Vaak en lang wandelen: welke wandelwagen is geschikt?

24-07-2008 14:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij wandelen heel veel met onze kleine (bijna 10 maanden). We hebben een X-Adventure maar vinden de wandelwagen versie niet echt gebruiksvriendelijk en massief. En met de Maxi Cosi erop een wiebelig geheel.

Wie maakt er nog meer regelmatig lange wandelingen (letterlijk door stad en land) en welke wandelwagen beveel je daarvoor aan?
Ik heb een one tree hill - urban jungle en ban daar zeer over te spreken. Zowel over het strand als in het bos. En ook in Zwitserland, over de bergen, deed deze kinderwagen het perfect. Wij hebben de kinderwagen echt uitgezocht op veel wandelen op verschillende terrein.

Een vriendin van mij wandelt ook heel veel en heeft volgens mij een koelstra. IK geloof dat deze ook wel verhuurd wordt bij vakantiebestemmingen van SNP (wandelreisorganisatie).
wij hebben de quinny speedy sx hij rijd heeeerlijk!! ik heb er alleen nog nooit mee over strand gelopen want dat is volgens mij niet zo goed voor de lagers
Heel erg tevreden met Urban Jungle!! Al van allerlei soorten ondergrond meegemaakt, en alles rijdt even comfortabel. Echt geenseconde spijt gehad.
Heel positief over de Urban Jungle. We gebruiken hem op ieder terrein: bos tot rul zandstrand en ook de stad. Hij is heel simpel inklapbaar en je 'gooit' hem zo weer in elkaar. Echt één beweging.

Je kunt het zitgedeelte heel plat doen, zodat je kindje van tien maanden er lekker in kan liggen. Met de maxi cosi erop vond ik het namelijk ook niet zo geweldig, beetje wiebelig geheel. Sturen gaat super, rijdt licht.

Wat een verkooppraatje he, maar het bevalt me gewoon heel goed :-)
Klopt: heb de maxicosi alleen maar gebruikt op schiphol. Maar de wagen an sich ben ik heel erg tevreden over
Edit: heb de maxicosi in combinatie met de wagen alleen gebruikt op schiphol. De maxicosi an sich heb ik wel vaker gebruikt

Maar als je lange wandelingen wilt maken, dan is de MC toch ook niet handig? Daar mag je kindje toch maar maximaal 2 uur in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven