Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:StoraHuntur schreef op 14 november 2014 @ 21:12:

Ik heb vroeger in de bobo gestaan.
Life is short. Eat dessert first.
quote:StoraHuntur schreef op 14 november 2014 @ 21:13:

Dat ging ook heel ver hoor.
quote:hatsetats schreef op 14 november 2014 @ 21:13:

[...]

De wereld noch het VF draaien om jou 🌏Eens. Ik deel mijn plek niet graag.
quote:Amaqanda schreef op 14 november 2014 @ 21:14:

Nou dan ik ook nog maar even. Ik heb jaren terug in de break-out gestaan. Ergste was nog dat mijn woorden uiteindelijk zo waren verdraaid dat ik iets gezegd zou hebben in de richting van: Het maakt niet uit hoe je leeft, de wereld gaat toch kapot!

Ik ben best een positief mens en ondanks dat ik toen wat gedronken had, weet ik heel zeker dat ik dat absoluut nooit gezegd heb.Lekker dan, met naam en toenaam?
quote:StoraHuntur schreef op 14 november 2014 @ 21:13:

Toen ben ik nog flink door het slijk gehaald op het bobo forum.Maar daar zit ook gajes!!! 🙀
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:StoraHuntur schreef op 14 november 2014 @ 21:14:

[...]

Eens. Ik deel mijn plek niet graag.Daarom.
quote:hatsetats schreef op 14 november 2014 @ 21:14:

[...]

Ik kreeg n hele fotoshoot met alles d'rop en d'ran.Stuur es toe die handel!
quote:hatsetats schreef op 14 november 2014 @ 21:13:

[...]

Hoezo, trap na? Hoezo gaat het over jou? De wereld noch het VF draaien om jou 🌏

O, natuurlijk was het niet aan mij geadresseerd.

Domme ik.

Maar het gaf je wel mooi de gelegenheid om nóg een sneer te geven.

Hè, wat zul jij je lekker voelen. Met je positieve lifestyle.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Istar_ schreef op 14 november 2014 @ 21:15:

[...]

Lekker dan, met naam en toenaam?

En foto.

Werd geïnterviewd bij een feestje, daar stonden ze... was toen een jaar of 16 (maar in het interview sta ik als 18, want dat feest was voor 18 jaar en ouder )
Ik weet niet wat de Break Out is
Break Out is een film met Dustin Hoffman.
Ik zal de mod vragen of ze het nazeiktopic kunnen noemen voortaan.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 21:17:

Ik weet niet wat de Break Out is

Ha, dan ben je wél boven de 70!

Break put, hitkrant and so on.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 21:17:

Ik weet niet wat de Break Out is Dat was de opvolger van de Popfoto. Zegt dat je nog wel iets?
quote:Miss.Innuendo schreef op 14 november 2014 @ 21:17:

[...]

O, natuurlijk was het niet aan mij geadresseerd.

Domme ik.

Maar het gaf je wel mooi de gelegenheid om nóg een sneer te geven.

Hè, wat zul jij je lekker voelen. Met je positieve lifestyle.Nou ik zeg niet dat je dom bent hoor dat maak jij er van. Haal jezelf niet naar beneden joh, dat is nergens voor nodig.
quote:Amaqanda schreef op 14 november 2014 @ 21:17:

[...]

En foto.

Werd geïnterviewd bij een feestje, daar stonden ze... was toen een jaar of 16 (maar in het interview sta ik als 18, want dat feest was voor 18 jaar en ouder )Als ik je moeder was geweest had je een pak slaag gehad.
quote:Amaqanda schreef op 14 november 2014 @ 21:17:

[...]

En foto.

Werd geïnterviewd bij een feestje, daar stonden ze... was toen een jaar of 16 (maar in het interview sta ik als 18, want dat feest was voor 18 jaar en ouder )
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 21:19:

[...]

Als ik je moeder was geweest had je een pak slaag gehad.Weinig kans als je niet weet wat de break out is.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 21:16:

[...]

Stuur es toe die handel!Geen idee waar dat ding ligt.
Ja de break out! Leuk man, met die 'ik heb mijn vriendje gepijpt en ben bang dat ik zwanger ben' vragenrubriek... Of was dat de Hitkrant? Of misschien wel beide........
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 november 2014 @ 21:19:

[...]

Dat was de opvolger van de Popfoto. Zegt dat je nog wel iets?

Dat zegt me alles, kocht ik altijd. Maar daar stonden alleen popsterren in, geen interviews met kinderen.

David Cassidy en Donny Osmond, dat werk.
AMA !!!

En miss en tats, hou eens op. Anders moet ik zelf nog een kleuterverlengingstopic openen, want intussen heb ik op alle beschikbare exemplaren mijn plasje al gedaan.
quote:Istar_ schreef op 14 november 2014 @ 21:19:

[...]

Weinig kans als je niet weet wat de break out is.

Nou, als 16 jarige op een feest van 18+?

Hoe moeilijk kan het zijn.
quote:yasmijn schreef op 14 november 2014 @ 21:21:

[...]

Nou, als 16 jarige op een feest van 18+?

Hoe moeilijk kan het zijn.Jij weet niet wat de break out is, kan je ook niet weten dat je dochter er in staat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven