Help me aub

23-11-2014 14:52 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik heb deze testen nog nooit gebruikt.

even snel een uitleg

We zijn al bijna 1 jaar bezig om zwanger te worden.

Hebben 3 kinderen van 8, 5 en 4. Heb 3 jaar lang een spiraal gehad tot begin 2014.

we besloten om voor nog een kindje te gaan. Na 2 maanden achter elkaar een MISKRAAM (vertelt door onze behandelend arts).

Ik heb PCOS

Loop daar voor onder behandeling bij een arts.

Nu hebben me man en ik besproken om Ovulatie testen te proberen

We hebben die van Kruitvat gekocht omdat we daar goede dingen overhebben gelezen

Nu staat op de verpakking alleen een DONKERE streep of GEEN streep.

en wij hebben een ja niet echt hele donkere maar ook geen lichte streep.

Wie kan ons vertellen of we op de goede periode zitten

(wil niet overal de arts voor bellen. Vooral omdat we 8 december weer een afspraak hebben staan)

Groetjes Moeder van 3 Pracht Kinderen
geniet van me gezin elke dag weer.
Hallo,

Dat is precies de reden waarom ik met die testen ben gestopt. Ik wist nooit of het streepje donker genoeg was, of een dag later toch nog donkerder zou worden.

Ik ben overgestapt op testen van clear blue, die digitale waar je een smiley te zien krijgt als je vruchtbaar bent. Die zijn wel duurder, maar je weet dan wel 100 % zeker of je op je 2 vruchtbaarste dagen zit of niet..

Succes.
Met de testen van KV heb ik geen ervaring. Wel met een heel arsenaal aan diverse testen.

- heb jij al eerder deze cyclus dit merk gebruikt? En was er toen geen streep? Dan zit je nu in de goede periode (wellicht dat de streep morgen wel heel donker is)

Ik kon uiteindelijk zestig dagen op testen plassen om überhaupt door te krijgen welke kleurintensiteit de vruchtbare periode aangaf.
Zitten er 7 in de verpakking.

Het streepje van gisteren was de zelfde kleur.

Zal deze groep afmaken om te kijken of het veranderd

De prijs van de testen maken me eigenlijk niet zo uit.

Bedankt voor de snelle reacties.

Die testen maken me eigenlijk nog onzekerder, en krijg meer het gevoel als hij heel donker is dan MOET ik snap je

De oudste is door de Pil heen gekomen.

De middelste hebben we 2 jaar over gedaan, en de jongste ja die was een extra cadeautje (schelen 11 maanden) maar toen had ik nog geen Pcos. (of niet getest erop)
Ik zou idd het pakket opmaken en zo de kleurintensiteit vergelijken. En ik heb nooit echt een 'knallende' test gehad. Wel twee dagen dat de lijn dikker was (het midden even donker als alle anderen en dan nog zo'n lichte schaduw die de lijn breder maakte).
Dank je wel voor de Informatie.

Ik ga gewoon ff door met testen. Eventueel haal ik nog zo een doosje
Gewoon even oefenen en de testen onder elkaar leggen of opplakken.. Na een tijdje zie je echt wel duidelijk verschil en ook goed je cervix slijm in de gaten houden, je eigen lichaam vertelt je wanneer je eisprong eraan komt maar het vergt wat Tijd en oefening
Mag ik vragen wat voor behandeling je momenteel krijgt?

Als je Pcos hebt kan het zijn dat de ovulatie test altijd een extra streep geeft. Dit kan het nog iets moeilijker maken om de juiste periode te vinden. Het enige wat je kan doen is idd gewoon door blijven testen tot die knalstreep al krijgt ook niet iedereen die te zien. Ik heb weleens gehad dat ie niet dikker werd dan de teststreep maar ook weleens vier dagen achter elkaar een knaller! Door middel van het bijhouden van je temperatuur kan je zien of je echt een eisprong gehad hebt..

Succes!
.
Hoi

In mijn 3 jaar van spiraal nooit ongesteld geweest.

Na het verwijderen geluk die maand zwanger. Miskraam met 4 weken. Daarna bijna gelijk weer zwanger. Miskraam met 5 weken. (Berekend doe de arts)

Daarna 3 maanden weer niet ongesteld geworden. Volgens de artsen niet veel aan te doen opdat ik pcos en overgewicht heb.

Blijf gewoon even testen en 8 december terug naar het ziekenhuis.

Slik trouwens wel na elke menstruatie 5 pillen (naam even vergeten). Die ik slik om me eitjes op te wekken.
Ps me man en ik zijn beide 30

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven