ik ben overtijd!
maandag 10 november 2014 om 02:02
Hallo allemaal!
Ik ben ongeveer 5maanden geleden gestopt met de pil.
Mijn cyclus is 35 dagen en ben ik nu 11 dagen overtijd
Toen ik 5 dagen overtijd was heb ik een zwangerschaptest gedaan en was mijn uitslag negatief, maar nu ben 6 dagen verder en ben ik nog steeds niet ongesteld.
Ik heb geen zwangerschap symptomen, maar wil graag zwanger zijn.
Hebben jullie dit ook meegemaakt?
Kan het zijn dat ik toch zwanger ben?
of zou het een andere probleem zijn?
Ik ben ongeveer 5maanden geleden gestopt met de pil.
Mijn cyclus is 35 dagen en ben ik nu 11 dagen overtijd
Toen ik 5 dagen overtijd was heb ik een zwangerschaptest gedaan en was mijn uitslag negatief, maar nu ben 6 dagen verder en ben ik nog steeds niet ongesteld.
Ik heb geen zwangerschap symptomen, maar wil graag zwanger zijn.
Hebben jullie dit ook meegemaakt?
Kan het zijn dat ik toch zwanger ben?
of zou het een andere probleem zijn?
maandag 10 november 2014 om 08:31
maandag 10 november 2014 om 08:52
quote:wiennie schreef op 10 november 2014 @ 08:31:
heb je ovulatietesten gebruikt waarvan je weet dat je zeker je eisprong gehad hebt,? ik heb normaal ook een cyclus van 35 dagen, en ineens had ik een cyclus van 58 dagen. het is best mogelijk dat je niet overtijd bent maar gewoon nog een eisprong moet hebben.
Dit dus.
En als je wel zeker weet dat je overtijd bent dan vind ik het knap dat je je zo lang hebt kunnen inhouden dat je nog maar 1 test hebt gedaan. Ik zou alsnog een test doen.
Verder gewoon afwachten je menstruatie kan best een keer overslaan. Mocht je over een maand of zo nog niet ongesteld zijn en nog steeds negatief testen dan een keertje een afspraak maken met de huisarts.
heb je ovulatietesten gebruikt waarvan je weet dat je zeker je eisprong gehad hebt,? ik heb normaal ook een cyclus van 35 dagen, en ineens had ik een cyclus van 58 dagen. het is best mogelijk dat je niet overtijd bent maar gewoon nog een eisprong moet hebben.
Dit dus.
En als je wel zeker weet dat je overtijd bent dan vind ik het knap dat je je zo lang hebt kunnen inhouden dat je nog maar 1 test hebt gedaan. Ik zou alsnog een test doen.
Verder gewoon afwachten je menstruatie kan best een keer overslaan. Mocht je over een maand of zo nog niet ongesteld zijn en nog steeds negatief testen dan een keertje een afspraak maken met de huisarts.
maandag 10 november 2014 om 09:09
Toen ik met de pil stopte vanwege onze kinderwens, kreeg ik ineens heel rare cyclussen. De keren daarvoor dat ik stopte met de pil had ik een stipte cyclus van 28 dagen. Niet om je te ontmoedigen, maar van de 24 cyclussen heb ik wel bij 15 gedacht dat ik zwanger was. Ik wilde zó graag!
Gooi er nog eens een test tegenaan, eenmaal negatief, laat het dan los. Bij mij kwam dan de menstruatie kort daarna.
Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent! Succes!
Gooi er nog eens een test tegenaan, eenmaal negatief, laat het dan los. Bij mij kwam dan de menstruatie kort daarna.
Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent! Succes!
maandag 10 november 2014 om 11:29