vriend wil nooit samenwonen
donderdag 27 november 2014 om 20:12
Hallo even een korte situatie schets..wij zijn beiden ruim de 50 gepasseerd. Latten nu 5 jaar..kids zijn uitgevlogen. Het maakt mij intens verdrietig dat hij heeft aangegeven nooit te willen samenwonen...zn bezwaren zijj dat hij zn appartementen niet wilt delen...en het zo wel lekker vind gaan we zien elkaar 2 x p week..merk dat ik steeds meer last van het weinige contact...wat voor hem voldoende is...krijg..wil mn leven met hem delen. Hoe ga ik hier nu mee om en vind ik mijn weg hier in..ben niet gelukkig met de situatie...
donderdag 27 november 2014 om 20:51
Je kunt zijn behoeftes niet veranderen en je kunt je eigen behoeftes niet veranderen.
Als het met compromissen niet werkt, zul je dat huiselijke leven met iemand anders moeten delen. Hoe denkt hij over het 2 of 3 nachten samen slapen? Dan heb je toch het samen ontbijten en aanrommelen (?) af en toe.
Maar echt helemaal samen een huishouden delen zit er met hem gewoon niet in en dat is natuurlijk heel erg verdrietig als jij dat wel zo graag wil en ook met hem verder had gewild.
Als het met compromissen niet werkt, zul je dat huiselijke leven met iemand anders moeten delen. Hoe denkt hij over het 2 of 3 nachten samen slapen? Dan heb je toch het samen ontbijten en aanrommelen (?) af en toe.
Maar echt helemaal samen een huishouden delen zit er met hem gewoon niet in en dat is natuurlijk heel erg verdrietig als jij dat wel zo graag wil en ook met hem verder had gewild.
donderdag 27 november 2014 om 21:03
donderdag 27 november 2014 om 21:15
quote:memaria schreef op 27 november 2014 @ 20:26:
Summerdance en istar..hebben jullie dan ook al jaren een latrelatie?? En hoe weet je nu sum dat je over 6 jaar echt echt niet wil samenwonen.. wij wonen bij elkaar inde buurt..vriend is erg op zichzelf beetje einzelganger. .
Yep een LAT relatie, wonen 60km bij elkaar vandaan
En over 6 jaar sta ik er waarschijnlijk nog net zo in als nu
Ik ben erg gesteld op mijn avondjes (nachtjes) alleen
En ik ben niet eens een einzelganger.
Maar ik geniet van de avondjes alleen op de bank
De avondjes hangend op de bank met vriendinnen en een fles wijn
En, en dat ik denk ik nog wel het belangrijkste...ik hoef zijn sokken niet te wassen
Summerdance en istar..hebben jullie dan ook al jaren een latrelatie?? En hoe weet je nu sum dat je over 6 jaar echt echt niet wil samenwonen.. wij wonen bij elkaar inde buurt..vriend is erg op zichzelf beetje einzelganger. .
Yep een LAT relatie, wonen 60km bij elkaar vandaan
En over 6 jaar sta ik er waarschijnlijk nog net zo in als nu
Ik ben erg gesteld op mijn avondjes (nachtjes) alleen
En ik ben niet eens een einzelganger.
Maar ik geniet van de avondjes alleen op de bank
De avondjes hangend op de bank met vriendinnen en een fles wijn
En, en dat ik denk ik nog wel het belangrijkste...ik hoef zijn sokken niet te wassen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 27 november 2014 om 21:18
donderdag 27 november 2014 om 21:19
donderdag 27 november 2014 om 21:20
donderdag 27 november 2014 om 21:21
Dat is een moeilijke situatie en er is geen gelijk of ongelijk hierin. Ik weet niet hoever jullie van elkaar af wonen, maar is het een idee om wel de eigen huizen aan te houden, maar elkaar wat vaker zien. En dan niet gelijk een hele dag, maar ook af en toe een kop koffie bij elkaar drinken en daarna weer naar huis gaan? Of een keer extra bij elkaar slapen, maar dan na het ontbijt weer vertrekken? Zo wordt je behoefte deels bevredigd en misschien ga je dit ook nog prettiger vinden.
donderdag 27 november 2014 om 21:22
quote:twerkqueen schreef op 27 november 2014 @ 21:20:
[...]
Naja samen wonen enzo en kinderen hebben en voor elkaar zorgen met ziektes enzo. als je 50 over bent heb je toch geen seks meer met uitzakkingen of wel?
Geen seks meer als je 50 bent? Waarom heeft niemand me dat eerder verteld!
Ik heb kinderen en woon niet samen. Moet ik dat nu maar wel gaan doen?
[...]
Naja samen wonen enzo en kinderen hebben en voor elkaar zorgen met ziektes enzo. als je 50 over bent heb je toch geen seks meer met uitzakkingen of wel?
Geen seks meer als je 50 bent? Waarom heeft niemand me dat eerder verteld!
Ik heb kinderen en woon niet samen. Moet ik dat nu maar wel gaan doen?
donderdag 27 november 2014 om 21:27
donderdag 27 november 2014 om 21:28
Maar TO, waarom is het voor jou zo lastig te begrijpen dat niet iedereen dezelfde "needs" (weet even het Nederlandse woord niet hiervoor) heeft als jij.
Niet iedereen wil 7 dagen in de week naast iemand anders liggen, samen eten, samen praten.
Als je je dat niet voor kunt stellen, dan denk ik niet dat je relatie het gaat redden
Want jij zal die behoefte wel altijd blijven hebben denk ik
Niet iedereen wil 7 dagen in de week naast iemand anders liggen, samen eten, samen praten.
Als je je dat niet voor kunt stellen, dan denk ik niet dat je relatie het gaat redden
Want jij zal die behoefte wel altijd blijven hebben denk ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 27 november 2014 om 21:29
quote:twerkqueen schreef op 27 november 2014 @ 21:27:
Wat is een EAUSM? Ik bedoel meer ik weet dat het wel kan enzo maar is het echt nog prettig als je over de 50 bent om seks te hebben? Mij lijkt het van niet. maar sorry niet om mensen te beledigen ofzo.Waarom zou het niet prettig zijn dan? Je clit doet het wrs nog prima en je vagina ook.
Wat is een EAUSM? Ik bedoel meer ik weet dat het wel kan enzo maar is het echt nog prettig als je over de 50 bent om seks te hebben? Mij lijkt het van niet. maar sorry niet om mensen te beledigen ofzo.Waarom zou het niet prettig zijn dan? Je clit doet het wrs nog prima en je vagina ook.