kijkshop
zondag 16 november 2014 om 10:55
zondag 16 november 2014 om 11:01
Gewoon voorleggen. Neem je telefoon mee en oude bon. Leg het uit. Of je brengt gewoon de oude telefoon terug en koopt de telefoon nu voor de goedkopere prijs. Of ze kunnen het zichzelf makkelijker maken en het verschil terug geven.
Ik heb ooit een keer iets gehoord van een programma dat ze volgens mij het ook verplicht zijn. Maar ik weet niet meer waar ik dat moet zoeken. Dus zie boven, ermee terug gaan.
Ik heb ooit een keer iets gehoord van een programma dat ze volgens mij het ook verplicht zijn. Maar ik weet niet meer waar ik dat moet zoeken. Dus zie boven, ermee terug gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 16 november 2014 om 11:06
Is er iets mis met de telefoon dan? Ruilen is een gunst en geen recht. Er staat ook duidelijk dat mobiele telefoons niet geruild kunnen worden:http://www.kijkshop.nl/info/79/garantie ... telefoons/
zondag 16 november 2014 om 11:29
Ik vind dit dus echt gevalletje pech gehad.
Andersom doe je het toch niet? Geld brengen als het duurder is de week erop.
Dingen kunnen nu eenmaal in de aanbieding komen. Daar kan je geluk mee hebben of pech.
Is er iets met je telefoon? Nee, dan verlies nemen.
Als je hem al gebruikt hebt zal je m sowieso niet kunnen ruilen.
Ik zou niet eens durven om het verschil terug te vragen, mij te brutaal.
Andersom doe je het toch niet? Geld brengen als het duurder is de week erop.
Dingen kunnen nu eenmaal in de aanbieding komen. Daar kan je geluk mee hebben of pech.
Is er iets met je telefoon? Nee, dan verlies nemen.
Als je hem al gebruikt hebt zal je m sowieso niet kunnen ruilen.
Ik zou niet eens durven om het verschil terug te vragen, mij te brutaal.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 16 november 2014 om 11:42
quote:winnie2000 schreef op 16 november 2014 @ 11:04:
Dat is gewoon pech hebben, had je maar moeten wachtenWaar slaat dat nou weer op? Als TO geweten had dat hij een week later goedkoper was, had ze vast wel gewacht. Maar dit kun je toch niet van te voren weten?
Dat is gewoon pech hebben, had je maar moeten wachtenWaar slaat dat nou weer op? Als TO geweten had dat hij een week later goedkoper was, had ze vast wel gewacht. Maar dit kun je toch niet van te voren weten?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
zondag 16 november 2014 om 11:53
Als je een product koopt in een winkel heb je geen bedenktijd achteraf en kun je alleen van de koopovereenkomst af als de verkoper daarmee akkoord gaat. Sommige verkopers bieden de mogelijkheid om onder bepaalde voorwaarden (product ongebruikt en onbeschadigd) de koopovereenkomst achteraf te annuleren. Dit staat in de algemene voorwaarden, bijvoorbeeld: binnen 7 dagen ruilen met aankoopbedrag retour, annuleringskosten betalen of mogelijkheid van een tegoedbon.
Van de website van de consumentenbond.
Van de website van de consumentenbond.
zondag 16 november 2014 om 11:56
quote:ontbijtkoekje schreef op 16 november 2014 @ 11:42:
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje tokkie om alsnog het verschil terug te vragen.Daar is niks tokkie aan. Die verkoper had ook als service kunnen aangeven van koop de telefoon volgende week dan is die in de aanbieding, want krijg je wel scheve gezichten. Wij in Nederland accepteren maar alles, terwijl ze in het buitenland overal afdingen.
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje tokkie om alsnog het verschil terug te vragen.Daar is niks tokkie aan. Die verkoper had ook als service kunnen aangeven van koop de telefoon volgende week dan is die in de aanbieding, want krijg je wel scheve gezichten. Wij in Nederland accepteren maar alles, terwijl ze in het buitenland overal afdingen.
zondag 16 november 2014 om 11:57
zondag 16 november 2014 om 11:59
zondag 16 november 2014 om 12:00
zondag 16 november 2014 om 13:00