MAKE-UP
zaterdag 15 november 2014 om 06:53
Goodmorning!
Wat voor make-up draagt de gemiddelde Viva vrouw hier?
Ik heb van alles, maar draag eigenlijk alleen maar:
- Concealer
- Poeder
- Bronzer
- Highlighter
- Blusher
- Wenkbrauwpoeder
- Mascara
- Lipstick
Sommige mensen noemen het plamuur, terwijl ik het heel licht aanbreng. Beetje verzorgd en wakker eruit zien met Concealer & Highlighter vindt ik zelf wel een must!
En jullie?
Wat voor make-up draagt de gemiddelde Viva vrouw hier?
Ik heb van alles, maar draag eigenlijk alleen maar:
- Concealer
- Poeder
- Bronzer
- Highlighter
- Blusher
- Wenkbrauwpoeder
- Mascara
- Lipstick
Sommige mensen noemen het plamuur, terwijl ik het heel licht aanbreng. Beetje verzorgd en wakker eruit zien met Concealer & Highlighter vindt ik zelf wel een must!
En jullie?
zaterdag 15 november 2014 om 09:01
Ik laat mijn wimpers verven, teken mijn wenkbrauwen bij en doe soms iets van lipstick.
Mijn huid is heel gaaf, helaas wel veel couperose en wil je dat camoufleren dan sta je echt met je hoofd in de plamuur en dat wil ik niet. Highlight en bronzer lijkt nergens naar zonder egale teint, dus daar hoef ik niet aan te beginnen.
Voor bijzondere gelegenheden gebruik ik wel eens foundation en oogschaduw.
Mijn huid is heel gaaf, helaas wel veel couperose en wil je dat camoufleren dan sta je echt met je hoofd in de plamuur en dat wil ik niet. Highlight en bronzer lijkt nergens naar zonder egale teint, dus daar hoef ik niet aan te beginnen.
Voor bijzondere gelegenheden gebruik ik wel eens foundation en oogschaduw.
zaterdag 15 november 2014 om 09:06
zaterdag 15 november 2014 om 09:32
zaterdag 15 november 2014 om 10:15
zaterdag 15 november 2014 om 12:45
zaterdag 15 november 2014 om 12:48
vrijdag 12 december 2014 om 13:53
[quote]Jackie61 schreef op 12 december 2014 @ 13:21:
ik gebruik foundation mascara en lippenstift .
heeft trouwens iemand ervaring met verwijderd ivm spam
Jackie, in een ander topic meldt je dat deze site betrouwbaar is en binnen 2 dgn levert. Hier vraag je of er mensen ervaring mee hebben.. ik weet niet of je t weet, maar spammen is niet toegestaan op t forum. Heb je dan ook gestaft.
ik gebruik foundation mascara en lippenstift .
heeft trouwens iemand ervaring met verwijderd ivm spam
Jackie, in een ander topic meldt je dat deze site betrouwbaar is en binnen 2 dgn levert. Hier vraag je of er mensen ervaring mee hebben.. ik weet niet of je t weet, maar spammen is niet toegestaan op t forum. Heb je dan ook gestaft.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!