En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
noedels met paksoy, rode ui, tofu in in rode-currysaus (gemaakt van een eetlepel rode curry en een half blikje kokosmelk) en cashewnoten. Maak ik heel vaak en is snel klaar en gezond.
Uit eten geweest vandaag, vooraf carpaccio met geroosterde pijnboompitjes en krulsla. Hoofdgerecht runderentrecote met pepersaus. Geen nagerecht want de film moest worden gehaald.
Vandaag wordt het mexicaanse wraps:

Pak wraps (grote tortilla-pannekoeken van tarwemeel)

schaaltjes met gesneden-

mais

tomaat

paprika

ananas

zure room

mexikaanse salsa (uit een potje)

Gehakt met mexikaanse kruiden (zakje) rul gebakken

Groot voordeel is dat een ieder aan tafel zelf zijn mix maakt. Je doet een beetje van de ingrdienten (niet gulzig zijn..anders kan je je tortilla niet meer opvouwen) Je vouwt je tortilla toe en je eet met je handen. Wij eten er meestal 2 per persoon, maar we zijn alle 3 flinke eters.
Ik eet bij mama: stamppot rauwe andijvie met een varkensfiletlapje en uitgebakken spekjes
Ik heb geen tijd om te koken. Ik moet ham voor de kat halen dus ik denk dat ik voor mijzelf iets kant en klaars meeneem.
Gister lekkere kaiserbroodjes met osseworst en mosterd gegeten.

Vandaag eet ik bij mijn moeder quiche dus wel lekker.
Ga ergens op een terrasje iets eten (en daarna theater) dus nog geen idee wat er op mn bord zal liggen !
Veel plezier Thee!

Ik heb gisteren zalm, aardappels en sla gehad.

Vandaag paella met vis.

Morgen bbqen!
Hier gaat de skottelbraai aan vandaag

Lekker veel groente, beetje vlees en aardappeltjes en roerbakken maar!
Gister hadden we dag gehakt schotel met sperciebonen, vers uit mijn stiefvaders tuin, met erbij gekookte aardappels.

In dezelfde tas uit dezelfde tuin zaten ook nog verse snijbonen, dus die hebben we vandaag simpel gegeten met gekookte aardappels en een gehaktbal.

Morgen BBQ bij mijn broertje in de tuin!
Hmm...zouden gaan bbqen maar tis helemaal niet zo mooi weer hier Gelukkig had ik nog geen inkopen gedaan, dus ik kan de planning nog wel wijzigen. Ik wil al tijden eens die spinaziestamppot met spinazie, brie en cherrytomaatjes maken, misschien dat ik dat vandaag maar eens ga doen! Zal het recept even weer opzoeken, van Yette kwam het volgens mij.
Gisteren op terras: boerenschnitsel (met heerlijk gegrilde groentespies, sla en friet erbij) en notenijs met notenlikeur.

Daarna lekker uitbuiken bij Dirty Dancing!

Straks weer afspraak en dus waarschijnlijk weer wat op terrasje eten.
Goh wat naar Thee, weer niet te hoeven koken .

Gister vond ik de quiche van mijn moeder niet zo heel goed gelukt. Maar een lekkere salade zat erbij. En de smaak was opzich goed hoor.

Vandaag ga ik kijken of ik mij toe kan zetten om weer Grieks eten te maken. Als het lukt maak ik wel een foto.
Ja MV, heel naar maar het is een soort date, dus indien niet leuk, dan blijft het bij een drankje maar denk dat het wel leuk wordt eigenlijk.

Maar voor een niet-uit-eten-type zoals ik, is 2 x achter elkaar buiten de deur eten wel genoeg. Morgen weer lekker zelf koken!!
Hahahah, oke, nou veel succes dan maar en onthou, liefde gaat door de maag . We horen wel wat het geworden is .............
Ik ben bij de turkse supermarkt geweest en eet vandaag een heerlijke tosti:

wit brood met turkse feta vermengd met een lekker dipje en plakjes sucuk erop.

Lekkere frisse komkommersalade erbij en smullen maar!

Help me onthouden dat ik een foto maak
Foto:

MV, was geen succes. Wat gedronken en snack gegeten. Toen ik naar toilet ging snel rekening betaald en gezegd dat ik betaald had en 'n vervolg niet zag zitten .....

Nog geen idee wat ik vanavond ga eten!
thee wijzigde dit bericht op 26-07-2008 08:53
Reden: iets aangepast
% gewijzigd
Gister heerlijk ge-BBQ-ed. Niet heel veel gegeten, maar das wat meestela gebeurd bij een BBQ. 1 hamburger, 1 worstje, paar stokbroodjes met salade en toe een kom verse fruitsalade.

Vanavond wordt het varkensschnitzel met gebakken champignons en gesmolten brie, aardappelgratin en witlof met ham en kaas uit de oven. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr.

Vanaf morgen op vakantie naar Kreta, dus ons laatste avondmaaltje thuis.
Risotto met pesto, doperwten, champignons, kaas, kaas nog meer kaas (30+ en parmezaan) Gegrilde vega-stukjes erbij
Goh thee, doe eens gek en ga vandaag eens uit eten

Jammer dat date niet geslaagd was...
*grin* Age.... nee hoor niet jammer van de date, zo gaat dat soms dat er online meer klik is dan irl.

En moet eerlijk bekennen, aan de wijn gezeten op terras en nu al geen kookzin meer, misschien bestel ik wel pizza!
quote:AgentL schreef op 25 juli 2008 @ 19:16:

Foto:

[afbeelding]

Mm, lekker! En dan ook nog uit zo'n tosti-ijzer dat overal ribbels in je brood maakt, dat vind ik altijd zo leuk.

Ik eet vanavond stamppot raapsteeltjes met uitgebakken spekjes.
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:george zonderes schreef op 26 juli 2008 @ 16:46:

[...]

Mm, lekker! En dan ook nog uit zo'n tosti-ijzer dat overal ribbels in je brood maakt, dat vind ik altijd zo leuk.

Ik eet vanavond stamppot raapsteeltjes met uitgebakken spekjes.

Ja, zo'n contactgrill: die maakt de lekkerste tosti's!

Stamppot raapsteeltjes... klinkt euhm.. interessant!
Oh... dacht dat raapsteeltijd al voorbij was. Niet dus. Kijken of i ze volgende week ook nog kan scoren. Eet ze trouwens itt de meeste mensen niet als stamppot.

Hier idd pizza op, jammie wat was dat lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven