Tips waar kan ik het beste m'n sleutel verstoppen?
vrijdag 28 november 2014 om 16:29
Als je zo bang bent hem kwijt te raken of dat hij in onbevoegde handen komt: geef hem in bewaring bij je moeder of een goede vriendin die je vertrouwt. Desnoods doe je hem in een verzegelde enveloppe, zodat je kan zien dat er niks mee gebeurd is als je hem terugkrijgt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 28 november 2014 om 16:33
vrijdag 28 november 2014 om 16:37
Ik neem aan dat je een kluisje in het ziekenhuis hebt? Ik ken het niet bij ons op de afdeling maar dat kan overal anders zijn. Ik zou hem in mijn toilettas stoppen, of tussen mijn ondergoed. Het is nou echt niet zo dat er hordes insluipers door ziekenhuizen wandelen hoor.
Als er al wat meegepikt wordt zijn het de dingen die kant en klaar liggen voor het pakken, een mobiel, een handtas.
Laat je sieraden en pasjes gewoon thuis, neem niet te veel cash mee. Je mobiel kan ook nog in je kledingkast en daarvan het sleuteltje weer in je nachtkastje. Dan loopt het allemaal wel los hoor. Succes met de OK
Als er al wat meegepikt wordt zijn het de dingen die kant en klaar liggen voor het pakken, een mobiel, een handtas.
Laat je sieraden en pasjes gewoon thuis, neem niet te veel cash mee. Je mobiel kan ook nog in je kledingkast en daarvan het sleuteltje weer in je nachtkastje. Dan loopt het allemaal wel los hoor. Succes met de OK
vrijdag 28 november 2014 om 16:39
Is het nou een sleutel die je in het ziekenhuis nodig hebt of niet. Zo niet dan gewoon thuis laten lijkt me. En dan zijn er toch 1000den plekken te bedenken. Ben je bang dat er ingebroken wordt en er dan iemand met de inhoud van de kluis van door gaat? Ik zou me er dan eerder druk over maken waar ik mijn huissleutel laat als ik in het ziekenhuis zou liggen.
vrijdag 28 november 2014 om 16:39
quote:ikeaverslaafde schreef op 28 november 2014 @ 16:37:
Wat wil je allemaal gaan meenemen dan? Wie wil er nu een onderbroek stelen?Dit dus. Wat voor waardevolle zaken sleep je in 's hemelsnaam allemaal mee naar een ziekenhuis dat je er een complete kluis voor nodig hebt?
Wat wil je allemaal gaan meenemen dan? Wie wil er nu een onderbroek stelen?Dit dus. Wat voor waardevolle zaken sleep je in 's hemelsnaam allemaal mee naar een ziekenhuis dat je er een complete kluis voor nodig hebt?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
vrijdag 28 november 2014 om 16:41
Ik heb al behoorlijk wat operaties achter de rug, in verschillende ziekenhuizen, maar nog nooit een kluis op mijn kamer gehad.
Mobiel mee, iPad mee, klein beetje contant geld en dat lag gewoon in mijn nachtkastje terwijl ik naar de OK was. Ben er maar vanuit gegaan dat de kamergenoten wel zien dat iemand mijn iPad jat.
Mobiel mee, iPad mee, klein beetje contant geld en dat lag gewoon in mijn nachtkastje terwijl ik naar de OK was. Ben er maar vanuit gegaan dat de kamergenoten wel zien dat iemand mijn iPad jat.
vrijdag 28 november 2014 om 16:46
Ik had een kledingkast naast mijn bed en had daar als ik even weg was gewoon mijn tas in liggen met portemonnee etc. Jas erover en klaar. Het grootste deel van de tijd lag ik toch in bed en dan had ik er zicht op. En ik had ook kamergenoten die het wel zouden zien als er iemand liep te snuffelen. Ik heb me daar totaal niet druk over gemaakt.
Zo'n sleuteltje kan je ook gewoon in je kast of nachtkastje leggen. Iets eroverheen leggen misschien zodat het niet meteen voor het grijpen ligt.
Zo'n sleuteltje kan je ook gewoon in je kast of nachtkastje leggen. Iets eroverheen leggen misschien zodat het niet meteen voor het grijpen ligt.
vrijdag 28 november 2014 om 17:06
quote:reisa1978 schreef op 28 november 2014 @ 16:47:
Er wordt heel veel gestolen in ziekenhuizen tijdens operaties. Kan je de sleutel niet aan de verpleging geven?
Niet alleen tijdens operaties natuurlijk.
Maar idd, er wordt veel gestolen in ziekenhuizen.
Een kluis met sleutel is niet zo slim bedacht, want waar laat je die sleutel. Beter is met een code. Maar daar heeft to niets aan.
Hang hem aan je bed of toch bij de rest van je spullen.
Er wordt heel veel gestolen in ziekenhuizen tijdens operaties. Kan je de sleutel niet aan de verpleging geven?
Niet alleen tijdens operaties natuurlijk.
Maar idd, er wordt veel gestolen in ziekenhuizen.
Een kluis met sleutel is niet zo slim bedacht, want waar laat je die sleutel. Beter is met een code. Maar daar heeft to niets aan.
Hang hem aan je bed of toch bij de rest van je spullen.
Je bent zelf een theepot