Tips waar kan ik het beste m'n sleutel verstoppen?
vrijdag 28 november 2014 om 17:12
vrijdag 28 november 2014 om 17:14
vrijdag 28 november 2014 om 17:17
Ik had geen afsluitbaar kastje, dus ik heb mijn bezoek mijn tablet mee laten brengen de volgende dag. Verder een klein portemonneetje met wat cash en mijn telefoon gewoon in mijn koffertje op de kamer laten staan. Ik kon sowieso niet zelfstandig naar huis, dus mijn sleutels had ik niet mee.
Hoe mobiel ben je? Denk je het hele ziekenhuis door te gaan crossen of waar heb je anders geld voor nodig? Je bezoek kan evt ook voorschieten als je tijdens het bezoekuur even weg wilt.
Succes voor je operatie!
Hoe mobiel ben je? Denk je het hele ziekenhuis door te gaan crossen of waar heb je anders geld voor nodig? Je bezoek kan evt ook voorschieten als je tijdens het bezoekuur even weg wilt.
Succes voor je operatie!
vrijdag 28 november 2014 om 17:19
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 november 2014 @ 17:14:
Net als in het zwembad, met een bandje aan je enkel binden. Of als je daar geopereerd moet worden aan het bandje binden die je verplicht aan je pols hebt hangen met je naam erop.Je mag tijdens ok niet eens sieraden om, laat staan zo'n vieze sleutel.
Net als in het zwembad, met een bandje aan je enkel binden. Of als je daar geopereerd moet worden aan het bandje binden die je verplicht aan je pols hebt hangen met je naam erop.Je mag tijdens ok niet eens sieraden om, laat staan zo'n vieze sleutel.
vrijdag 28 november 2014 om 17:38
De laatste keer dat ik geopereerd werd, ging dat sleuteltje aan mijn bed, met een bandje. Iemand van de verpleging regelde dat, gaat daar bij iedereen zo! Vorige maand bij Sandtman ook! Je gaat met je bed naar de O.K. en dat zelfde bed gaat weer mee terug. Het operatiebed is een ander bed, maar jouw bed wacht dan in de gang. Toen ik terug kwam zat alles nog in het kastje!
vrijdag 28 november 2014 om 17:48
vrijdag 28 november 2014 om 17:59
quote:karinabos schreef op 28 november 2014 @ 17:54:
Ik zou aan een zaalgenoot vragen of die even op mijn sleutel wil passen.
Hoogstwaarschijnlijk wordt die ook geopereerd, dus voordat TO terug is, is die zaalgenoot onderweg naar de opertiekamers.
Aan het sleuteltje zit waarschijnlijk net zo'n bandje als aan zwembadkluissleutels. Dat bandje maak je ergens aan je bed vast. Wel eerst even vragen of je terugkomt in netzelfde bed. Meestal wel, want anders hebben ze per patiënt twee bedden vuil.
Ik zou aan een zaalgenoot vragen of die even op mijn sleutel wil passen.
Hoogstwaarschijnlijk wordt die ook geopereerd, dus voordat TO terug is, is die zaalgenoot onderweg naar de opertiekamers.
Aan het sleuteltje zit waarschijnlijk net zo'n bandje als aan zwembadkluissleutels. Dat bandje maak je ergens aan je bed vast. Wel eerst even vragen of je terugkomt in netzelfde bed. Meestal wel, want anders hebben ze per patiënt twee bedden vuil.
vrijdag 28 november 2014 om 18:01
Laat alles wat je in dat kluisje moet stoppen thuis, het enige wat je misschien nodig hebt is een ID kaart maar het ziekenhuis heeft al je gegevens al, vraag dat even na voor de zekerheid. Verder een klein bedrag aan contant geld zodat je, als je mobiel bent, iets kunt halen in een restaurant als dat aanwezig is, ziekenhuiseten is niet geweldig en na een paar dagen heb je misschien zin in goeie koffie of een kroketje. Sieraden moet je sowieso afdoen als je wordt geopereerd, een horloge heb je niet nodig, op iedere ziekenhuiskamer hangt een klok. Wel raar dat dat kluisje niet gewoon een cijfercode heeft die je zelf kunt invoeren.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 28 november 2014 om 18:04
quote:MarianneDavids schreef op 28 november 2014 @ 18:01:
Laat alles wat je in dat kluisje moet stoppen thuis, het enige wat je misschien nodig hebt is een ID kaart maar het ziekenhuis heeft al je gegevens al, vraag dat even na voor de zekerheid. Verder een klein bedrag aan contant geld zodat je, als je mobiel bent, iets kunt halen in een restaurant als dat aanwezig is, ziekenhuiseten is niet geweldig en na een paar dagen heb je misschien zin in goeie koffie of een kroketje. Sieraden moet je sowieso afdoen als je wordt geopereerd, een horloge heb je niet nodig, op iedere ziekenhuiskamer hangt een klok. Wel raar dat dat kluisje niet gewoon een cijfercode heeft die je zelf kunt invoeren.Geen cijfercode snap ik dan wel weer, op zo'n dag vergeet men door de stress gemakkelijk de code. Of denk aan alle ouderen die snel vergeten.
Laat alles wat je in dat kluisje moet stoppen thuis, het enige wat je misschien nodig hebt is een ID kaart maar het ziekenhuis heeft al je gegevens al, vraag dat even na voor de zekerheid. Verder een klein bedrag aan contant geld zodat je, als je mobiel bent, iets kunt halen in een restaurant als dat aanwezig is, ziekenhuiseten is niet geweldig en na een paar dagen heb je misschien zin in goeie koffie of een kroketje. Sieraden moet je sowieso afdoen als je wordt geopereerd, een horloge heb je niet nodig, op iedere ziekenhuiskamer hangt een klok. Wel raar dat dat kluisje niet gewoon een cijfercode heeft die je zelf kunt invoeren.Geen cijfercode snap ik dan wel weer, op zo'n dag vergeet men door de stress gemakkelijk de code. Of denk aan alle ouderen die snel vergeten.
vrijdag 28 november 2014 om 18:09
quote:sima schreef op 28 november 2014 @ 17:45:
Ik kan hem niet mee geven, degene die me brengt haalt me niet op. Of in dichte envelop onder m'n kussen tijdens operatie?Telefoon niet meenemen, huissleutels bij de buren brengen, en dan dus buren zoeken die thuis zijn als jij thuis komt. Of die op bezoekuur komen (weet niet of je in het ziekenhuis moet overnachten?)
Ik kan hem niet mee geven, degene die me brengt haalt me niet op. Of in dichte envelop onder m'n kussen tijdens operatie?Telefoon niet meenemen, huissleutels bij de buren brengen, en dan dus buren zoeken die thuis zijn als jij thuis komt. Of die op bezoekuur komen (weet niet of je in het ziekenhuis moet overnachten?)
vrijdag 28 november 2014 om 18:25
quote:sandt2.0 schreef op 28 november 2014 @ 18:04:
[...]
Geen cijfercode snap ik dan wel weer, op zo'n dag vergeet men door de stress gemakkelijk de code. Of denk aan alle ouderen die snel vergeten.Daar zit wat in. Ik heb een tijdje in een zorghotel gelogeerd, daar kon je zelf een code invoeren. In het ziekenhuis had ik niets bij me tot een paar dagen na mijn operatie, alleen mijn mobieltje en 20 Euro voor het geval dát maar ik was minder mobiel dan ik hoopte.
[...]
Geen cijfercode snap ik dan wel weer, op zo'n dag vergeet men door de stress gemakkelijk de code. Of denk aan alle ouderen die snel vergeten.Daar zit wat in. Ik heb een tijdje in een zorghotel gelogeerd, daar kon je zelf een code invoeren. In het ziekenhuis had ik niets bij me tot een paar dagen na mijn operatie, alleen mijn mobieltje en 20 Euro voor het geval dát maar ik was minder mobiel dan ik hoopte.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 28 november 2014 om 18:47