Mode & Beauty alle pijlers

Afgebroken pluk haar

13-11-2014 06:45 12 berichten
-
Is het niet gewoon een nieuw plukje haar? ik noem dat altijd baby haar, ik heb dat ook, van die plukjes die langs mijn voorhoofd groeien. Je haar breekt niet spontaan af, ook niet met touperen. En je pony valt erover, bij mij ook Niet te druk over maken, en anders neem je de proef op de som en toupeer je een tijdje niet.
Dankjewel voor je snelle reactie! Ja zou kunnen maar het is echt een vrij brede pluk die op een plek lijkt te zitten waar het eerst langer was.. Het is ook vrij dik aan de aanzet dus lijkt niet echt op nieuw of baby haar.. Zou het liefst een foto plaatsen maar geen idee hoe dat moet helaas! Ik ben sowieso gestopt idd met het touperen (deed dat voor wat meer volume bovenop) en omdat ik dat pas kort deed en nu dit denk ik dat het wel daardoor moet komen.. Bah als je haar maar goed zit...
Haren kunnen afbreken, maar een hele pluk ineens zonder dat je het gemerkt hebt, lijkt me minder waarschijnlijk. Ik denk ook dat het gewoon nieuw haar is.
Ja klopt lijkt me ook vreemd maar het is ineens zo'n flinke pluk waar, naar mijn idee, vroeger wel gewoon langer haar zat, alsof het echt gebroken is.. Ik ga niet meer touperen en heb een tangle teezer besteld, dat helpt sowieso want nat haar borstelen is bijv. ook niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Alopecia Androgenetica.
quote:Groll schreef op 13 november 2014 @ 10:04:

Alopecia Androgenetica.Ze heeft het over een afgebroken pluk haar, niet over haaruitval. Jij komt wel gelijk met een heel dramatisch scenario wat niet eens klopt met de beschrijving van TO.
Dat is gewoon nieuw haar.

Dat ken ik, heb ik ook.
quote:romyro schreef op 13 november 2014 @ 10:11:

[...]

Ze heeft het over een afgebroken pluk haar, niet over haaruitval. Jij komt wel gelijk met een heel dramatisch scenario wat niet eens klopt met de beschrijving van TO.Haha het is geen alopecia hoor :P wel een beetje raar idd, dat is een erge ziekte en ik heb alleen 1 afgebroken pluk haar.. Weet wat alopecia is maar dat is het niet, heb gewoon normaal haar en het is puur 1 plukje aan de voorkant die niet dunner is maar echt korter lijkt geworden
Heb je een kat? Misschien een rare vraag maar ik had ooit een kat die bij mijn toenmalige vriend 's nachts tot twee keer toe keer een hele pluk haar had afgebeten, de tweede keer werd hij er wakker van maar het was net te laat.
verba volant, scripta manent.
Ik heb dat ook bij mijn haargrens aan beide kanten van mijn hoofd. Het haar wordt daar ook niet meer langer en blijft op 3 tot 4 cm steken. Ik vermoed dat het bij mij te maken heeft met bepaalde medicijnen die ik geslikt heb en met de overgang, dus hormonaal gerelateerd. Heb jij misschien de laatste tijd medicijnen moeten slikken die als bijwerking haaruitval hebben of ben je in de overgang?
Bedankt, ik heb alleen een hond maar die komt niet aan m'n haar haha.

Ik ben 20 en al jaren aan de pil en betablockers maar verder niets dus ik denk echt dat het gewoon afgebroken is :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven