Gezondheid alle pijlers

Tekenbeet ? Nee toch

06-12-2014 10:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou iemand weten wat dit voor plekje is , ik heb een rood bultje op mijn neus met een zwart puntje erin , ik heb gelezen over een tekenbeet maar ik denk zelf over niks ernstigs

[img][IMG]http://i62.tinypic.com/rqx93r.jpg[/IMG][/img]
Het plaatje doet het niet. Zou je het echt niet merken als er een teek op je neus zit?
Geen idee.

Je foto werkt niet.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Teek op je neus heb je wel in de gaten hoor. Onlangs naar bos en weideland geweest?
Een teek kan ongemerkt op je gezicht komen, de kans is erg klein tenzij je met je hoofd door de takken en/of struiken bent gegaan. Ziet er mee uit als een kleine ontsteking van de huid.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gezien het seizoen, de temperatuur en de plek (neus) lijkt de kans op een tekenbeet mij bijzonder klein. Ik zou me druk gaan maken als het een ringvormig plekje wordt.
http://www.bedwantsenbest ... edwantsen-beet-herkennen/

Ik denk dat je bedwantsen hebt.

Of een SOA, dat kan ook nog.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Teken zijn met de vorst vaak grotendeels verdwenen. Als een teek zich al op het lichaam bevindt, dan zitten ze vaak op de warme plekjes, in groeven, achter je oren, knie/armholtes etc. Dit lijkt me meer een ontsteking of steek van iets anders.
quote:korenwolf schreef op 06 december 2014 @ 11:12:

Gezien het seizoen, de temperatuur en de plek (neus) lijkt de kans op een tekenbeet mij bijzonder klein. Ik zou me druk gaan maken als het een ringvormig plekje wordt.Dat is een misverstand. Ook mensen met niet ringvormige teek-plekken kunnen Lyme hebben opgelopen.
Dat weet ik, Vivamila, maar het volgende wat je dan kunt doen is wachten op de verschijnselen.
lijkt niet op een teek
Ah ok. Nou, dan weet TO het nu ook ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven