Goedkoop kraam-cadeautje

05-10-2007 08:22 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

misschien kunnen jullie hier mij helpen? ik ga straksje op kraamvisite bij een kennis van mij. Ik ken haar helemaal niet zo goed. ben pas 1 keer bij hun thuis geweest, en zij nog nooit bij ons. ze wonen bij ons in de straat en wij hebben ook een geboortekaarte gehad. dus heb ik zoiets van dat ik wel langs moet gaan, want als je zo dicht bij elkaar woont ga je niet een kaartje sturen, met gefeliciteerd en 't daar bij laten.

maar nu heb ik geen idee wat ik straks mee zal brengen. wil geen kleertjes geven, want ik vermoed dat ze die al genoeg heeft. nu haar 2e zoontje gekregen, vrij vlug na de 1e.

heeft iemand een idee?? ik dacht zelf aan een klein knuffeltje misschien, zo'n zacht poppetje, maar ik weet niet of dat wel zo origineel is? en ik wil eigenlijk niet meer dan 7,50 euro uitgeven.

alle tips zijn welkom
Met de buren, vrienden of collega's geld inzamelen en dan een bon van een babywinkel kado geven.

Als je kleertjes geeft dan loop je kans dat een zelfde outfit al 3-dubbel gegeven is (dit was 't geval bij mijn collega) bovendien moet je zelf ook al verstand hebben van maten en babydingen. Een bon kunnen ze naar eigen inzicht besteden dus daarmee zit je nooit mis.
quote:Poison Ivy schreef op 24 juli 2008 @ 20:54:

Hahah, dit komt als geroepen. I need some help, ben zelf nog helemaaaaal niet thuis is kinderen, leeftijd en cadeaus (ook in die combinatie..).

Mijn buren hebben hun tweede kindje gekregen, een zoontje.

Ze hebben ook een dochtertje van net twee jaar.

Wat is nou echt leuk voor een meisje van twee? Iemand tips?

Voor de baby zullen het inderdaad iets van grappige sokjes worden (is dat handig??) en dan nog iets lekkers voor moeder.

Denk dat de baby het niet zo erg vind om het minst prijzige cadeau in ontvangst te nemen, toch??

Waarom koop je iets voor het oudere kind?

Het idee van kraamvisite is toch dat je iets mee neemt voor de baby?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik denk dat het juist voor een meisje van twee leuk is om een klein cadeautje te krijgen.

De baby krijgt al alle aandacht ineens wat voor het oudere dochtertje wennen is, en bovendien wat heeft een baby aan een cadeautje??

Maar wat ik al zei: Ik heb echt geen verstand van kinderen, dus correct me if I'm wrong..

Koop gewoon liever iets waarmee de twee jarige blij is, waarmee mama blij is en die baby, tja..

Denk zo dat die al genoeg krijgt van opa's en oma's en andere familieleden.

Wil er alleen ook niet met lege handen staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven