijn. Normaal verlopen mijn mestruaties ook niet zo dan heb ik altijd gelijk bloed en geen bruine afscheiding.
zaterdag 8 november 2014 om 14:58
Ah ja, dan zou het inderdaad een miskraam kunnen zijn. Klikt wel heel heftig, zeker aangezien het nu zo op een menstruatie lijkt. Ik lees op wikipedia dat het mogelijk is dat 90% van de bevruchte eicellen vroegtijdig wordt afgestoten. Dat maakt de situatie voor jou er nu misschien niet makkelijker op, maar maakt het in ieder geval een 'nomaal' fenomeen dat veel vrouwen hebben.
zaterdag 8 november 2014 om 15:08
zaterdag 8 november 2014 om 16:23
Klinkt als een gewone menstruatie, zonder pil. Die menstruatie verandert namelijk ook door geen pil meer te slikken, je baarmoederslijmvlies wordt veel dikker in een pilloze cyclus, dus eerst wat oud bloed verliezen en dan helderrood met stolsels kan heel goed. Dat je niet positief getest hebt wijst ook niet op een zwangerschap. Ik denk dat je cyclus gewoon nog niet regelmatig is.
zaterdag 8 november 2014 om 18:03
Als jij t een miskraam wilt noemen doe je dat TO maar volgens mij ben je gewoon ongesteld geworden en is alle drama niet perse nodig. Ik werd ook wel eens ongesteld met grote stolsels en lapjes weet ik t wat. ( deden het toen nog met condoom ) zou er niet meer van maken dan dat t is.
Desalniettemin hoop ik dat je gauw weer een een regelmatige cyclus hebt en zwanger wordt.
Desalniettemin hoop ik dat je gauw weer een een regelmatige cyclus hebt en zwanger wordt.