Postcrossing deel 10

13-05-2014 21:12 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over postcrossing!

Hoe werkt het?

registreer je op de website en vul je profiel invraag op de website een adres aan van iemand ergens over de hele wereldstuur een ansichtkaart naar dat adresals de kaart ontvangen is krijg je een 'hurray!' in je mail en dan wordt jouw adres aan een willekeurige ander gegevenwacht tot je een kaart ontvangtregistreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem

Dus regelmatig al dan niet tropisch verrassingen op je deurmat , leuke contacten met onbekenden over de hele wereld, mooie verhalen en mooie plaatjes!

Het vorige topic staat hier!
Tuurlijk gaat het gezellig worden!
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 26 november 2014 @ 18:32:

Tuurlijk gaat het gezellig worden!Yep!!!
Ik denk dat wij elkaar wel herkennen. Maar ik wil jullie wel in pb mijn Facebook sturen. Dan kan je even foto's kijken
It ain't me
Jullie gaan mij gewoon herkennen hoor
quote:Snorhaar schreef op 26 november 2014 @ 19:43:

Jullie gaan mij gewoon herkennen hoor Ooooooooh! Ben benieuwd!
quote:Cocomo schreef op 26 november 2014 @ 19:30:

Ik denk dat wij elkaar wel herkennen. Maar ik wil jullie wel in pb mijn Facebook sturen. Dan kan je even foto's kijken

Volgens mij heb ik op mijn Facebook niet eens foto's van mezelf (Ik ontwijk camera's! ).

Maar we gaan elkaar wel herkennen hoor . En Snorhaar komt toch verkleed als postbode?
Ik ben heel benieuwd!
It ain't me
Zo druk is het rond die tijd niet bij het paard hoor..
Later is nu
Geen idee, kom zelden op het station rond 1 uur op zaterdagmiddag!

Ik had trouwens gisteren een kaartje uit Frankrijk en vandaag uit Duitsland.

Mijn kaartjes naar Estland en Taiwan zijn ook aangekomen :-)
It ain't me
Ik,had weer hurray, mag er ineens weer 11 versturen, heb alleen geen tijd.
Later is nu
Ik mag 12 versturen.

Ik zal daar zaterdag een beginnetje mee maken .
Ik had gisteren weer 2 kaartjes, uit Polen en Australië. Daar had ik nog geen kaarten vandaan gekregen. En het waren ook allebei leuke kaartjes van mensen die de moeite gedaan hadden iets van mijn wensenlijstje te sturen

Deze week zijn er nog kaartjes naar Duitsland (alweer aangekomen) en de USA op weg gegaan.

Nog twee nachtjes slapen! We zullen zien hoe druk het wordt bij het paard
Ik voorzie volksstammen die quasi druk zitten te wezen op strategische plekken rond het paard.. en dan gaan ze zich afvragen wie nou wie is

Ik had een hele blije hurray uit Rusland. Er zijn nog 4 kaartjes onderweg, maar ook 6 expired. Dat zijn ook nog eens met zorg uitgekozen kaartjes (leuke profielen, kaartje past er echt bij) dus dat vind ik redelijk jammer. Ik kijk nooit wanneer men voor het laatst is ingelogd.. misschien toch eens gaan doen. Maar juist omdat dit de mooiere kaartjes waren, vind ik het ook jammer nog een kaartje te sturen, hoewel het hun schuld niet hoeft te zijn.

Beide kaartjes Zuid Afrika zijn nu expired. Zonde hoor.
Later is nu
Ooooooooh wat zonde! Van die expired kaartjes. En ook raar dat Zuid-Afrika 2X. Ik heb nu 1 expired kaart naar China. Maar wie weet komt ie nog aan!

En je weet het nooit. Zo was mijn kaartje naar Turkije ook expired en ik zag dat hij ook niet meer had ingelogd. Ik had dat kaartje dus al opgegeven (was ook met zorg uitgekozen en Turkije was een nieuw land) maar toen kreeg ik na ruim 3 maanden alsnog een Hurray: een hele blije!

Moraal van het verhaal: geef de hoop nooit op!

Oh ja ik fietste net nog langs het station dus ook langs het peerd. En..... ik zag er nu al mensen!!!! Dat zijn de échte fans.

Hahaha ik ben dus zaterdag écht heel gemakkelijk te herkennen aan mijn Big Smile, gegiechel, voorpret.
Oooohhh man...!

Moet ik mijn handtekening gaan oefenen?

Naar de kapper gaan?

Mediatraining volgen?
Kapper en mediatraining kunnen nooit kwaad Snorhaar.

Ik zal ongetwijfeld zaterdag ook een kaartje naar Duitsland sturen dus dat kan dan in het Duits!

(Als Schnorhahr wat mooie correcte Duitse volzinnen wil souffleren... ).
Ooh wat een goed idee... Kaartjes naar Duitsland in het Duits, geschreven door Snorhaar
Later is nu
Kijk, er worden al dranghekken geplaatst.

(in de spirit van een ander topic had ik al 'drankhekken' staan )
Later is nu

Die mannen hebben het er warm van gekregen, dat ze daar in hun tshirtje buiten staan.
Lieverds, ik ben er niet bij morgen.

Hier een beetje een drukke/hectische tijd gehad.

Feest van mijn 60-jarige moeder, schoonzus overleden en een ziek kind.

Ik zal beloven weer vaker te komen.

Ik wens jullie heel veel plezier en een fijne dag morgen!
Hey Winters, goed je hier te lezen!

Sterkte met het overlijden van je schoonzus. Veel te jong neem ik aan...

Wat ontzetten vervelend winters! Gecondoleerd
It ain't me
Winters gecondoleerd. Ja,,er dat je er niet bij kunt zijn, maar wel begrijpelijk. Sterkte
Later is nu
@winters: Wat erg dat je schoonzus overleden is. Veel sterkte gewenst, ook voor je familie!

En wat attent dat je je nog even meldt hier en ons een fijne dag wenst.

Nogmaals sterkte en hopelijk tot gauw!
De "drankhekken" bij het peerd zijn in mijn favoriete kleur! Wat goed van de organisatie (gemeente? politie?) dat ze daar aan gedacht hebben.

Toch fijn dat ze besloten hebben om die hekken te plaatsen. Het was er vanochtend al zó druk:

(Ik hoop trouwens dat alleen onze brave fans komen, dus niét de hooligans. Moet zo maar even weer de burgemeester bellen...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven