Mode & Beauty alle pijlers

Misgelopen haarkleuring

20-11-2014 13:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb een week geleden mijn haar geverfd. van mezelf had ik donkerblond met lichtblonde stukjes in men haar (van natura uit). Ik wou heel graag donkerrood haar en heb het toen eerst acajou geverfd. Deze had niet goed gepakt en heb toen gekozen voor een intens rode kleur. Deze is dus helemaal mislukt. Door mijn eigen kleuraccenten heb ik dat nu ook in het rood en het gaat van vanboven heel fel rood naar heel licht rood aan het einde van mijn haar. Ook zijn er veel kleuraccenten. Ik vind dit dus enorm lelijk en hoe kan ik hier het beste mee omgaan.

Groetjes
Naar de kapper.
Zelf gaan klooien is het stomste wat je kunt doen, idd, naar de kapper dus!!!

Oh, en het is "MIJN" haar i.p.v. "men haar". Geen wonder dat het verkeerd gaat want je kunt nog niet eens schrijven waar je mee bezig bent!!!!!
quote:Carenza schreef op 20 november 2014 @ 13:12:

Zelf gaan klooien is het stomste wat je kunt doen, idd, naar de kapper dus!!!

Oh, en het is "MIJN" haar i.p.v. "men haar". Geen wonder dat het verkeerd gaat want je kunt nog niet eens schrijven waar je mee bezig bent!!!!!

Vriendelijk

Ik zou zeggen naar de kapper. Ook een keer gehad, kapper heeft het hersteld. Zou er niet zelf meer mee aan de gang gaan.
De titel kondigt entertainment aan, en zie daar...

Verschillende haarkleuringen direct na elkaar zijn een garantie voor problemen. Als je van nature al onregelmatig gekleurd haar hebt, dan kun je met verf moeilijk een gelijkmatig resultaat verwachten. Naar de kapper!
Het enigste en beste advies is naar de kapper gaan.

Als je zelf nog meer gaat rotzooien word het nog erger.

Succes rooie! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven