Ikea Karlstad Bank
dinsdag 11 november 2014 om 14:22
Hoi allemaal,
ik heb een vraag over de Karlstad 3- zitsbank van de Ikea.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... /S09875681
Deze is in 3 pakketten. Weet iemand toevallig of het grootste pakket (de zitting) ook uit elkaar te halen is? Moet er namelijk een aantal trappen mee op.
alvast bedankt
ik heb een vraag over de Karlstad 3- zitsbank van de Ikea.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... /S09875681
Deze is in 3 pakketten. Weet iemand toevallig of het grootste pakket (de zitting) ook uit elkaar te halen is? Moet er namelijk een aantal trappen mee op.
alvast bedankt
dinsdag 11 november 2014 om 14:50
Het bestaat (als ik me goed herinner) uit een rugleuning en een zitting (en de armleuningen weer in andere doos volgens mij?) Die kun je dus wel loshalen uit de doos en apart naar boven slepen, dat scheelt wel iets.
Maar ik hoefde voor bezorgen geen etagekosten te betalen, alleen 45 euro bezorgkosten.
Er staat wel een tarievenlijst op internet waarbij dit wordt vermeldt, maar dat is als je het in de winkel koopt en dan thuis laat bezorgen.
Maar ik hoefde voor bezorgen geen etagekosten te betalen, alleen 45 euro bezorgkosten.
Er staat wel een tarievenlijst op internet waarbij dit wordt vermeldt, maar dat is als je het in de winkel koopt en dan thuis laat bezorgen.
donderdag 13 november 2014 om 11:33
quote:Camry schreef op 11 november 2014 @ 15:07:
Wat LoiseauCoureur zegt: de rug en de zitting zijn los.
Daar moet je de stof namelijk nog zelf overheen trekken voordat je eea in elkaar schroeft.
Ik heb deze bank ook, het was een flinke klus om dat kreng in elkaar te zetten.
Succes Vond je? Ik had het echt binnen no time voor elkaar, viel me juist enorm mee. Had gedacht dat die hoes echt een crime zou zijn, maar ook dat ging heel soepeltjes. Volgens mij maximaal een uurtje werk, alles bij elkaar. En dan was het nog bloedheet ook
Wat LoiseauCoureur zegt: de rug en de zitting zijn los.
Daar moet je de stof namelijk nog zelf overheen trekken voordat je eea in elkaar schroeft.
Ik heb deze bank ook, het was een flinke klus om dat kreng in elkaar te zetten.
Succes Vond je? Ik had het echt binnen no time voor elkaar, viel me juist enorm mee. Had gedacht dat die hoes echt een crime zou zijn, maar ook dat ging heel soepeltjes. Volgens mij maximaal een uurtje werk, alles bij elkaar. En dan was het nog bloedheet ook