Welke portemonnee
zaterdag 8 november 2014 om 19:46
quote:dignity schreef op 08 november 2014 @ 19:19:
Ik zou er iig eentje nemen die niet dezelfde kleur heeft als de voering van de handtas die je evt dagelijks gebruikt. Een zwarte portemonnee is elke keer zo lastig zoeken als je ook een tas hebt met zwarte voering. Ik heb om die reden nu een rode, valt snel op. Zelfde met mj Iphone hoesje, ik heb maar een lila hoesje genomen, dan vis je hem er snel uit.daar om heb ik juist een donkere kleur, want als ik hem er snel uit vis dan een ander ook..
Ik zou er iig eentje nemen die niet dezelfde kleur heeft als de voering van de handtas die je evt dagelijks gebruikt. Een zwarte portemonnee is elke keer zo lastig zoeken als je ook een tas hebt met zwarte voering. Ik heb om die reden nu een rode, valt snel op. Zelfde met mj Iphone hoesje, ik heb maar een lila hoesje genomen, dan vis je hem er snel uit.daar om heb ik juist een donkere kleur, want als ik hem er snel uit vis dan een ander ook..
zaterdag 8 november 2014 om 19:50
zaterdag 8 november 2014 om 19:54
Ik ben toch ook wel het type van de mooi... Alleen praktisch hoeft dus niet. Een combi zou fijn zijn, haha. Pumps Italiaans, op de site van die link staan echt mooie exemplaren. Hm denk dan wel van goh, eigenlijk heb ik ook een bijpassende tas nodig
Ik ga nog eens even bedenken of ik rond de 100 uit wil geven voor een portemonnee. Betalen jullie dit zonder blikken of blozen? Zie hier nml wel duurdere merken voorbij komen. Oude was van Invito.. Ook zeker 10 jaar mee gedaan.
zaterdag 8 november 2014 om 20:43
zaterdag 8 november 2014 om 22:32
Nee, ik koop liefst iets van de Hema. Het moet wel kwaliteit hebben en die uitstraling.
Hier liever geen dure merken. Ik ben een paar keer bestolen. Sinds ik gewoon degelijk onopvallend en mooi koop, heb ik daar geen last meer van. Ik vind dat wel zo fijn en zelfs heel erg plezierig.
Kijken kost niks en is leuk. Is net als een bezoek aan een kunstgalerij.
Hier liever geen dure merken. Ik ben een paar keer bestolen. Sinds ik gewoon degelijk onopvallend en mooi koop, heb ik daar geen last meer van. Ik vind dat wel zo fijn en zelfs heel erg plezierig.
Kijken kost niks en is leuk. Is net als een bezoek aan een kunstgalerij.
zondag 9 november 2014 om 07:06
zondag 9 november 2014 om 16:03
Ik heb een multifunctionele handtas/clutch/portemonnee terug gebracht, omdat mijn portemonnee en sleutelbos in hoes er maar net in pasten. Ik had niet eens aan mijn mobieltje gedacht. Op de laatste dag nog retour gedaan.
Ben ik even blij dat ik elders heel mooie - maar een beetje pittig geprijsde - kleine handtas zag.
Is inderdaad een goed advies van @monchhichi om het even te proberen.
Zet even op een rijtje wat er in moet kunnen. Ik had dus bijna een miskoop erbij.
Ben ik even blij dat ik elders heel mooie - maar een beetje pittig geprijsde - kleine handtas zag.
Is inderdaad een goed advies van @monchhichi om het even te proberen.
Zet even op een rijtje wat er in moet kunnen. Ik had dus bijna een miskoop erbij.
zondag 9 november 2014 om 16:10
zondag 9 november 2014 om 16:57
Ik gebruik op dit moment deze: http://www.smaakamsterdam.com/nl/portemonnees/jerry-670
Lekker compact maar toch vakken voor alles.
Lekker compact maar toch vakken voor alles.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
zondag 9 november 2014 om 19:34
quote:liefpief schreef op 09 november 2014 @ 07:06:
Lulu de slb van by Loulou spreekt me wel aan. Niet klein zoals ik hem het liefst wilde, maar als ik m als clutch kan gebruiken is dat ook leuk! Mijn clutch is aan vervanging toe. Zo sla ik twee vliegen in een klap. Kun je er een IPhone 5 in kwijt denk je?Ik kan mijn Samsung S4 er in kwijt (zonder bumper erom dan). Je kunt het beste even gaan 'passen' in de winkel. Mijn moeder heeft er nl ook een en die heeft een wat kleiner voorvakje.
Lulu de slb van by Loulou spreekt me wel aan. Niet klein zoals ik hem het liefst wilde, maar als ik m als clutch kan gebruiken is dat ook leuk! Mijn clutch is aan vervanging toe. Zo sla ik twee vliegen in een klap. Kun je er een IPhone 5 in kwijt denk je?Ik kan mijn Samsung S4 er in kwijt (zonder bumper erom dan). Je kunt het beste even gaan 'passen' in de winkel. Mijn moeder heeft er nl ook een en die heeft een wat kleiner voorvakje.
zondag 9 november 2014 om 20:12