Gezondheid alle pijlers

Tips bij pil doorslikken en kramp

13-11-2014 19:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu zit ik in 3de pilstrip vd pil en zou volgende wk di anders stoppen omdat ik dan meestal spotting krijg na 3 strips. Maar nu moet ik doorslikken ivm cyste op eierstok operatie binnenkort. Cyste doet erg pijn. Maar heb nu al menstruatie kramp en beetje bloedverlies. Ik slik de pil door tegen migraine. Iemand tips of bekend hiermee? En wat te doen bij kramp en hoe minder bloeding krijgen?
Ik heb geen ervaring met de pil doorslikken ivm migraine of andere klachten.

Ik slik al jaren de pil door om geen menstruatie te krijgen , dit dus al ruim 10 jaar zonder problemen , een hele enkele keer heb ik een doorbraakbloeding maar dat is te verwaarlozen.
Hier eigenlijk hetzelfde als lilith. Ik heb ook nooit problemen gehad met het doorslikken. Is het mogelijk dat dit gevoel van de cyste komt en niet van het doorslikken?
Je moet je pil altijd doorslikken *gniffel*
Ik heb ook last van kramp als ik de pil doorslik, eigenlijk al heel snel. Verder geen tips, stopweek inlassen helpt, maar daar heb jij niets aan.
Verder nog tips wat te doen tegen de krampen?
Kruik en paracetamol?
Verder geen herkenning of tips?
als ik de pil langer doorslik krijg ik ook altijd pijn in mn eierstokken

soort kramp

dit verdwijnt vanzelf weer na een paar daagjes stug doorslikken
Omdat ik het nu al vanaf 13nov heb vivajaline. Dus hoop gauw weg dan
Hier in het ziekenhuis waar ik werk wordt Naproxen aangeraden tegen menstruatiekrampen.

Heeft bij mij altijd prima geholpen. Gewoon van een eigen merk drogist, die helpen net zo goed als dure.
Naproxen gebruiken. Je koopt ze van 220mg geloof ik , daar er 2 van nemen en dat mag 2x per dag maar soms is na die eerste 2 pillen er nog maar 1 nodig.

Evt omeprazol erbij nemen als maagbeschermer.

Maar eigenlijk heb ik nog nooit gehoord van de pil moetendoorslikken voor zo'n operatie. Is er gezegd waarom?

Overleg anders met de poli gyn wat te doen met deze klachten.
Je bent zelf een theepot
Omdat ik anders migraines krijg en miss snel geholpen wordt. Suzannesuus. En wat te doen om minder bloeding te krijgen? Dank je ik heb naproxen ingenomen.
Zal ik anders de pil een paar dagen dubbel slikken. Heeft eeder ook wel eens geholpen tegen kramp en bloeding, had vorige huisarts toen geadviseerd. Die ik nu heb is daar niet bekend mee.
Huisarts gebeld en assistent (nieuwe) zei dat ik 3 dgn dubbele pil mocht slikken
buscopan, op doktersrecept

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven