Mode & Beauty alle pijlers

Haarkleur ramp

08-09-2014 15:32 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb een probleem.

Ik had blonde lokken laten zetten in mijn haar maar deze vond ik niet meer mooi en de uitgroei was vreselijk want ik ben zelf een brunette.

De kapper had me dan aangeraden om mijn haar in mij 'eigen' kleur te laten kleuren, maar deze is dus niet uitgevallen als mijn eigen kleur.

Het is veel lichter en zelfs naar de blonde kant.

Ik wordt helemaal gek van de uitgroei en wil gewoon die verf uit mijn haar!

Kan iemand mij helpen? alle tips zijn welkom want ik weet het echt niet meer :(

groetjes
Zilvershampoo, terug naar je kapper zeggen dat je niet tevreden ben en NIET SCHREEUWEN!
Been there, done that, got the T-shirt.
Oke dit kan wel stom klinken, maar ik ben niet bekend met zilvershampoo?
Zilvershampoo? Das toch juist voor blond haar?

Echt helemaal je eigen kleur terug kan pas als het eruit gegroeid is.

Voor nu zou ik terug gaan naar de kapper. Aangeven dat je niet tevreden bent.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Het is ondertussen al een jaar geleden want ik wil het laten uitgroeien.

Maar nu is het uitgegroeid tot net boven mijn oren en ziet het er niet meer zo mooi uit ..

Eerst had het een rode tint en dan is het steeds meer naar de blonde kant gegaan omdat verschillende kappers mij hadden aangeraden om het te wassen met antiroos shampoo..

jammer genoeg was dit ook niet echt een succes.
Titel onthoofdletterd

mvg,

Junior.
Als het te licht is geworden en je hebt uitgroei, laat je het toch gewoon donkerder verven? En als het niet de goede kleur is: direct tegen de kapper zeggen.
Zeg maar Spijker.
het probleem is dat ik het niet meer wil laten verven, want dan zit ik weer met hetzelfde probleem
Als je je verf nu nu nu uit je haar wil hebben zit er maar 1 ding op. Afknippen die handel. Gelukkig voor jou zijn snelle korte kapsels nu hip, dus die schaar er in. Dan kan je je haar in je eigen kleur weer laten groeien.

Er is geen methode om verf uit je haar te halen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Zijn 2 mogelijkheden:

1 laten knippen tot voorbij de uitgroei. Dan maar een kort koppie,

2, geverfde deel weer verven en dan naar je eigen kleur, is nu goed te beoordelen, er is uitgroei genoeg.

Daarna niet meer wassen met anti-roos of zilver shampoo (die is voor grijze haren) maar met een shampoo speciaal voor bruin geverft haar.
Hoe moeten wij nu weten hoe jouw haar probleem opgelost moet worden? Ga naar de kapper en laat je daar adviseren. Voordat de kwast er op gaat, goed doorspreken hoe je het wil hebben. Niet zelf gaan klooien want dan ben je zo weer een jaar verder met een kleur die je niet mooi vind!
Smaken:

-Je verft het in zijn geheel wat donkerder, al dan niet met uitwasbare verf.

-Je zet lowlights ertussen voor een wat natuurlijker resultaat.

-Je knipt het af

-Je houdt op met zeuren en wacht tot het uit gegroeid is.

-Je gedraagt je als een fatsoenlijke puber en verft het paars. Of rood. Of rood en paars en over 3 weken blauw. Het is namelijk maar haar.

Zit niks anders op dan nog een keer verven in je eigen haarkleur en dan nog een halve tint donkerder Als er blond in het haar zit loopt de kleur ook sneller terug.
Gisteren eens naar de kapper gegaan om het daar eens te laten kleuren. Deed het altijd zelf maar wou van zwart naar donker bruin met lichtere tinten in. Na de ontkleuring shampoo voor wat lichter te trekken zette de kapper de kleur op mijn haar.. Als gevolg... Onderaan aan de punten en lengtes donker bruin en bovenaan mijn hoofd volledig licht bruin..rosse kleur! Ik wou dit niet en verplichte hem om het te herbeginnen.. Nu maandag en de betalingkan dan misschien gedaan worden als het goed gedaan is. Alhoewel.. Zou 50% percent moete vragen op het bedrag want ga terug naar zwart gaan ze. Zo kan ik mijn haar makkelijk zelf kleuren. Zou ik betalen? Neem tenslotte dan ook maandag eens een halve dag van mijn te recup dage die ik liever met mijn partner besteed in plaats van daar nog is 3u30 min te zitten :(
quote:miemarie schreef op 29 november 2014 @ 09:46:

Gisteren eens naar de kapper gegaan om het daar eens te laten kleuren. Deed het altijd zelf maar wou van zwart naar donker bruin met lichtere tinten in. Na de ontkleuring shampoo voor wat lichter te trekken zette de kapper de kleur op mijn haar.. Als gevolg... Onderaan aan de punten en lengtes donker bruin en bovenaan mijn hoofd volledig licht bruin..rosse kleur! Ik wou dit niet en verplichte hem om het te herbeginnen.. Nu maandag en de betalingkan dan misschien gedaan worden als het goed gedaan is. Alhoewel.. Zou 50% percent moete vragen op het bedrag want ga terug naar zwart gaan ze. Zo kan ik mijn haar makkelijk zelf kleuren. Zou ik betalen? Neem tenslotte dan ook maandag eens een halve dag van mijn te recup dage die ik liever met mijn partner besteed in plaats van daar nog is 3u30 min te zitten :(

Niet t volgen dit verhaal, ligt dat nou aan mij?

TO: ga naar een kapper, leg je probleem uit en laat je haar alsnog in je oorspronkelijke kleur verven. Je hebt flinke uitgroei dus die kleur kunnen ze goed beoordelen. Ben je niet tevreden, geef dat dan meteen aan, niet na een jaar ( ) Dan kunnen ze er nog wat aan doen.
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 september 2014 @ 16:30:

Smaken:

-Je verft het in zijn geheel wat donkerder, al dan niet met uitwasbare verf.

-Je zet lowlights ertussen voor een wat natuurlijker resultaat.

-Je knipt het af

-Je houdt op met zeuren en wacht tot het uit gegroeid is.

-Je gedraagt je als een fatsoenlijke puber en verft het paars. Of rood. Of rood en paars en over 3 weken blauw. Het is namelijk maar haar.

Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:-tinkerbell- schreef op 29 november 2014 @ 09:52:

[...]

Niet t volgen dit verhaal, ligt dat nou aan mij?

TO: ga naar een kapper, leg je probleem uit en laat je haar alsnog in je oorspronkelijke kleur verven. Je hebt flinke uitgroei dus die kleur kunnen ze goed beoordelen. Ben je niet tevreden, geef dat dan meteen aan, niet na een jaar ( ) Dan kunnen ze er nog wat aan doen.Nu gisteren daar om 18u45 buiten gekomen want sluit om 19u. Maandag mag ik om 9u meteen alles recht laten zetten .. Had ik haarkleuring gehad hier thuis had ik het al zelf gedaan maar ja.. Stom ze ze mijn adres hebben want ging niet terug :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven