Entertainment alle pijlers

Bram M en Gordon

03-12-2014 09:47 156 berichten
Een groot deel van de inboedel van oud-advocaat Bram Moszkowicz wordt mogelijk niet geveild, omdat zanger en presentator Gordon hem geld leent. ,,Ik betaal de rekening'', zegt Gordon vandaag in De Telegraaf.

Advocaat Gabriel Meijers wil de spullen van Moszkowicz laten verkopen om een openstaande rekening voor juridische bijstand te vereffenen. Volgens de krant gaat het om een bedrag van 15.000 euro.

,,Als het weer wat beter met hem gaat, betaalt 'ie het maar terug'', zei Gordon. ,,Ik vind het onvoorstelbaar dat Bram kennelijk door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten.'' De inbeslagname van de spullen staat gepland voor vanochtend om tien uur. Of dat nog doorgaat is onduidelijk.

Waarom helpen zijn welgestelde broers hem niet? Die tikken dat toch zo af?

En zijn rijke vrinden? En zijn maffiamaatjes met zo veel zwart geld?

Hij wordt in de steek gelaten door iedereen en Goor gaat hem uit de brand helpen.
Echt idioot hoe je je geld zo kunt verbrassen.

En dan die Gordon met zijn ziekelijke hang naar aandacht en misplaatste goedgeefsheid.
quote:soetkees schreef op 03 december 2014 @ 11:24:

Hij heeft nu toch fukkering met Gaby Hingst?

Even gegoogled, maar dat is allang weer uit. Geen idee met wie hij dan nu fuckeert.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 11:12:

[...]

Dan staat ie voor schut, als zijn hoofd nog net boven komt.Kunnen zijn boze ex-cliënten nog fijn rotte tomaten naar zijn hoofd gooien
Denk dat Bram aan grootsheidswaanzin lijdt.

Ik kan alles maken en breken.

Ja ooit wordt ie misschien gebroken maar dan zijn het zijn maffiamaatjes. Dat zijn allemaal matties van elkaar maar die helpen elkaar rustig naar de andere wereld.

En Brammetje is toch zeker ook een crimineel.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 11:33:

Denk dat Bram aan grootsheidswaanzin lijdt.

Ik kan alles maken en breken.

Ja ooit wordt ie misschien gebroken maar dan zijn het zijn maffiamaatjes. Dat zijn allemaal matties van elkaar maar die helpen elkaar rustig naar de andere wereld.

En Brammetje is toch zeker ook een crimineel.

Bram dacht onaantastbaar te zijn......

Eigenlijk best wel zielig want hij leeft naar alle waarschijnlijkheid nog meer in angst dan menig andere nederlander die schulden heeft.
Zou je wel eens een punt kunnen hebben, RM, omdat de meeste mensen met een schuld alleen hele vervelende brieven krijgen, maar Brammetje heeft daarnaast nog het nodige te vrezen van zijn eisers. Dat zijn geen instellingen die zeuren, maar vriendjes die je om minder wel even angst aan jagen/omleggen.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ja, dat lijkt me geen pretje.

Maar hij heeft het zichzelf aangedaan. Dus medelijden heb ik niet.
ik weet dat hij het zichzelf aangedaan heeft maar toch.....
Duidelijk een " gevallen ster " die Bram. Snap toch echt niet zo'n man als Bram op zwart zaad zit. Heeft altijd erg veel geld verdiend als beroemde advocaat. Is niets meer van over. Heeft zich waarschijnlijk toch niet altijd met de goede personen omringd. Ach ja, wie hoog klimt , valt diep.
Ik begrijp niet goed waarom Bram die flat screen tv laptop en wat kristalwerk probeert te redden, echt veel sentimentele waarde kan dat niet hebben, makkelijk vervangbaar. De volgende schuld eiser kan daar nu weer beslag op komen leggen en raakt ie het alsnog kwijt. Als Bram onverhoops toch failliet word verklaard, vervalt ook de nieuwe schuld bij Gordon.

(Het lijkt mij sowieso het slimst om die crimineel zijn centen terug te geven, die gasten trekken zich niks aan van een faillisement en hebben nog wel eens de neiging om fysiek te worden, dat is ongezond)

* overigens denk ik ook dat dit de reden is dat Eva Jinek de kuierlatten heeft genomen
anoniem_211418 wijzigde dit bericht op 03-12-2014 12:12
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
i've got places to go
Waarom moet de familieleden Bram helpen? Hij is toch zelf in de problemen gekomen. Wie zijn billen brandt moet op zijn blaren zitten, heb ik altijd geleerd.

Zolang hij een dak boven zijn hoofd heeft, kan eten, belasting/zorgverzekering etc kan betalen, zou ik als broer niet snel gaan helpen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Sinds ik het las zie ik Gordon voor me die door Moszkowicz gepijpt wordt onder het motto voor wat hoort wat .
Als Gordon echt zo vrijgevig, gul en vriendelijk was had hij dit niet gelekt naar de pers. Ik verdenk hem er nu van over de rug van een vriend-in-moeilijkheden alsnog aan imagebuilding te doen.
quote:WishfulThinking schreef op 03 december 2014 @ 12:13:

Sinds ik het las zie ik Gordon voor me die door Moszkowicz gepijpt wordt onder het motto voor wat hoort wat .

* overigens denk ik ook dat dit de reden is dat Eva Jinek de kuierlatten heeft genomen..

Dat is wel zeker plankgas, die is er achter gekomen hoe de situatie werkelijk was..... en WEG... met een noodgang....
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 12:23:

[...]

Ik zie het al helemaal voor me

Sinds ik het las zie ik Gordon voor me die door Moszkowicz gepijpt wordt onder het motto voor wat hoort wat .Nou en bedankt maar weer, WishfulThinking. What's in a name, zal ik maar denken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:kerol schreef op 03 december 2014 @ 10:30:

Goh zeg, van alle mensen met financiele nood in Nederland koos Gordon deze op-te-grote-voet levende man om te helpen? En dan volgend seizoen weer 8 afleveringen lang lachend en gierend laten zien hoe moeilijk bejaarden het hebben om rond te komen??

Vind het sowieso een teken des tijds: Gevallen sterren. Hadden we daar eerst Peter Jan Rens, die domicilie koos op een trailerpark en toen Frank Masmeier, die voorlopig nog wel even bivakkeert in Hotel 'De Houten Lepel'. En nu dus Brammetje M. die valt van grote hoogte.

Daar waar Jan-met-de-korte-achternaam al jaren ploetert om het hoofd boven water te houden krijgt nu ook het Grote Geld er ongenadig van langs. Dat dit vaak verkeerde keuzes en grootheidswaan als oorzaak heeft, maakt dat ik er totaal geen medelijden mee kan hebben.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
15.000 sneu bedrag eigenlijk. Ik zie op SBS mensen die dat bedrag aan boetes hebben openstaan. Goedkoop mannetje die Bram
Heeft Eva hier eigenlijk al een topic geopend met 'mijn ex is een narcist'?
Eva is on the rebound gegaan en doet het nu met de ware tegenpool van Bram. Maar dat kan ik haar niet kwalijk nemen.

Jakkes

Nou ja wie weet levert een pijpbeurt Bram wel weer een nieuw horloge op voor om zijn piemol pols als Goor en Bram samen in de bedstee liggen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:KessAgain schreef op 03 december 2014 @ 13:14:

Eva is on the rebound gegaan en doet het nu met de ware tegenpool van Bram. Maar dat kan ik haar niet kwalijk nemen.Nou, ik denk niet dat Freek een rebound is. Ze is zelfs maatjes met zijn huisdier en zo'n aaibaar dier is dat niet. Maar ze is er flink op vooruit gegaan, hoewel alles beter is dan Bram. Snap niet wat ze er überhaupt in dat maffiamaatje heeft gezien en voor haar carrière was het ook een domme zet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
ik heb beeld bij die pijpbeurt..
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Goor is boos!

Van FB:

Ik heb vanmorgen mijn telefoon maar uitgezet. Zoveel geweldige reacties na mijn 'donatie' aan Bram, een vent die ik heel hoog heb zitten.Ik heb gehandeld zoals een vriend zou moeten handelen en waarvan ik hoop dat mijn vrienden ook zo zouden reageren als ik in tijd van nood zit of ooit zou komen te zitten. De afschuw spreek ik uit over die media die dan weer durven schrijven dat ik hier zelf 'beter' van wil worden. Diezelfde media die schrijven dat mijn programma zo'n flop is en dat de kijkers weg lopen? 1.2 miljoen mensen elke week bestempelen als 'randdebielen' omdat ze mijn programma leuk vinden.Zo blijft het een strijd elke dag maar weer om je te moeten verdedigen waar je echt voor staat. Maar eerlijkheid en oprechtheid duurt het langst en vandaar dat mijn succes voortduurt. Waar zijn de vrienden van Bram of liever gezegd waar waren ze? Ik veeg m'n reet af met die mensen met hun grote bek die alles maar roepen over iemand zonder het fijne er van te weten. We hebben allemaal fouten gemaakt in ons leven en ik maak ze ook nog heel vaak , ook Bram en ' gij die verschoond zijt van enige zonde werpen de eerste steen' Ik had geen publiciteit gehoeven net zoals ik dat niet wil voor de vele andere goede doelen die ik steun vanuit mijn prive persoon. Het is een ieders plicht om een medemens te helpen.Dus laat al die linkse gemene honden maar weer blaffen ik weet uit welk hart dit gebaar is gemaakt, mijn hart namelijk. Datzelfde hart wat straks op 24 december 140 allereenzaamste ouderen in Nederland een kerstbrunch aanbied in Blushing, mijn succesvolle koffieboutique in Blaricum. Ik kan alleen maar zeggen, kijk wat je wel hebt en om je heen hoe gelukkig jij een ander kan maken. Fijne feestdagen alvast en liefde en respect voor iedereen! X Gordon

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven