Bram M en Gordon
woensdag 3 december 2014 om 09:47
Een groot deel van de inboedel van oud-advocaat Bram Moszkowicz wordt mogelijk niet geveild, omdat zanger en presentator Gordon hem geld leent. ,,Ik betaal de rekening'', zegt Gordon vandaag in De Telegraaf.
Advocaat Gabriel Meijers wil de spullen van Moszkowicz laten verkopen om een openstaande rekening voor juridische bijstand te vereffenen. Volgens de krant gaat het om een bedrag van 15.000 euro.
,,Als het weer wat beter met hem gaat, betaalt 'ie het maar terug'', zei Gordon. ,,Ik vind het onvoorstelbaar dat Bram kennelijk door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten.'' De inbeslagname van de spullen staat gepland voor vanochtend om tien uur. Of dat nog doorgaat is onduidelijk.
Waarom helpen zijn welgestelde broers hem niet? Die tikken dat toch zo af?
En zijn rijke vrinden? En zijn maffiamaatjes met zo veel zwart geld?
Hij wordt in de steek gelaten door iedereen en Goor gaat hem uit de brand helpen.
Advocaat Gabriel Meijers wil de spullen van Moszkowicz laten verkopen om een openstaande rekening voor juridische bijstand te vereffenen. Volgens de krant gaat het om een bedrag van 15.000 euro.
,,Als het weer wat beter met hem gaat, betaalt 'ie het maar terug'', zei Gordon. ,,Ik vind het onvoorstelbaar dat Bram kennelijk door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten.'' De inbeslagname van de spullen staat gepland voor vanochtend om tien uur. Of dat nog doorgaat is onduidelijk.
Waarom helpen zijn welgestelde broers hem niet? Die tikken dat toch zo af?
En zijn rijke vrinden? En zijn maffiamaatjes met zo veel zwart geld?
Hij wordt in de steek gelaten door iedereen en Goor gaat hem uit de brand helpen.
maandag 8 december 2014 om 08:47
maandag 8 december 2014 om 13:14
quote:Vera8 schreef op 08 december 2014 @ 08:47:
Guttegut...
Denk niet dat het zover zal komen dat Brammetje helemaal aan de bedelstaf geraakt. Daar is hij te leep voor. Maar, God wat is die man diep gevallen zeg.
En zo zie je maar: Waar men mee omgaat......
Ik vind het ook wel wrang hoor.
Zo'n grootheid in zijn vak, en nu...........
Ben blij dat de ''oude'' baas het allemaal niet mee hoeft te maken.
Zou wel heel erg zijn........
Guttegut...
Denk niet dat het zover zal komen dat Brammetje helemaal aan de bedelstaf geraakt. Daar is hij te leep voor. Maar, God wat is die man diep gevallen zeg.
En zo zie je maar: Waar men mee omgaat......
Ik vind het ook wel wrang hoor.
Zo'n grootheid in zijn vak, en nu...........
Ben blij dat de ''oude'' baas het allemaal niet mee hoeft te maken.
Zou wel heel erg zijn........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 8 december 2014 om 20:36
quote:suus1968 schreef op 08 december 2014 @ 19:19:
Sorry, maar ik heb B. altijd al een arrogante kwal gevonden. Hij leed ook aan een soort grootheidswaanzin volgens mij.
Dat vind/vond ik wel meevallen.
Er zijn maar weinig strafpleiters die in zijn schaduw kunnen staan.
Enige gevoelens van grootheid zijn wel gepast.....
Sorry, maar ik heb B. altijd al een arrogante kwal gevonden. Hij leed ook aan een soort grootheidswaanzin volgens mij.
Dat vind/vond ik wel meevallen.
Er zijn maar weinig strafpleiters die in zijn schaduw kunnen staan.
Enige gevoelens van grootheid zijn wel gepast.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé