Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 24 november 2014 @ 18:30:

een disclaimer in de regels zetten dat het forum niet verantwoordelijk is voor de adviezen die gegeven worden.

Dat vind ik een goeie. Is dat hier niet?Geen idee eigenlijk. Op dat andere forum was het ook niet, voordat ik met het idee kwam .
Er zal vast wel vastgelegd zijn dat het forum niet aansprakelijk is voor dingen die gezegd worden lijkt me.
quote:5. Wij sluiten alle aansprakelijkheid uit voor enigerlei directe of indirecte schade, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van Viva.nl, of met de tijdelijke onmogelijkheid om Viva.nl te kunnen raadplegen. Wij zijn ook niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade die het gevolg is van het gebruik van informatie die door middel van Viva.nl verkregen is. Viva.nl garandeert noch ondersteunt enig product of enige dienst genoemd in deze publicatie, noch staat zij garant voor enige door de vervaardiger van dergelijke producten gedane bewering. Met het oog hierop wordt de lezer altijd aangeraden onafhankelijke inlichtingen in te winnen en/of onderzoek te verrichten voor gebruik van via Viva.nl verkregen informatie. De informatie op Viva.nl wordt wekelijks aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen te allen tijde met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.Deze zou je wel als zodanig kunnen opvatten. Ik zou er alleen als ik hunnie was specifiek bij vermelden dat dat ook geldt voor adviezen die via het forum verkregen worden.
quote:Amaqanda schreef op 24 november 2014 @ 18:34:

Er zal vast wel vastgelegd zijn dat het forum niet aansprakelijk is voor dingen die gezegd worden lijkt me.Ze zijn noet gek bij viva.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Voordat jullie me vréselijk gaan missen; ik heb het tot kerst vurschrikkuluk druk en zal hier wat minder rondhangen.
quote:StoraHuntur schreef op 24 november 2014 @ 18:41:

Voordat jullie me vréselijk gaan missen; ik heb het tot kerst vurschrikkuluk druk en zal hier wat minder rondhangen. Dat kan niet hoor!
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 november 2014 @ 18:36:

[...]

Deze zou je wel als zodanig kunnen opvatten. Ik zou er alleen als ik hunnie was specifiek bij vermelden dat dat ook geldt voor adviezen die via het forum verkregen worden.

Goeie.

Ik heb jaren geleden, nog in de begintijd, ooit een broodbakmachine aangeschaft voor veel geld. Mensen hier waren er lyrisch over dus ik dacht: dat wil ik ook hebben.

Je raadt het al, 1 keer gebruikt en nooit meer naar om gekeken.

Heb hem maar weggegeven

Dus dat advies heeft me geld gekost

Voordat jullie me vréselijk gaan missen; ik heb het tot kerst vurschrikkuluk druk en zal hier wat minder rondhangen. Is het je in je bol geslagen?

Voordat jullie me vréselijk gaan missen; ik heb het tot kerst vurschrikkuluk druk en zal hier wat minder rondhangen. Goeie grap

Voordat jullie me vréselijk gaan missen; ik heb het tot kerst vurschrikkuluk druk en zal hier wat minder rondhangen. Ja hoor kind. Tot zo .

Voordat jullie me vréselijk gaan missen; ik heb het tot kerst vurschrikkuluk druk en zal hier wat minder rondhangen. Ja daag, dat kan niet hoor!
@Yas: wie wil er dan ook een broodbakmachine
Stora heeft ook weer aandacht gehad. Wat is het volgende onderwerp?

Voordat jullie me vréselijk gaan missen; ik heb het tot kerst vurschrikkuluk druk en zal hier wat minder rondhangen. Hoeveel biedermeiers moet je af hebben voor die tijd?
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 november 2014 @ 18:51:

@Yas: wie wil er dan ook een broodbakmachine Ik heb er ooit een in een kerstpakket gehad. Ik kreeg er zo'n raar brood uit, misschien was het deeg niet goed? Staat ook in het schuurtje te verstoffen...
quote:Yavanna schreef op 24 november 2014 @ 18:56:

[...]

Ik heb er ooit een in een kerstpakket gehad. Ik kreeg er zo'n raar brood uit, misschien was het deeg niet goed? Staat ook in het schuurtje te verstoffen...Heb de mijne verkocht op MP voor 50 euro.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 november 2014 @ 18:51:

@Yas: wie wil er dan ook een broodbakmachine Dat was heel hip in die tijd hier op het forum.
Beste forummers,

Het valt ons op dat het napraattopic de laatste tijd wordt gebruikt voor het uitvechten van persoonlijke vetes. Hier is dit topic niet voor bedoeld en het komt de goede sfeer niet ten goede. Wij willen jullie met klem verzoeken hier mee te stoppen, anders zijn wij genoodzaakt om bans uit te delen en om het napraattopic alsnog (tijdelijk) te sluiten.

Alvast dank voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In mijn tijd bakte ik brood met mijn handjes, lekker kledderen met deeg en gist. Je moest wel van wachten houden, dat wel. Ik heb trouwens nog steeds een paar pakken broodmix in huis, voor het geval dat ik op zondagavond ineens zonder kom te zitten. Dus in die zin kan ik me zo'n broodbakmachine wel voorstellen, maar ik vind hem dan zo ontiegelijk duur. Voor die ene keer in het half jaar sla ik dan wel aan het kneden .
Oh sorry Mod, dat was wel een heel raar antwoord op jouw dringende oproep. Ik beloof je dat ik me zal gedragen (voor mijn kletsgroepsgenoten sta ik niet in )
En zo is het maar net Mod.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 november 2014 @ 19:08:

In mijn tijd bakte ik brood met mijn handjes, lekker kledderen met deeg en gist. Je moest wel van wachten houden, dat wel. Ik heb trouwens nog steeds een paar pakken broodmix in huis, voor het geval dat ik op zondagavond ineens zonder kom te zitten. Dus in die zin kan ik me zo'n broodbakmachine wel voorstellen, maar ik vind hem dan zo ontiegelijk duur. Voor die ene keer in het half jaar sla ik dan wel aan het kneden .Brood is zó 2013.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 november 2014 @ 19:10:

Oh sorry Mod, dat was wel een heel raar antwoord op jouw dringende oproep. Ik beloof je dat ik me zal gedragen (voor mijn kletsgroepsgenoten sta ik niet in )Ik las klasgenoten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 24 november 2014 @ 19:12:

[...]

Brood is zó 2013.

En ik vind het lekker.

(Sorry mod )
quote:Phoolan schreef op 24 november 2014 @ 18:50:

[...]

Ja daag, dat kan niet hoor!+1000
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven