Overgevoelig na klaarkomen

10-11-2014 11:15 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriendin klaarkomt dan is haar lichaam erna zo gevoelig dat dit meteen het einde is van onze vrijpartij. Zelfs even knuffelen kan ze dan bijna niet hebben, laat staan het betasten van haar borsten of vagina. Ze baalt er wat van omdat het een abrupt einde is van de seks, en van een ‘tweede ronde’ kan geen sprake zijn, meerdere orgasmes dus ook niet. Zijn er meer vrouwen die dit herkennen? Is er wat aan te doen?
gewoon even een tijdje van haar afblijven

het trekt wel weg dat gevoel.
Geeft ze aan wat er zo overgevoelig is aan knuffelen? Dat je even van haar erogene zones af moet blijven snap ik maar knuffelen? Knuffelen kan toch altijd!
Ze zegt dat haar lichaam zo gevoelig is dat 'gewoon' contact haar weer opwindt. Ze is dan ook nog erg geil. Toch maar even wachten... maar na dan is het moment vaak alweer weg...
Het is toch niet erg als ze weer opgewonden raakt? Juist leuk!
Helemaal maar eens

Probleem is alleen dat tegen de tijd dat ik haar weer mag aanraken het moment verdwenen is. Misschien dan toch maar weer vooraf beginnen??
Je wil even wachten en dan vol er weer op duiken?

Als dat niet werkt, dan inderdaad maar weer beginnen met een rustige opbouw.
quote:samenspel schreef op 10 november 2014 @ 12:09:

Helemaal maar eens

Probleem is alleen dat tegen de tijd dat ik haar weer mag aanraken het moment verdwenen is. Misschien dan toch maar weer vooraf beginnen??Misschien een idee dat na haar klaarkomen zij jou lekker gaat masseren, strelen what ever totdat jullie weer samen verder kunnen. Op die manier verdwijnt het moment niet.
Bij wie is welk moment kwijt. Het wordt wel wat cryptisch zo...
quote:winkelfanaat schreef op 10 november 2014 @ 12:16:

[...]

Misschien een idee dat na haar klaarkomen zij jou lekker gaat masseren, strelen what ever totdat jullie weer samen verder kunnen. Op die manier verdwijnt het moment niet.Goed idee. We gaan het eens voorstellen!
We? Bij trio's is het probleem toch nog kleiner?
Wees blij, knuffelen na het wippen is het ergste wat er is, als ik mijn partner stevig doorgepaalt heb dan draai ik me om en ga slapen, ze mag mij nog wel even strelen, maar aan knuffelen heb ik een tyfushekel.
Geniet van je scheet, hij is weg voordat je het weet.
quote:Gasmonteur schreef op 11 november 2014 @ 00:22:

Wees blij, knuffelen na het wippen is het ergste wat er is, als ik mijn partner stevig doorgepaalt heb dan draai ik me om en ga slapen, ze mag mij nog wel even strelen, maar aan knuffelen heb ik een tyfushekel.zozo, jij bent me ook een stoertje he?
Ik denk dat iemand de [Sarcasme] [/Sarcasme] tags is vergeten. Denk aan Poe's law voortaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:lilalinda schreef op 11 november 2014 @ 08:28:

[...]

zozo, jij bent me ook een stoertje he?
Nou, misschien moet je haar dan een keer niet laten klaarkomen....
Zorg dat je het zelf lekker vind,daar geniet hij zelf ook van om jouw te zien te genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven