Welke portemonnee
zaterdag 8 november 2014 om 14:43
zaterdag 8 november 2014 om 15:38
Ik had vroeger altijd dure portemonnees van Castelijn en Beerens, maar daar begin ik niet meer aan. Ik heb er nu nog een 30 jaar oude cardmap van.
Nu heb ik mooie leren portemonnees gevonden van 5th avenue voor zo'n 15 euro en dat vind ik weer eens meer dan zat. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, dus ik zie niet in waarom ik meer uit zou moeten geven.
Nu heb ik mooie leren portemonnees gevonden van 5th avenue voor zo'n 15 euro en dat vind ik weer eens meer dan zat. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed, dus ik zie niet in waarom ik meer uit zou moeten geven.
zaterdag 8 november 2014 om 16:06
Ik heb er jarenlang altijd van de Hema gehad. Mooie leren kwaliteit en praktische indeling.
Door de wijzigingen in hun assortiment hebben ze die waarschijnlijk niet meer.
Je kan toch even kijken. Nu met Sinterklaas hebben ze bijvoorbeeld erg leuke kleine cadeautjes en houten speelgoed.
Je zou er in elk geval een keer een winkel van ze in kunnen lopen.
Wat ik leuk van de Hema blijf vinden is hun ontwerpwedstrijd. De winnaar wordt in productie genomen.
Ik heb op het moment 2 portemonnees van de Hema in gebruik en voorlopig hoef ik geen nieuwe te kopen.
De indeling is prima. Ze hebben er altijd wel enkele leuke bij staan.
Ik had een kleintje waar alleen een paar munten en wat papiergeld in kon. Zo klein hebben ze er geen meer. Jammer, want voor uitjes zonder al te veel geld meenemen, was die ideaal.
Door de wijzigingen in hun assortiment hebben ze die waarschijnlijk niet meer.
Je kan toch even kijken. Nu met Sinterklaas hebben ze bijvoorbeeld erg leuke kleine cadeautjes en houten speelgoed.
Je zou er in elk geval een keer een winkel van ze in kunnen lopen.
Wat ik leuk van de Hema blijf vinden is hun ontwerpwedstrijd. De winnaar wordt in productie genomen.
Ik heb op het moment 2 portemonnees van de Hema in gebruik en voorlopig hoef ik geen nieuwe te kopen.
De indeling is prima. Ze hebben er altijd wel enkele leuke bij staan.
Ik had een kleintje waar alleen een paar munten en wat papiergeld in kon. Zo klein hebben ze er geen meer. Jammer, want voor uitjes zonder al te veel geld meenemen, was die ideaal.
zaterdag 8 november 2014 om 16:10
zaterdag 8 november 2014 om 16:37
quote:blije-bij schreef op 08 november 2014 @ 14:57:
Becksondergaard Handy, omdat hij klein is en het leer ontzettend zacht is. Als ik een grotere wil dan pak ik de Becksondergaard Granny Mini.Eindelijk een kleine portemonnee gevonden ter vervanging van mijn huidige! Heb nu een mini portemonnee van de HEMA, maar die is uit de handel
de beckondergaard handy is ongeveer even groot
Becksondergaard Handy, omdat hij klein is en het leer ontzettend zacht is. Als ik een grotere wil dan pak ik de Becksondergaard Granny Mini.Eindelijk een kleine portemonnee gevonden ter vervanging van mijn huidige! Heb nu een mini portemonnee van de HEMA, maar die is uit de handel
zaterdag 8 november 2014 om 17:08
Ik vraag me trouwens af - maar kijk zelf wel - of Zara, H&M en Pieces ook portemonnees heeft. Leer vind ik toch wel een eis. Anders hoef ik ze niet. (* Beckongaard is wel leuk. Veel kleurtjes. *)
Via http://www.beslist.nl/pro ... nline_kleding_kopen_zara/ zie je er een heleboel.
Via http://www.beslist.nl/pro ... nline_kleding_kopen_zara/ zie je er een heleboel.
zaterdag 8 november 2014 om 17:26
zaterdag 8 november 2014 om 17:29
Bijenkorf en V&D zijn ook wel de moeite waard om binnen te lopen en te kijken wat ze daar hebben.
Zalando en Omoda waarschijnlijk ook online.
http://www.orangebag.nl/o ... uwen/tassen/portemonnees/
Zalando en Omoda waarschijnlijk ook online.
http://www.orangebag.nl/o ... uwen/tassen/portemonnees/
zaterdag 8 november 2014 om 18:05
zaterdag 8 november 2014 om 18:08
Welke je ook neemt, neem een portemonnee met een apart vak voor papiergeld en een ruim vak voor kleingeld. Je ziet af en toe van die vrouwen voor je aan de kassa staan met zo portemonnee waar je net met 1 vinger in kunt, weet je wel, zo'n dingetjes van 10 vierkante centimeter, en dan moeten ze een paar muntjes zoeken en dan staan ze eindeloos te wroeten. Gewoon een praktische portemonnee (en hee, zo'n ding heb je toch niet in de eerste plaats voor het mooi? Of ken jij echt mensen die uitgebreid je portemonnee gaan beoordelen als deel van je outfit?). Heb er zelf één van een goede lederwarenzaak, ziet er perfect uit, is functioneel, en daar gaat het om.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 8 november 2014 om 18:50
Ik heb er eentje van 8 euro of zo, merkloos, gekocht om dat ik de oude kapot had getrokken per ongeluk. Het enige vervelende is dat het klein geld er uit valt, maar ik heb het vakje (zo'n harmonica idee, fijn want er past veel in maar het ritsje sluit er niet geheel om heen dus een hand tas vol klein geld was geen uitzondering..) nu gedeeltelijk dicht genaaid, flink karwei want heel dik materiaal maar nu is hij perfect.
Ik vind die grote niks, onpraktisch en tuttig, ik verwacht altijd als ik zo;n vrouw zie met zo'n ding dat als ze hem open doet een markeer stift en een geo driehoek uit komt.
Ik vind die grote niks, onpraktisch en tuttig, ik verwacht altijd als ik zo;n vrouw zie met zo'n ding dat als ze hem open doet een markeer stift en een geo driehoek uit komt.
zaterdag 8 november 2014 om 19:19
Ik zou er iig eentje nemen die niet dezelfde kleur heeft als de voering van de handtas die je evt dagelijks gebruikt. Een zwarte portemonnee is elke keer zo lastig zoeken als je ook een tas hebt met zwarte voering. Ik heb om die reden nu een rode, valt snel op. Zelfde met mj Iphone hoesje, ik heb maar een lila hoesje genomen, dan vis je hem er snel uit.