Napraattopic 10

24-11-2014 10:04 3107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken Bantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:harry13 schreef op 25 november 2014 @ 19:56:

De Rode Ridder had bijvoorbeeld afwisselend pagina's blauw- en bruingedrukt.

Ja, dat bedoel ik.

Dus.
Ben ik een dagje niet thuis, schijn ik hier een hoop gemist te hebben. Kan beter niet meer de deur uit gaan....
Waarom heb ik dit topic in mijn Favorieten staan?

HERSTART ZWANGER VANAF OKTOBER 2E OF 3E KINDJE

Ik heb geen kinderen, ben niet zwanger en heb zelfs de zwangerT-pijlerT geblokkeerd....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:ThunderassMan schreef op 25 november 2014 @ 19:58:

[...]

Ja, dat bedoel ik.

Dus.Klopt, mijn broer en ik hebben die dingen stuk gelezen. Hebben jullie ook zoveel algemene kennis opgedaan door Suske en Wiske te lezen. Mijn schoonzussen vragen zich altijd af waarom wij zoveel dingen weten en het antwoord is altijd: Suske en Wiske.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 november 2014 @ 19:06:

[...]

Lekker makkelijk gezegd als je zelf het slachtoffer niet bent, he...

Slachtoffer, slachtoffer.... Weet je, er zit een knop op je pc, dus als iets niet meer leuk is dan ga je iets anders doen. Fitties hoeven niet tot op het bot uitgevochten te worden. Ik heb ook weleens iets gehad hier, dat ik me ergerde of iemand bleef zuigen, en dan forum ik even een weekje iets minder, of ik forum selectiever. Keer op keer blijven posten om je gelijk te halen, blijven zuigen, ageren tegen het moderatorbeleid, blijven terugkomen op eerdere voorvallen, dat moet je gewoon niet doen. Op een gegeven moment kun je ook gewoon loslaten en níet reageren. Als je dingen niet zo hoog laat oplopen kun je hier prima open zijn en word je heus geen slachtoffer.

Ik geloof sowieso niet zo in 'slachtoffers' in dit verhaal. Het is een groepsgebeuren, zoek je die groepjes op waar steeds iemand de pispaal is, dan word je een keer de pispaal.

Ooit had ik wat meer contacten achter de schermen hier, daar werd zoveel geroddeld en er was steeds wel iemand de lul, dat ik ermee kapte. Ik hou daar niet van. En ja hoor, toen was ik de lul. Zo werken die dingen. Sindsdien ben ik een stuk selectiever. Ik ken van ongeveer drie forummers het rl persoon. En dat zijn zulke integere mensen dat ik me nergens zorgen over maak. En ze zijn ook niet betrokken bij rellen of mensen die roddelen. Kwestie van selecteren.

Ik ben vrij open, maar ik ben denk ik niet te achterhalen en zo wel, tja, dan laat ik een Nick weer even anonimiseren en forum ik herkenbaar verder.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 november 2014 @ 20:06:

[...]

Klopt, mijn broer en ik hebben die dingen stuk gelezen. Hebben jullie ook zoveel algemene kennis opgedaan door Suske en Wiske te lezen. Mijn schoonzussen vragen zich altijd af waarom wij zoveel dingen weten en het antwoord is altijd: Suske en Wiske.

Dat herken ik wel. Ik heb heel vaak meegemaakt dat ik ergens iets las of zag en dat ik dacht 'Dat was in de Suskes en Wiskes ook!"
@Thordis, als jij denkt dat ik met 'slachtoffer' mezelf bedoelde, dan heb je er maar weinig van begrepen.

Dit alles gaat in de verste verte niet over mijzelf.
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 november 2014 @ 20:11:

@Thordis, als jij denkt dat ik met 'slachtoffer' mezelf bedoelde, dan heb je er maar weinig van begrepen.

Dit alles gaat in de verste verte niet over mijzelf.Als jij denkt dat ik dat dacht heb jij het niet helemaal begrepen.
En, hoe is het hier?
Ye ken.
we spelen, wie heeft gelijk
Granny!

Tis hier reuze gezellie met alle keuveldinnetjes bij elkaar.
quote:fluim schreef op 25 november 2014 @ 20:14:

Life is short. Eat dessert first.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 25 november 2014 @ 20:12:

En, hoe is het hier?

Ik miste je al!

Gaat helemaal goed.

we spelen, wie heeft gelijkAltijd het ei, nooit de kip
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 november 2014 @ 20:06:

[...]

Klopt, mijn broer en ik hebben die dingen stuk gelezen. Hebben jullie ook zoveel algemene kennis opgedaan door Suske en Wiske te lezen. Mijn schoonzussen vragen zich altijd af waarom wij zoveel dingen weten en het antwoord is altijd: Suske en Wiske. Bij ons strips. Wij lazen alles.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:Amaqanda schreef op 25 november 2014 @ 20:17:

[...]

Altijd het ei, nooit de kip
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Mooi om te lezen dat jullie elkaar de strot niet hebben afgebeten.
Ye ken.

we spelen, wie heeft gelijkIk win!
quote:Miss.Innuendo schreef op 25 november 2014 @ 20:01:

Waarom heb ik dit topic in mijn Favorieten staan?

HERSTART ZWANGER VANAF OKTOBER 2E OF 3E KINDJE

Ik heb geen kinderen, ben niet zwanger en heb zelfs de zwangerT-pijlerT geblokkeerd....Was dat niet omdat ze een ledenstop hadden? Dat we even gingen...eh.... kijken? Ik heb m er ook tussen staan namelijk en no way dat er hier een tweede kind komt.
quote:harry13 schreef op 25 november 2014 @ 20:18:

[...]

Bij ons strips. Wij lazen alles.Hier ook zo. Storm vonden wij gaaf vroeger. Toen je nog gaaf mocht zeggen.
Ye ken.
Maar toen kwam die neushoorn dus zomaar hier mee aan zetten:

Behalve zaterdagochtend, toen niet.
Ginger wat een enge ava
quote:Amaqanda schreef op 25 november 2014 @ 20:17:

[...]

Altijd het ei, nooit de kip
quote:Thordis2.0 schreef op 25 november 2014 @ 20:22:

Maar toen kwam die neushoorn dus zomaar hier mee aan zetten:

[img]http://images-mds.staticskynet.be/NewsF ... 0114IV.jpg[/img]

Behalve zaterdagochtend, toen niet.Zit jij nou te dubbelnicken?
Ye ken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven