Krakende BH
donderdag 24 juli 2008 om 09:26
Aaarghh ik word er gek van. Na een tijdje gaan m'n bh's kraken!
Iets met de beugels tegen het stofje, ik weet het niet, maar iedere keer als ik m'n arm beweeg (ofzo) dan hoor ik dat.
Hebben jullie dat ook (Of heb ik rare bh's?) en wat kun je er aan doen?
Vind het zo irritant! (Weet btw niet of anderen dat ook opvalt)
Iets met de beugels tegen het stofje, ik weet het niet, maar iedere keer als ik m'n arm beweeg (ofzo) dan hoor ik dat.
Hebben jullie dat ook (Of heb ik rare bh's?) en wat kun je er aan doen?
Vind het zo irritant! (Weet btw niet of anderen dat ook opvalt)
donderdag 24 juli 2008 om 09:39
hoi Marlena,
Ik ken het probleem, maar heb het maar bij een paar bh's die ik eigenlijk ook niet echt lekker vind zitten. Bij mn favoriete bh's heb ik het eigenlijk nooit. De bh's waar ik het wel bij heb waren ook hele goedkope (echt goedkoop zeg maar) en ik heb het idee dat die pasvorm ook anders is en ze zijn wat stugger als de bh's van de hunkemoller bijvoorbeeld. Zitten je bh's wel lekker???
groetjes Ladida
Ik ken het probleem, maar heb het maar bij een paar bh's die ik eigenlijk ook niet echt lekker vind zitten. Bij mn favoriete bh's heb ik het eigenlijk nooit. De bh's waar ik het wel bij heb waren ook hele goedkope (echt goedkoop zeg maar) en ik heb het idee dat die pasvorm ook anders is en ze zijn wat stugger als de bh's van de hunkemoller bijvoorbeeld. Zitten je bh's wel lekker???
groetjes Ladida
donderdag 24 juli 2008 om 09:43
Ja, ze zitten wel lekker haha dat is ook het probleem! Draag ze dan wel graag maar omdat ze kraken zou ik ze bijna dus niet aan doen. Stom eigenlijk.
Ze komen gewoon van Hunkemoller of Livera (heb alleen maar bh's van daar want heb wel wat ondersteuning nodig). Zelfs zo'n Saphh ding kraakt.
Ik duw en trek meestal een beetje aan die beugels (verschuiven) en dat helpt wel een beetje.
Ze komen gewoon van Hunkemoller of Livera (heb alleen maar bh's van daar want heb wel wat ondersteuning nodig). Zelfs zo'n Saphh ding kraakt.
Ik duw en trek meestal een beetje aan die beugels (verschuiven) en dat helpt wel een beetje.
donderdag 24 juli 2008 om 09:45
donderdag 24 juli 2008 om 10:15
Hmmmz het zijn er een paar, twee voorgevormde van de hunkemoller (dus wel beetje raar stofje vaak) en een voorgevormde van Saphh. Toch ook niet de allergoedkoopste merken. En volgens mij is de pasvorm ook niet echt slecht ofzo, ze zitten mooi en lekker. en niet te groot of te klein.
@Suzeli, daar hebben ze idd leuke, maar niet in mijn maat. Ik heb cup D en soms E en die hebben ze daar echt niet:P volgens mij.
Ach ja ik zal er mee moeten leren leven dan haha. Mar bedankt iig voor jullie reacties!
@Suzeli, daar hebben ze idd leuke, maar niet in mijn maat. Ik heb cup D en soms E en die hebben ze daar echt niet:P volgens mij.
Ach ja ik zal er mee moeten leren leven dan haha. Mar bedankt iig voor jullie reacties!
donderdag 24 juli 2008 om 11:04
donderdag 24 juli 2008 om 11:06
donderdag 24 juli 2008 om 12:36
donderdag 24 juli 2008 om 14:29