Napraattopic 9

14-11-2014 09:22 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:yasmijn schreef op 22 november 2014 @ 23:58:

[...]

Voor wie nog meer Voor jou Arie
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:ketller schreef op 22 november 2014 @ 23:52:

[...]

Goh, je kunt dus wel staffen als je iemand onder de negeer hebt?O, nou snap ik wat je met dat zuigen net bedoelde. Knap staaltje voorbeeld geven, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:hatsetats schreef op 23 november 2014 @ 00:00:

[...]

Voor jou ArieRiek, ik haal me matties op. Sam Klepper, John Mieremet en Willem Holleeder.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 november 2014 @ 00:02:

[...]

O, nou snap ik wat je met dat zuigen net bedoelde. Knap staaltje voorbeeld geven, hoor.Weinig Zwitsers aan.
quote:yasmijn schreef op 23 november 2014 @ 00:02:

[...]

Weinig Zwitsers aan.Precies.
Ik ben nergens op uit, alleen raar dat iemand dat bij je gaat "klikken".. Ik zie me zoiets voor me "ohhhoo ze doet het weer, zie je dat? Ik zou echt staffen hoor"

Maar ik zal er over ophouden, terug op de jungfrau Ketller!:)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 november 2014 @ 00:02:

[...]

O, nou snap ik wat je met dat zuigen net bedoelde. Knap staaltje voorbeeld geven, hoor.Huh ik het het woord zuigen niet gebruikt hoor.. En ook niet naar gerefereerd overigens. Maar he anders staf je me toch
Waarom zou ze níet mogen staffen? Het is al erg genoeg wanneer iemand zo zuigt dat je een neegerknop nodig hebt ( van wit mensenleer). Voordat je jezelf een ban laat aannaaien omdat iemand blijft zuigen is staffen toch de nettere optie lijkt me.
quote:ketller schreef op 23 november 2014 @ 00:06:

[...]

Huh ik het het woord zuigen niet gebruikt hoor.. En ook niet naar gerefereerd overigens. Maar he anders staf je me toch

cochise schreef op 22 november 2014 @ 23:03:

Heb het niet gelezen, maar er wordt iig makkelijker met bans gestrooid de laatste tijd.

Dat gezuig de hele tijd is trouwens best vermoeiend en irritant.

Waarop JIJ reageert met : +1, ik ben nu al weken zwitserland maar heb het daar nu wel gezien

Dus kennelijk was je het met alles eens; ook " dat vermoeiende en irritante gezuig " .
quote:Thordis2.0 schreef op 23 november 2014 @ 00:09:

Waarom zou ze níet mogen staffen? Het is al erg genoeg wanneer iemand zo zuigt dat je een neegerknop nodig hebt ( van wit mensenleer). Voordat je jezelf een ban laat aannaaien omdat iemand blijft zuigen is staffen toch de nettere optie lijkt me.Huh? Ben je er nog? Zelfs na al mijn gestaf....
van wit mensenleer

Het duurde een paar seconden voordat het kwartje bij mij viel
Je had het al gezien in La Suisse, Ketller, dat zei je zelf.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 november 2014 @ 00:10:

[...]

cochise schreef op 22 november 2014 @ 23:03:

Heb het niet gelezen, maar er wordt iig makkelijker met bans gestrooid de laatste tijd.

Dat gezuig de hele tijd is trouwens best vermoeiend en irritant.

Waarop JIJ reageert met : +1, ik ben nu al weken zwitserland maar heb het daar nu wel gezien

Dus kennelijk was je het met alles eens; ook " dat vermoeiende en irritante gezuig " .Mwah meer met het gehakketak heen en weer.. Zuigen zuigen, kun je daar als man ooit last van hebben??
quote:yasmijn schreef op 23 november 2014 @ 00:11:

van wit mensenleer

Het duurde een paar seconden voordat het kwartje bij mij viel

Het is laat.
quote:yasmijn schreef op 23 november 2014 @ 00:12:

Je had het al gezien in La Suisse, Ketller, dat zei je zelf.

Dan wil ik naar mexicoooooo het land van als mijn dromennnn met je gitaarmuziekkk lalalalaaaaa

Zoo voor degene die zo gaan slapen, veel plezier met dat deuntje;)
quote:Thordis2.0 schreef op 23 november 2014 @ 00:13:

[...]

Het is laat.

Ja

Maar ik zit nog wel even, heb het huis voor me alleen, de man is weg en een fles wijn open.
quote:ketller schreef op 23 november 2014 @ 00:12:

[...]

Mwah meer met het gehakketak heen en weer.. Zuigen zuigen, kun je daar als man ooit last van hebben??

Ow, je bent een man? Wat doe je dan op een kletstopic als dit met alleen maar vrouwen?

Moet je geen voetballen kijken ofzo?
quote:ketller schreef op 23 november 2014 @ 00:12:

[...]

Mwah meer met het gehakketak heen en weer.. Zuigen zuigen, kun je daar als man ooit last van hebben??

O, jij plaatst plus 1 onder postings die je niet in zijn geheel onderschrijft? Kun je voortaan beter zeggen " plus een derde " , of het stuk waar je het niet mee eens vent uit je quote halen.

Niet mij dingen in mijn schoenen schuiven als dat ik dingen verzin of slecht kan lezen als jij kennelijk slecht aan kunt geven waar je het wel en niet mee eens bent.

Voor een kerel kun je trouwens prima zuigen.
quote:yasmijn schreef op 23 november 2014 @ 00:02:

[...]

Riek, ik haal me matties op. Sam Klepper, John Mieremet en Willem Holleeder.Geen spatsies Arie Balk, of ik roep Opoe op!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Is het een vent? Really?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 november 2014 @ 00:16:

[...]

O, jij plaatst plus 1 onder postings die je niet in zijn geheel onderschrijft? Kun je voortaan beter zeggen " plus een derde " , of het stuk waar je het niet mee eens vent uit je quote halen.

Niet mij dingen in mijn schoenen schuiven als dat ik dingen verzin of slecht kan lezen als jij kennelijk slecht aan kunt geven waar je het wel en niet mee eens bent.

Voor een kerel kun je trouwens prima zuigen.+3/18
Er schijnen hier volgens het NRC als vrouw postende mannen te zitten. Dan zal het ook wel andersom gebeuren. Ik vind je weinig mannelijk overkomen, Ketller.
Bgb, ik heb wel een snaar geraakt he?
quote:ketller schreef op 23 november 2014 @ 00:17:

[...]

+3/18Als zuigpost heel slecht, als grap nog veel slechter.
quote:hatsetats schreef op 23 november 2014 @ 00:16:

[...]

Geen spatsies Arie Balk, of ik roep Opoe op!

Riek Balk, wat loop je nou te klagen!

Ja, ik ben bezig jah?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven