Gezondheid alle pijlers

Soa uitgesloten!

26-11-2014 23:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb namens mij vriendin een vraag.

zij (koperspiraal) heeft trio gehad met meid(zonder anticonceptie) en jongen vorige week vrijdag.

alle drie soa vrij 100 procent zeker!!!! nu zonder condoom hebben ze de avond volbrach,t maar hij is nie in ze klaargekomen. Ze zit naast me en typ haar na met wat ze zegt.

de volgende dag had mij vriendin dus last van een stinkende vagina en licht bloedverlies zei ze, en

die meid twijfelde van te voren omdat zij heel veel afscheiding had.

ook heeft ze voor de zekerheid een zwangerschaps- test gedaan,niet het geval gelukkig.

Het ruikt door haar broek heen en (ik ruik niks zij zegt het) en heeft druk op dr onderbuik.

ze is net 2 week terug ongesteld geweest,en het zijn druppels bloed wat ze nu heeft sinds die avond en een verschrikkelijke stank zegt ze.

morgen vroeg brengt ze urine naar het lab voor soa controle zekerheid.

dit kan het niet zijn,want alle drie zijn getest .

wat kan dit nu wel zijn??

iemand een idee misschien?

vriendelijke groetjes,

Hma
geluk zit in jezelf ;)
Bacteriele vaginose. Heel lullig, maar komt er een vislucht vanaf?
Je vraagt om medisch advies, dat mag hier niet

Wat zegt de huisarts?
quote:GateKeeper schreef op 26 november 2014 @ 23:22:

Bacteriele vaginose. Heel lullig, maar komt er een vislucht vanaf?zij omschrijft van wel,heel zuur kan dat?
geluk zit in jezelf ;)
quote:bootje_op_de_golven schreef op 26 november 2014 @ 23:23:

Je vraagt om medisch advies, dat mag hier niet

Wat zegt de huisarts?

oh sorry wist ik nie,heb regels nie doorgenomen! zou ik op letten in vervolg.

ik dacht miss herkenne mensen dit

urine testen dan verder kijken had die tegen dr gezegt..
geluk zit in jezelf ;)
Veel afscheiding? Google even op Bacteriele vaginose. Dat betekent dat je zuurgraad verstoord is. Je maakt dan teveel bacteriën aan wat een overvloed aan afscheiding en een nare lucht veroorzaakt.

Is geen soa of schimmelinfectie. Is simpel op te lossen met een antibiotica maar dan moet je wel even naar de huisarts. En anders wil Yakult ook wel eens helpen.
quote:GateKeeper schreef op 26 november 2014 @ 23:28:

Veel afscheiding? Google even op Bacteriele vaginose. Dat betekent dat je zuurgraad verstoord is. Je maakt dan teveel bacteriën aan wat een overvloed aan afscheiding en een nare lucht veroorzaakt.

Is geen soa of schimmelinfectie. Is simpel op te lossen met een antibiotica maar dan moet je wel even naar de huisarts. En anders wil Yakult ook wel eens helpen.

super bedankt voor je tips!

ik heb ff gegoogled en het lijkt er idd op!

yakult is goed idee..

ze wil echt die stank weg hebben douchen alles doet ze ,maar helpt niks.

nou ik heb me best gedaan en dankejwel voor je antwoorden

weltrusten :)!
geluk zit in jezelf ;)
Succes!
quote:GateKeeper schreef op 26 november 2014 @ 23:28:

dus mij vriendin die een koperspiraal heeft nooit last van wat dan ook heeft,(afscheiding enz)

heeft nu kans op bacteriele vaginose door die andere meid met enorme afscheiding???

dus besmettelijk.. via de penis overgedragen ...

hmmm nasty..
geluk zit in jezelf ;)
Leermomentje voor je vriendin voor de volgende x. Wissel de condooms om als je een mvv hebt.
Gebruik sowieso een condoom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven