Bezorgd om puppy

15-11-2014 01:17 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerste post...

Vanavond voor het eerst een botje gegeven in bijzijn van soortgenoten....waarschijnlijk te snel gegeten, op een gegeven moment (laatste) stukje, gepiep en paniek....gauw water gegeven en snoepje erachteraan, in de hoop dat iets kleins dwars zit en door zou glijden...15 minuten later na veel gehijg, gesnuffel en gehik, komt in een paar keer, de maaginhoud eruit. Puppy blijft tam....eenmaal thuis, op schoot, heel rustig maar snelle(re) ademhaling. Af en toe omdraaien en piepen. Nog steeds snel adem halen....ik ben ongerust. Nog 6.45 uur, dan kan ik dierenarts bellen. Voelt nu als uitzitten en hopen dat het toch verteert en klachten afnemen....ze slaap nu, ik niet, ik waak.....

Wat ik hiermee wil? De uren doorkomen....hopen dat mijn kanjertje geen pijn heeft of verrder krijgt...

So insecure....
Ik neem aan dat de dierenarts een vervanger heeft met avond/weekenddienst? Waarom bel je die niet?
Noodnummer bellen van de DA en anders dierenambulance.
Dierenarts asap.
Dierenambulance doen niks.

Ik snap werkelijk niet waarom je niet direct je eigen dierenarts hebt gebeld voor overleg. Wat let je?
Hallo hoe gaat t nu?
Je kunt hiervoor idd de weekend dierenarts bellen. Bij ons in de stad kun je ze ook in de avond en nacht bereiken. Ik hoop dat alles ok is!
Pups mogen geen botjes! Mijn kleintje is nu 8 weken en ze krijgt niks wat ze in kan slikken. Heeft de fokker je niet ingelicht?

En een Da kun je altijd bellen.
Ik hoop dat je toch de dierenarts gebeld hebt, bij nood kun je gewoon contact opnemen hoor, zelfde als een spoedgeval bij mensen (niet de dierenarts dan)? Hoe gaat het nu?
We gaan het nooit weten zeker?
668, the neighbour of the Beast
Arme pup...
Waarom vannacht de dierenarts niet gebeld? Natuurlijk hebben die een vervanger die altijd dienst heeft.

Als er iets met mijn kat is wat me dwars zit, bel ik altijd de dierenarts. Ook buiten reguliere openingstijden.
Wat vreemd toch dat mensen tijden aanhouden als er een dier (tje) in nood is.

Als mijn hond het zo benauwd en zwaar heeft mooi dat ik dan de dierenarts bel. Al is het midden in de nacht
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
TO, kom je nog even vertellen hoe het nu is met je pup?
Echt? Een botje voor een pup? En dan de uren afwachten, omdat....?

Maar goed, TO, heb je ondertussen al gebeld? Hoe is het et je pup?
Hoe gaat het met je hondje?
quote:funnymiss schreef op 15 november 2014 @ 09:51:

TO, kom je nog even vertellen hoe het nu is met je pup?Ik denk van niet, wegens niet gewenste antwoorden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoe puppy is puppy? Heel klein?
Tot zover de "bezorgde" eigenaar van een levend wezen. De dierenarts niet bellen en hopen dat je beestje geen pijn heeft en/of krijgt is natuurlijk veel effectiever.
Ik kan daar zo slecht tegen he dat mensen in dit soort gevallen gaan afwachten i.p.v. meteen actie ondernemen. Dat je niet met ieder kwaaltje meteen naar de dierenarts rent okee, een dier kan zich ook wel eens een dag of 2 gewoon niet zo lekker voelen wat vanzelf weer overgaat, maar in dit geval waarbij je zeker weet dat er iets goed mis kan zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven