Ideeën lange witte muur
maandag 21 juli 2008 om 17:38
maandag 21 juli 2008 om 17:41
Ik zou zelf niet die muur ook weer een kleur gaan geven, maar wit houden, en dan proberen een aantal 'schilderijen' te maken of kopen die passen bij de rest van je muren. Dus misschien een paar boeddha's, of simpele abstracte zilveren of grijze vormen in een brede witte lijst bijvoorbeeld.
Als je houdt van orde, dan zorg je voor 4 of 5 even grote schilderijen in dezelfde lijsten en die hang je dan naast elkaar op.
Als je houdt van orde, dan zorg je voor 4 of 5 even grote schilderijen in dezelfde lijsten en die hang je dan naast elkaar op.
maandag 21 juli 2008 om 17:59
quote:interieur24 schreef op 21 juli 2008 @ 17:38:
Hallo allemaal,
Ik heb 1 lange witte muur en wil die graag opleuken, heb alleen geen inspiratie. Ik heb 1 muur Lila met daarop een boeddha muursticker, de rest van de muren is wit behang met goud/zilverkleurige kriebels erop.
Alle leuke ideeën zijn welkom!
Waarom maak je niet een wand met schilderijlijstjes (bijvoorneeld in goud of zilkverkleur) met daarin mooie foto's van jezelf (vakanties, familie, vrienden etc.)
Ik zou de wand niet ook nog in een andere kleur doen dan wordt het wel een heel druk geheel.
Hallo allemaal,
Ik heb 1 lange witte muur en wil die graag opleuken, heb alleen geen inspiratie. Ik heb 1 muur Lila met daarop een boeddha muursticker, de rest van de muren is wit behang met goud/zilverkleurige kriebels erop.
Alle leuke ideeën zijn welkom!
Waarom maak je niet een wand met schilderijlijstjes (bijvoorneeld in goud of zilkverkleur) met daarin mooie foto's van jezelf (vakanties, familie, vrienden etc.)
Ik zou de wand niet ook nog in een andere kleur doen dan wordt het wel een heel druk geheel.
maandag 21 juli 2008 om 19:29
Een google ad hieronder geeft deze link voor lettersjablonen, kun je het zelf op je muur maken ipv op zo'n linnen doek
http://www.discountletters.eu/
http://www.discountletters.eu/
Everytime you make a typo, the errorists win.
maandag 21 juli 2008 om 20:09
quote:Silmarillionreturns schreef op 21 juli 2008 @ 20:05:
Google even op Herinnering op Linnen - al wat mooie dingen van gezien.
Verder zou ik het ook niet te druk maken. Misschien helemaal overschilderen in een beige-gouden tint?een beige-gouden tint vind ik een goed idee! maar dan is het nog een erg kale muur, heb je tips?
Google even op Herinnering op Linnen - al wat mooie dingen van gezien.
Verder zou ik het ook niet te druk maken. Misschien helemaal overschilderen in een beige-gouden tint?een beige-gouden tint vind ik een goed idee! maar dan is het nog een erg kale muur, heb je tips?
maandag 21 juli 2008 om 20:13

maandag 21 juli 2008 om 20:24
maandag 21 juli 2008 om 20:56
van die linnen zelf te schilderijen kopen en een rol apart (op juist neutraal als je daar van houdt) behang. Schilderij bekleden met behang (zorg dat schilderij smaller is dan het behang) Hang meerdere schilderijen in een groep bij elkaar. geeft en leuk effect en als je het behang beu bent koop je een andere behangetje en bekleed je de schilderijtjes opnieuw. Ik heb zo 4'schilderijtjes' in mijn gang hangen en krijg dar hele leuke reacties op en emnsen vargen regelmatig waar ik deze vandaan heb. succes
dinsdag 22 juli 2008 om 00:11
scrapbookpapier zijn gewoon leuke blaadjes waar crea bea's fotoalbums van maken. /het is een beetje dik papier meestal in een vierkant formaat. Kijk maar eens op ebay, marktplaats en bij pipoos (daar wel erg duur, op internet veel goedkoper.) Of vraag iemand vanuit de VS een lading mee te nemen. Vaaoop je het per boek en deze bladeren passen meestal qua kleur of qua thema bij elkaar.
donderdag 24 juli 2008 om 13:19
Kennis van me heeft ook een lange witte muur en gebruikt die als bioscoopscherm/tv scherm. Heeft er tegenover een beamer staan, kan de meubels zo aan de kant schuiven, dus gebruikt 'm ook voor z'n WII. Tja, vrijgezelle jongen van midden 20... (zou 't zelf niet doen, maar is af en toe leuk om even op visite te gaan )

donderdag 2 september 2010 om 17:05
wij hebben ook een lange muur.
Wij zijn lid geworden van de Kunstuitleen.
Lopen daar regelmatig even binnen en kiezen dan een mooi,groot schilderij uit. vinden we hem echt heel mooi,dan verlengen we hem weer.En als een schilderij niet bevalt,brengen we hem gewoon weer terug,en hangen wat anders neer.
Wij zijn lid geworden van de Kunstuitleen.
Lopen daar regelmatig even binnen en kiezen dan een mooi,groot schilderij uit. vinden we hem echt heel mooi,dan verlengen we hem weer.En als een schilderij niet bevalt,brengen we hem gewoon weer terug,en hangen wat anders neer.