Postcrossing deel 10

13-05-2014 21:12 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over postcrossing!

Hoe werkt het?

registreer je op de website en vul je profiel invraag op de website een adres aan van iemand ergens over de hele wereldstuur een ansichtkaart naar dat adresals de kaart ontvangen is krijg je een 'hurray!' in je mail en dan wordt jouw adres aan een willekeurige ander gegevenwacht tot je een kaart ontvangtregistreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem

Dus regelmatig al dan niet tropisch verrassingen op je deurmat , leuke contacten met onbekenden over de hele wereld, mooie verhalen en mooie plaatjes!

Het vorige topic staat hier!
Dochter wist inderdaad niet waar de Griet en Gezusters zitten

"Jamaar.. ik ga nooit op stap", is haar commentaar. Nee.. die thee dronk ik natuurlijk ook overdag.. kan best.
Later is nu
Google levert op:

Buckshot

De Uurwerker

(stamtafel gelegenheid G )
Later is nu
Ik ken het allebei niet, maar als ik op de naam moet afgaan, dan denk ik De Uurwerker
It ain't me
De Uurwerker ligt niet supercentraal.

Ik heb trouwens even gegoogeld op leestafel ipv stamtafel.

Uitkomsten:

De Beurs~ wederom http://www.huisdebeurs.nl/ ik lees er niets over Wi-Fi maar mijn telefoon (internet) is wat traag dus wellicht lezen jullie het wel?

Het café van Forum Images (ligt tussen station en centrum en zal waarschijnlijk ook niet al te druk zijn in tegenstelling tot de 3 Gezusters, dus wellicht geschikt als we eerst ook nog wat willen kennismaken enzo?). Ik las elders dat ze gratis Wi-Fi hebben. http://www.alternatiefgen ... ,_filmtheater_en_cafe_252

De 3 Gezusters. Gezellig en centraal en Wi-Fi. maar altijd wel erg druk. (Heb me daar ooit eens kapot gezocht naar bekenden op een vrijgezellenfeestje op zaterdagmiddag) . Maar is wél Het café van Groningen!

http://www.driegezustersgroningen.nl/de-drie-gezusters

'T Feithhuis (bij de M Toren): mooie sfeervolle gelegenheid. Druk? Wellicht prijzig? Wi-Fi?

Heeft wél een grote stamtafel en een uit de kluiten gewassen leestafel (staan ze om bekend!)

http://restaurant-feithhuis.nl/t-feithhuis/ambiance/
Huis de Beurs ga ik liever niet in. Dat komt altijd zo donker over. En het zou me niets verbazen als ze daar nog mogen roken, trouwens. Feithuis is wel heel mooi, maar mogelijk te druk. Sja.. eigenlijk is waarschijnlijk alles druk. We zijn met 5 vrouw, toch? Dan kunnen we toch gewoon aan elk tafeltje zitten, als het nodig is?
Later is nu
Zomers, tegenover De Beurs, is ook mooi en heeft sowieso grote tafels, bedenk ik me ineens.
Later is nu
Oh ja, Zomers! Ik ken daar eigenlijk alleen het terras, haha.

Edit:

En de Wi-Fi is er free!
Nou, wie weet wat voor weer het wordt

Later is nu
Ik kreeg vannacht weer een blije hurray van een Amerikaan met Nederlandse roots. Hij wil nog eens naar Nederland en ook Nederlands leren. Ik sta nu met verstuurd en ontvangen weer gelijk, op 367. En mag er weer 10 versturen.
Later is nu
Conclusie: om 13.00 bij café zomers?
It ain't me
Of om 13.00 uur bij station en dan samen naar Zomers lopen, via museumwinkel en andere leuke kaartenwinkels in de leukste straat van onze Stad
Later is nu
Lijkt mij wel een prima conclusie Cocomo.

@Snorhaar: ga jij dat redden? Moet ik je nog oppikken van de bushalte? Of ga jij eerst lekker zelf shoppen/sinterklaasliedjes meezingen met het draaiorgel en kom je daarna zelf naar het afspreekpunt aan de Vismarkt?
Oh ik zie nu pas Dreamer' s voorstel.

Lijkt mij ook een goed plan!

Dan maken we de leukste straat van Groningen onveilig (er zijn daar winkeltjes waar volgens mij maar 4 mensen in passen hahaha ) .
wie komen er nou?

Cocomo

Snorhaar

Labellei

Ik

...

?

meelezers?
Later is nu
(en sorry als ik iemand vergat, ben erg vergeetachtig de laatste tijd.. )
Later is nu
Mijn bus komt officieel om 12.45 aan bij de halte voor het museum. Maar mijn ervaring is dat ie meestal ook wel iets vroeger is. Dus 13 uur op het station is prima (paard?)

Ja waar zijn jullie, Hertje, Winters, ...? Komen jullie ook?

Ow wat typt dat lastig met een kat onder mijn arm en over toetsenbord van laptop
Katten liggen graag op toetsenborden. Of ze lopen er over heen.

Mijn katermans ligt nu bij mij op schoot. Te snurken. Letterlijk.

Anyway, ik mis Hertje en Winters ook al weer een tijdje .

Waar zijn jullie? (Ik gok druk druk druk)

Nog maar 4 nachtjes slapen....
quote:Dreamer schreef op 25 november 2014 @ 22:21:

wie komen er nou?

Cocomo

Snorhaar

Labellei

Ik

...

?

meelezers?

Hahaha!

Meelezers,

nieuwsgierigen,

de Pers.

Dat kan nog gezellig worden!
Moeten we voor de meelezers ook nog een speurtocht uitzetten voor de meelezers? Dat we niet echt in Zomers zitten, maar daar een aanwijzing achterlaten waar we wél zijn?
Later is nu
Ik sta in ieder geval om 13.00 bij t paard op jullie te wachten! Vermoedelijk iets eerder ivm trein.

Ik heb er wel zin in dames!

Denk je dat er meelezers komen?
It ain't me
Dreamer, dat vind ik een goed idee! Bij Zomers ligt dan een kaart met een code. Die code moet je online invullen en als je dat goed gedaan hebt krijg je een aanwijzing in welke kroeg je een nieuwe postkaart moet neerleggen
Hahaha.

Ja we hebben natuurlijk heel veel fans meelezers. Het wordt vast erg druk bij het Peerd. En bij Zomers.

Als ik de enige echte Cocomo, Dreamer en Snorhaar maar kan herkennen! (Iedereen/iedere meelezer kan wel zeggen dat ie Cocomo, Snorhaar of Dreamer is.)
Maar zouden ze ook onze postcrossingsnamen ontcijferd hebben?
Later is nu
Dus,,waar herkennen we ons aan, postkaart op het voorhoofd
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 26 november 2014 @ 16:14:

Maar zouden ze ook onze postcrossingsnamen ontcijferd hebben?

De échte goede meelezers wel Dreamer....

Mocht ik er erg vroeg staan dan ben ik te herkennen aan mijn big smile (ivm voorpret). Én als diegene die naar iedereen zwaait omdat ik dan in iedere passant een Cocomo, Dreamer of Snorhaar meen te herkennen.

(Volgens mij gaat het wel gezellig worden!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven