Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.

Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb nog lekker even gepit.

Spring nu onder de douche .dan ontbijten

Fijne zaterdag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Griebels, waarom denken die eigenaars van het kantoorpand hier op de hoek nou toch dat dat een geweldige feestlocatie is? Ik hoor het gedreun hier binnen boven de tv uit en da's niet de eerste keer, maar zeker al het vijfde feest sinds ze er van de zomer ingetrokken zijn. Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar ik weet dat ik me in mijn bed alleen maar ga liggen opwinden van die herrie.
quote:maylina schreef op 08 november 2014 @ 23:58:

Griebels, waarom denken die eigenaars van het kantoorpand hier op de hoek nou toch dat dat een geweldige feestlocatie is? Ik hoor het gedreun hier binnen boven de tv uit en da's niet de eerste keer, maar zeker al het vijfde feest sinds ze er van de zomer ingetrokken zijn. Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar ik weet dat ik me in mijn bed alleen maar ga liggen opwinden van die herrie.Misschien even aankloppen en zeggen, als ik toch niet kan slapen van jullie herrie, kom ik hier maar een afzakkertje halen!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Helaas, het is een hindostaans familiefeest, daar vloeit de drank niet rijkelijk. En de vorige keer dat we ze er vriendelijk op attent maakten dat er behalve kantoren ook woningen in dit stukje wijk waren, werden we niet echt hartelijk ontvangen.
quote:maylina schreef op 09 november 2014 @ 00:34:

Helaas, het is een hindostaans familiefeest, daar vloeit de drank niet rijkelijk. En de vorige keer dat we ze er vriendelijk op attent maakten dat er behalve kantoren ook woningen in dit stukje wijk waren, werden we niet echt hartelijk ontvangen.

In de vorige flat waar ik woonde, waren mijn onderburen ook een Hindoestaanse familie. Elk weekend feesten met heul veel drank. Soms wel feesten met meer dan 50 mensen in die kleine flat. Elke keer van andere etages belde de politie. Vreselijke was dat. Een keer had een buurvrouw die ik kende aangebeld om te vragen of het zachter mocht, ze is de gang ingetrokken en aangerand.

Ze waren bang van mijn vriend dus voor hem hadden ze nog respect. Maar toen het uit was met hem, en ik aanbelde of het zachter kon, zeiden ze dat ze wisten dat mijn vriend niet meer bij mij woonde en ze mij en de auto iets aan zouden doen als de politie zou komen.

Vreselijke mensen. Zo blij dat ik daar niet meer woon. Mijn vriendin was ook mijn buuf en die had weer van andere mensen last. Je had daar naar de zijkant geen last, alleen van boven en beneden. Nu woon ik ook tussen serpenten maar die oudjes maken geen geluid.

Als je niet bang bent zou ik toch de politie informeren over de situatie. Of een wijkagent.
Zoooo, da's ook geen kattenpis, 50 dronken, aanrandende feestgangers bij je buren. Tussen mij en deze feestelijkheden zit tenminste nog een zijstraat. Ik heb de beheerder van het bedrijventerrein al een paar keer geïnformeerd, het is namelijk ook nog eens erg tegen het bestemmingsplan allemaal, en blijven de feestgangers in elk geval binnen en gaan ze niet meer luidruchtig op straat roken, vozen of ruzie maken. Anyhow, ik ben het zat, ik ga inderdaad maar eens even de politie een belletje geven. Al is het maar om mijn buuf een plezier te doen, die haar slaapkamerraam is er het dichtste bij en zij is een heel lichte slaapster.

Wat doe jij nog zo laat op, Mylene-Valerie?
quote:maylina schreef op 09 november 2014 @ 01:04:

Wat doe jij nog zo laat op, Mylene-Valerie?

Ik zou zeker eens met de wijkagent gaan praten als ik jou was. Kan mij voorstellen dat je het nou wel eens beu bent.

Ik ben nog wakker omdat ik alleen mijn ene medicijn tegen de pijn heb ingenomen, als ik de andere erbij slik dan val ik direct in slaap. Had net geen zin om al te slapen maar er is hier ook niet zoveel te beleven moet ik zeggen hahahahah.
Oja, ik had gisteren 2 flessen bloedwijn gehad. Net wat van genomen maar het is ZOOOOOO vies. Ben er misselijk van.

Nu bedenken wat ik met die andere fles zal doen, ik ga hem iig niet opdrinken. Zit te denken, ik heb wel peertjes in huis, kan stoofperen maken maar dat zal dan waarschijnlijk ook niet te eten zijn? Kan me niet voorstellen. Maar ja, weggooien is ook zonde van die rotwijn.

Nou suggesties zijn welkom.
De wijkagent hier is een flapdrol.

Die stoofpeertjes kan je gewoon met die wijn maken hoor, doorgekookte wijn smaakt toch heel anders dan wijn zo uit de fles. Goeie schep suiker erbij, kaneelstokje, wat kruidnagels, op zijn minst gaat je keuken er heerlijk van ruiken.
quote:maylina schreef op 09 november 2014 @ 01:19:

De wijkagent hier is een flapdrol.

Die stoofpeertjes kan je gewoon met die wijn maken hoor, doorgekookte wijn smaakt toch heel anders dan wijn zo uit de fles. Goeie schep suiker erbij, kaneelstokje, wat kruidnagels, op zijn minst gaat je keuken er heerlijk van ruiken.

Nou ik zal het overwegen idd.

Heb je niet een andere wijk of het hoofdkantoor van de politie in jouw stad die je kan bellen?
Zo, weer een dag 'uitgezeten'...

Hoe is het met iedereen?
Met mij wel goed.

Op een gebroken arm na

Hoe gaat het met jou?
quote:maylina schreef op 09 november 2014 @ 00:34:

Helaas, het is een hindostaans familiefeest, daar vloeit de drank niet rijkelijk. En de vorige keer dat we ze er vriendelijk op attent maakten dat er behalve kantoren ook woningen in dit stukje wijk waren, werden we niet echt hartelijk ontvangen.Je weet zeker dat het niet aan jou lag?
Hoi noell.

Ook wakker?
He Jo, wat heb je gedaan, wanneer is het gebeurd en is het links of rechts?

Welke arm ook, het is sowieso super ongemakkelijk.

Een paar jaar geleden middenvoetsbeentje gebroken, was niet handig maar dan ben je toch minder onthand met voet in het gips dan met arm in het gips.
Oh ja, ik zou nog posten hoe het gaat.

Zal proberen het zo kort mogelijk samen te vatten.

Eind juli zkh in, bedoeling 1,5 a 2 weken, werden er helaas 5 met veel onderzoeken. Ging erin met nog rollator; kwam er 1 sept. uit in rolstoel, zkh bed in woonkamer, sondevoeding en 6 x per dag wijkverpleging met een lang traject te gaan. Nu paar weken van sondevoeding af, bij toeval, meer soort van geluk bij een ongeluk want kreeg steeds meer pijn bij het slikken en het doorspuiten lukte niet meer, ook niet bij nieuwe sondes.

Opgebouwd met beetje weer lopen met rollator en sinds paar dagen in huis zonder rollator. Wijkverpleging nu 4 x per etmaal en binnenkort denk ik naar 3 x.

Uitslagen onderzoeken blijven wat vaag, verschillende chronische ontstekingsplekken, o.a. maagwand maar gaat nu redelijk.

Helaas schiet het eten nog niet echt op; was naar de 43 kg geklommen en vol goede moed. Door wat tegenslagen de afgelopen week helaas teruggevallen naar 40 kg.

Nog genoeg werk aan de winkel dus maar met oefenen kan ik steeds een beetje meer zelf doen en de fijnste stap was tijdje terug weer zelf naar eigen toilet kunnen gaan.

Op vrijdag heb ik voor ca 2 uur een vrijwilligster waar het erg goed mee klikt en met haar al paar maal even naar buiten geweest wat erg fijn is. Even naar C1000 of Lidl is nu gek genoeg echt een soort uitje!
quote:Jonari schreef op 09 november 2014 @ 19:15:

Hoi noell.

Ook wakker?Schijnbaar niet nee, ik quote de verkeerde, moest eigenlijk MV hebben.
Jeetje Thee wat een verhaal. Maar heel fijn om te lezen dat het beter begint te gaan en fijn dat ze je in de gaten houden. Ik wens je heel veel sterkte en dat het steeds beter mag gaan.
Wat een toestand allemaal thee, maar fijn dat je wel vooruit gaat. Hou vol!

Het is mijn rechterarm, ik stapte mis van een stoepje. Echt zo onnozel maar heel raar terecht gekomen. Gaat nu alweer een stuk beter hoor.
Lees wel eens mee maar nu zo wakker dat ik me toch maar even meld.

Sterkte Thee, ik begrijp dat je hier al lang onder lijdt, vervelend dat de oorzaak niet duidelijk is. Maar goed van de opgaande lijn! En Jonari, hoelang moet je nog in het gips? Ook sterkte!

Ik werd net voor de tweede keer vannacht wakker gemaakt door mijn zoon die bij me in bed probeerde te kruipen. Dat mag pas als het licht is dus weer terug naar bed gebracht. Bij de tweede keer kwam eruit dat hij oorpijn heeft, arm kind. Paracetamol begint aan te slaan, hoor nog wat zacht gesputter maar het wordt weer rustig. Nu ik nog, voor de 3e keer proberen in te slapen.
quote:Jonari schreef op 10 november 2014 @ 00:03:

Wat een toestand allemaal thee, maar fijn dat je wel vooruit gaat. Hou vol!

Het is mijn rechterarm, ik stapte mis van een stoepje. Echt zo onnozel maar heel raar terecht gekomen. Gaat nu alweer een stuk beter hoor.

Hoe raar kan het lopen he! Zon kleine misstap. Zie het aan mijn moeder, idem, gevallen, 2 operaties en vol met platen die er eigenlijk weer uit moeten.

Ik heb van de zomer maar mazzel gehad dat ik met die rare val een paar dagen in het gips zat.

Wat een ellende als je zolang niets kan. Zeker rechts. Wel of geen hulp, je bent gewoon onthand. Of zoals bij jou Thee dat je zonder hulp niets kunt, ook heel naar. Hoop zo dat het koken een beetje gaat.

Hopelijk is de pijn wel weg bij jou Jo?

Thee jij ook veel beterschap he! De rest ook natuurlijk .

quote:ajok schreef op 10 november 2014 @ 00:25:

Lees wel eens mee maar nu zo wakker dat ik me toch maar even meld.

Sterkte Thee, ik begrijp dat je hier al lang onder lijdt, vervelend dat de oorzaak niet duidelijk is. Maar goed van de opgaande lijn! En Jonari, hoelang moet je nog in het gips? Ook sterkte!

Ik werd net voor de tweede keer vannacht wakker gemaakt door mijn zoon die bij me in bed probeerde te kruipen. Dat mag pas als het licht is dus weer terug naar bed gebracht. Bij de tweede keer kwam eruit dat hij oorpijn heeft, arm kind. Paracetamol begint aan te slaan, hoor nog wat zacht gesputter maar het wordt weer rustig. Nu ik nog, voor de 3e keer proberen in te slapen.Oh oorpijn doet zo`n pijn. Wat fijn dat paracetamol helpt. Misschien morgen toch even naar de ha? Sterkte en beterschap voor je zoon
Jeetje Thee, wat een verhaal. Het klinkt allemaal heel ernstig. Ik hoop dat je snel wat aansterkt en je je beter gaat voelen. En Jo je arm gebroken. Heb ik hier niks over gelezen, gaat het weer wat beter er mee? Ajok, sterkte met je wakkere kindje.
Sterkte Ajok met je kindje. Oorpijn is verschrikkelijk.

Ha Myleen en Marjo.

Arm is een paar weken geleden gebeurd Marjo, maar ik kan alweer bierflesjes openen en knopen dichtmaken dus gaat steeds beter
Dank allemaal. Toch weer in slaap gevallen en hij werd vanmorgen zonder pijn wakker. Het arme kind is snipverkouden dus daar zal het wel mee te maken hebben gehad. Hij zit nu als vanouds te treuzelen met z'n ontbijt (het is hier een paar uur later dan in NL) en ik vraag me af hoe ik een lange dag moet doorkomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven