Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:paulaner schreef op 25 november 2014 @ 09:45:

Ik ook, maar als het al een feit is dat je het niet meer gaat redden, dan accepteer ik dat, en neem de boze blik van de juf maar voor lief. het is dan toch niet anders.

Ow maar dat zei ik toch niet? Ik heb het namelijk gered.

Zo en nu koffie.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 november 2014 @ 09:47:

Ik was vanochtend vroeg eruit want Gerrit maakte nogal kabaal, die moest zeiken als een otter. Dus toen zag ik dat ik moest gaan krabben en kon ik me daar op instellen. Fijn, zo'n hondenwekker.

Mason was ook meteen klaarwakker, want hij wilde natuurlijk weten of er wat in zijn schoen zat, dus ook geen gedoe met hem uit bed krijgen gehad. Ik had zelf nog tien minuten over. Lekker hoor, geen gestress 's ochtends. Van mij mag die Klaas blijven!Haha, ik was ook op tijd, Mijn oudste zit ook al om half 6 bij dr schoen... alleen dat krabben he?
Ik heb al koffie op en zou nu eigenlijk weer aan het werk moeten. Zou, hè. Ik wil nog even woggen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Annapalona schreef op 25 november 2014 @ 09:48:

[...]

Haha, ik was ook op tijd, Mijn oudste zit ook al om half 6 bij dr schoen... alleen dat krabben he?Ik was al wel zo helder gisteravond dat ik zo'n isolatiegeval op mijn voorruit had liggen. Bij de voorruit kan ik niet zo goed bij. Ben verticaal uitgedaagd.
Ik werd bij het krabben vernietigend aangekeken door de hond die ik alvast in de auto had gezet. K-k-k-koudddd!!! Verzorgpaard had het niet koud, maar was wel dorstig en erg blij dat ik het ijs uit zijn waterbak viste. Een beetje paard dreunt gewoon met zijn neus een wak in zo'n ieniemienie laagje ijs maar goed...

En nu koffie!! Even opwarmen weer.
Haha, hier ook zo'n hondenwatje die zat te bibberen in de auto. En Mason wilde nog steeds geen jas aan. Ik krijg hem gewoon niet in een jas dat eigenwijs jong van me. Die heeft het gewoon nooit koud.
quote:Thordis2.0 schreef op 24 november 2014 @ 23:54:

Volgens mij lult Mirre uit haar nek, met d'r cocaïne verslaafde man.Dat doet het halve forum
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Morning ladies!

Wat een fileleed vanmorgen; ik heb bijna 3 uur gedaan over de afstand die normaal 45 min duurt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 november 2014 @ 09:51:

[...]

Ik was al wel zo helder gisteravond dat ik zo'n isolatiegeval op mijn voorruit had liggen. Bij de voorruit kan ik niet zo goed bij. Ben verticaal uitgedaagd.

Wut? Haha.

Ik ben ook heul klein, ik ga op zoek naar dat zilveren ding straks...

en mischien wel zo'n milieu ontvriendelijke spray.
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 november 2014 @ 10:33:

Morning ladies!

Wat een fileleed vanmorgen; ik heb bijna 3 uur gedaan over de afstand die normaal 45 min duurt Hoorde het op de radio, was hel op meerdere plaatsen.
quote:ketller schreef op 25 november 2014 @ 07:31:

Merisi ben jij die vrouw die altijd veeeeeels te veel parfum op doet??Nee schat, dat ben ik niet. Ik ben die vrouw die altijd heeeeel erg chagrijnig uit het raam staart
Goedemorgen!

Hier staat de auto heel decadent in de garage dus nooit geen gekrab!
quote:LaRouge schreef op 24 november 2014 @ 21:49:

Cochise......joehoe....je hebt (eindelijk!) een berichtje terug.... Jij ook!
quote:Amaqanda schreef op 25 november 2014 @ 10:37:

Goedemorgen!

Hier staat de auto heel decadent in de garage dus nooit geen gekrab!

O jaaaa, dat was ook: krabben! Pfffff....

Het is nu 10.46 uur en ik zit aan mijn ontbijt, hahaha!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Oh oh, wat vind ik die spuit 11-mensen toch irritant af en toe.

Waarschijnlijk niks lezen, vervolgens roepen 'Ik zal wel erg raar zijn en/of afwijken, maar ik vind dit en dat.....' En dan iets typen wat al 10 mensen eerder hebben geschreven!
quote:vivamila schreef op 25 november 2014 @ 11:24:

Oh oh, wat vind ik die spuit 11-mensen toch irritant af en toe.

Waarschijnlijk niks lezen, vervolgens roepen 'Ik zal wel erg raar zijn en/of afwijken, maar ik vind dit en dat.....' En dan iets typen wat al 10 mensen eerder hebben geschreven!Moraalridder?
Dat een verhaal altijd twee kanten heeft, is wel duidelijk. Ik ga er verder niet op reageren, want het was allemaal voor mijn tijd en wat heb ik daar sowieso te zoeken als relatieve newbie. Maar hoe je het ook wendt of keert: er staat een interessante post in het forumfossielen-topic.
haha ja, die triggerde m'n irritatie-knop inderdaad ;)
Oh. Hij stond er. Nu niet meer. Dat vind ik nog interessanter, maar daar mag zeker niets meer over gezegd worden.
quote:Bloes schreef op 25 november 2014 @ 11:30:

Dat een verhaal altijd twee kanten heeft, is wel duidelijk. Ik ga er verder niet op reageren, want het was allemaal voor mijn tijd en wat heb ik daar sowieso te zoeken als relatieve newbie. Maar hoe je het ook wendt of keert: er staat een interessante post in het forumfossielen-topic.Huh?
Maar lees ze denk ik wel dagelijks, de spuit 11-en die denken origineel te zijn. Lukt gewoon niet op zo'n groot forum of je moet overal als eerste reageren.
quote:Bloes schreef op 25 november 2014 @ 11:31:

Oh. Hij stond er. Nu niet meer. Dat vind ik nog interessanter, maar daar mag zeker niets meer over gezegd worden. ??
B........................?
quote:vivamila schreef op 25 november 2014 @ 11:34:

B........................?Bedoel je de nick die met de B begint? Jup.
quote:Annapalona schreef op 25 november 2014 @ 11:32:

[...]

Huh?Ja, er stond dus een hele lange post in het Oldskool-topic, die nu verwijderd is. Vraag is door wie. Ik denk zomaar dat de forummer 'm zelf niet verwijderd heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven