Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe Wakker.

11-11-2014 23:22 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier in Cafe WAKKER.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Happy new topic.

Proost;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Cheers!
Gezellig!

Ik lig nog wakker, laatste nachtje in ons kleine 1-2 persoons appartementje.

Morgen verhuizen naar ons (hele grote) koophuis

Het voelt nu al als thuis... alles is nu schoon, geschilderd, nieuwe vloer etc. Volgende week komen de meubels, spannend!

Waarom lig jij nog wakker?
He welkom, zal ik een drankje inschenken voor jullie?

Wat spannend een nieuw huis! Drukke dag morgen. Maak je je zorgen of het goed gaat?

Ik was vanavond zo moe dat ik al even in slaap was gevallen. Moet zelfs nog eten. Maar verder geen reden dat ik nog wakker ben, ik slaap altijd later.
Een nieuw huis....leukleukleuk!

Veel plezier morgen!

Ik ben nog wakker, omdat ik net thuis ben van een drukke werkdag. Dan moet ik eerst nog even een uurtje zitten, beetje internetten, tv kijken voordat ik naar bed ga.
Jo en Mo weet ik al wat ze willen, Marjo weet ik even niet meer. Wat wil jij Anne?

quote:blackberry1980 schreef op 11 november 2014 @ 23:34:

Ik ben nog wakker, omdat ik net thuis ben van een drukke werkdag. Dan moet ik eerst nog even een uurtje zitten, beetje internetten, tv kijken voordat ik naar bed ga.Ja heb ik ook altijd. Hoef je morgen niet vroeg op?
Dankjewel! Een beetje zorgen wel ja en wat gezonde spanning lust wel een borrel!

Ik slaap ook altijd pas heel laat en meestal late diensten, dus dan kom ik nu pas thuis.. wilde vanavond verstandig optijd naar bed gaan, maar dat kan ik dus écht niet.

Fijne dag gehad jullie? Morgen een werkdag?
Oh en ik vind het vooral heel spannend voor onze lieve kat...
Ik kan gewoon niet slapen vanwege piekeren. Niet echt gezellig dus.
Hier nog een piekeraar. Geen zin om mijn bed in te kruipen, omdat ik weet dat ik over 3 uur toch nog wakker lig.
Wat vervelend voor je, zijn er erge dingen waar je je druk of zorgen om maakt? Knuffel
quote:muurbloempje66 schreef op 11 november 2014 @ 23:55:

Ik kan gewoon niet slapen vanwege piekeren. Niet echt gezellig dus.

Ah wat vervelend

Mocht je het willen spuien, spui het dan maar hier hoor!
Knuffel geldt ook voor jou, biefstuk.
Thnx chocoladerijstwafel
quote:biefstuk schreef op 11 november 2014 @ 23:58:

Hier nog een piekeraar. Geen zin om mijn bed in te kruipen, omdat ik weet dat ik over 3 uur toch nog wakker lig.

He wat vervelend, ik kwam dit plaatje net nog tegen;

MV, Schenk je dat drankje nog voor me in?
quote:chocoladerijstwafel schreef op 11 november 2014 @ 23:48:

Oh en ik vind het vooral heel spannend voor onze lieve kat...

Ja is altijd spannend. Maar mijn ervaring is dat ze snel wennen als je er zelf ook bent. Lekker vertrouwd. En misschien even tijdens de verhuizing bij een vriendin/familie brengen en eind van de dag ophalen als de verhuizing voorbij is?

Dat had ik gedaan, en beviel mij prima, zij geen stress en daarna in een ingericht huis terecht komen.
quote:chocoladerijstwafel schreef op 12 november 2014 @ 00:02:

MV, Schenk je dat drankje nog voor me in?

Ik had een lekkere barman geregeld maar die begint denk ik later. Lekkere cocktail?

Voor de piekeraars een knuffel en een borreltje om straks lekker te kunnen slapen.

ja, ik moet morgen wel vroeg op, maar wil gewoon eerst eventjes zitten voordat mijn bed in kruip.
Ja daar heb ik wel over na zitten denken, maar dan breng ik hem weer naar een vreemde omgeving, dan heb ik hem liever om me heen in zn nieuwe huis. Is heel aanhankelijk en zoekt ons altijd op. Maar dankje voor de tip!

Vind het zo fijn voor m, hij krijgt een groot huis met grote tuin (Noorse boskat, binnen kat) dus ben zo benieuwd hoe hij dat allemaal gaat ervaren.
Voor mij graag een gin tonic please
Thnx blackberry. Ach, laten we eens gek doen, doe mij maar een cognac-cola.
Wacht even meiden, loop ik even naar de keuken aangezien de barman laat is vanavond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven